اینترنت در روز‌های کنکور قطع نمی‌شود تاثیر شبکه‌های اجتماعی مجازی بر گرایش نوجوانان به مصرف دخانیات چقدر است؟ قطع انتقال محلی مالاریا در کشور تا سال ۱۴۰۴ | افزایش مالاریا در خراسان رضوی طی ۲ سال گذشته بروز مالاریا در ۴ استان برای اولین بار | موارد مالاریا در همسایگان شرقی؛ زنگ خطر برای کشور کوتاه‌شدن قد و علائم قوزپشتی، نشانه‌هایی که احتمال ابتلا به پوکی استخوان را گوشزد می‌کند تأکید بر توجه والدین به تزریق واکسن‌های سرخک، سرخچه و اوریون کودکان  پیش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) | وزش باد و ماندگاری هوای خنک در استان افزایش شیوع یک اختلال خطرناک در ضربان قلب افراد میان‌سال چه سنی برای تنها ماندن کودکان در خانه مناسب است؟ فضاهای درمانی تأمین‌اجتماعی خراسان‌رضوی ۹ هزار مترمربع افزایش یافت ۲۷ هزار نفر در خراسان رضوی در صف دریافت وام فرزندآوری | فرماندار مشهد: صف انتظار را با پیگیری خواهیم شکست هفدهمین مدرسه «سه‌شنبه‌های امید» در تبادکان مشهد افتتاح شد امسال ۲۲‌میلیون نهال در خراسان رضوی غرس می‌شود آغاز واکسیناسیون حجاج تمتع خراسان رضوی از امروز (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) شیرخوارگاه‌های مشهد خالی شد هشدار وزارت رفاه درباره پیامک‌های جعلی دریافت کالابرگ الکترونیکی دختر نوجوان مرگ مغزی در مشهد به سه بیمار زندگی دوباره بخشید (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) جایگزینی گوشت گاو با ماهی می‌تواند از مرگ زودهنگام جلوگیری کند
سرخط خبرها

خودکشی مادر از روی پل ستاری تهران پس از دیدار با دخترش

  • کد خبر: ۵۴۸۰۶
  • ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۹
خودکشی مادر از روی پل ستاری تهران پس از دیدار با دخترش
مادر جوانی که از شهرستان به تهران آمده بود تا دخترش را ملاقات کند در سناریوی عجیب و مرموز در مسیر فرودگاه از روی پل ستاری خودش را به پایین انداخت و به زندگی خود پایان داد.
به گزارش شهرآرانیوز، ساعت ۱۷:۴۰ دقیقه شنبه ۱۳ دی ماه امسال ماموران کلانتری ۱۳۸ جنت آباد در جریان مرگ مرموز زن جوانی از روی پل ستاری قرار گرفتند و تیمی از ماموران به دستور بازپرس واحدی از شعبه ۱۱ دادسرای امور جنایی تهران برای تحقیق وارد عمل شدند.

اموران کلانتری با حضور در صحنه جرم با جسد زن ۵۸ ساله‌ای روبرو شدند و در تحقیقات مشخص شد این زن چند روز قبل برای دیدن دخترش از شهرستان به تهران آمده و امروز با توجه به بلیط پروازی که همراهش بود مشخص شد این زن در مسیر فرودگاه و بازگشت به شهر خودش دست به خودکشی زده است.

تیم پلیسی در ادامه راننده تاکسی اینترنتی که ماجرا را به پلیس مخابره کرده بود هدف تحقیق قرار دادند و وی گفت: در مسیر فرودگاه مهرآباد بودم و مسافرم که این زن ۵۸ ساله بود در روی پل ستاری به بهانه عکس انداختن از من خواست در کنار اتوبان توقف کنم.

وی افزود:، چون مسافر بود فکر کردم می‌خواهد عکس یادگاری بگیرد به همین خاطر توقف کردم، اما این زن ناگهان خودش را از بالای پل به پایین انداخت. شوکه شده بودم و فقط توانستم با پلیس تماس بگیرم.

بنا بر این گزارش، بازپرس مصطفی واحدی دستور داد تا تحقیقات تکمیلی در این پرونده صورت گیرد تا راز این مرگ معمایی و خودکشی مرموز فاش شود.
 
منبع: رکنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->