فضانوردان جدید ایستگاه فضایی بین‌المللی چه زمانی به فضا اعزام می‌شوند؟ احتمال برگزاری دور جدید مذاکرات روسیه و آمریکا تا پایان تابستان ۲۰۲۵ ویدیو | درمان غیرتهاجمی آلزایمر با عینک نوردرمانی هند رادار جدید برای ردیابی هواپیماهای رادارگریز معرفی کرد ایلان ماسک از Grok 4 به عنوان هوشمندترین هوش مصنوعی جهان رونمایی کرد گلکسی z فلیپ ۷ معرفی شد + ویژگی‌ها و مشخصات گلکسی z فولد و فلیپ ۷ تا چند سال آپدیت اندروید دریافت می‌کنند؟ گلکسی واچ اولترا ۲۰۲۵ معرفی شد + ویژگی‌ها و مشخصات سامسونگ از گلکسی z فولد ۷ رونمایی کرد + مشخصات و ویژگی‌ها دو بسته‌ حمایتی ویژه دانش‌بنیان‌های آسیب‌دیده از جنگ بهترین شغل‌های ده سال آینده + کدام مشاغل پرتقاضا خواهند بود؟ مشخصات گلکسی S25 FE منتشر شد صرافی نوبیتکس بهتر است یا والکس؟ سرپرست پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد بیت‌چت چیست؟ پیام‌رسان بدون اینترنت جک دورسی چگونه کار می‌کند؟ چرا زمان با افزایش سن سریع‌تر می‌گذرد؟ + راهکارهایی برای طولانی‌تر کردن روزها مهلت بازپرداخت اقساط تسهیلات شرکت‌های دانش‌بنیان خسارت‌دیده در جنگ تمدید شد برای اولین‌بار نصب ویندوز ۱۱ از ویندوز ۱۰ بیشتر شد چگونه با شارژ حساب دمو در لایت فارکس، بدون ریسک وارد دنیای معاملات شوید؟ افشای مشخصات گوشی جدید سامسونگ ایلان ماسک در مخالفت با دونالد ترامپ، یک حزب سیاسی جدید تشکیل داد
سرخط خبرها

شبکه‌های اجتماعی و چالش حقیقت - سودآوری

  • کد خبر: ۵۴۸۸۷
  • ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۲
شبکه‌های اجتماعی و چالش حقیقت - سودآوری
نشریه استرالیایی APC نیز در واپسین روز‌های ۲۰۲۰، شماره ژانویه ۲۰۲۱ خود را منتشر کرده است. یادداشت سردبیر در ابتدای اولین شماره سال با این پرسش درباره وضعیت کاری مخاطبان شروع شده است: آیا شما هم یکی از میلیون‌ها نفری بودید که در سال گذشته میلادی کار خود را از منزل دنبال کردید؟
نجفی | شهرآرانیوز - نشریه استرالیایی APC نیز در واپسین روز‌های ۲۰۲۰، شماره ژانویه ۲۰۲۱ خود را منتشر کرده است. یادداشت سردبیر در ابتدای اولین شماره سال با این پرسش درباره وضعیت کاری مخاطبان شروع شده است: آیا شما هم یکی از میلیون‌ها نفری بودید که در سال گذشته میلادی کار خود را از منزل دنبال کردید؟ شاید اگر در جهان بدون کووید ۱۹ درباره دورکاری و فعالیت‌های مجازی گفتگو می‌شد، کمتر کسی به صرفه جویی در مصرف انرژی و هزینه‌های مدیریت کسب و کار اهمیت می‌داد، اما اکنون مدیران شرکت‌های کوچک و بزرگ در معرض این سؤال هستند که در ۲۰۲۱ و با فرض موفقیت واکسیناسیون و توسعه راهکار‌های دیجیتالی سازی فعالیت، چه راهبردی در پیش بگیرند.
 
در مطلب دیگری، APC به بررسی چالش پیش روی شبکه‌های اجتماعی با خبر‌های جعلی و به طور کلی شایعات پرداخته است. آن طور که بررسی‌ها نشان می‌دهد، NEQ یا هوش مصنوعی این شرکت که با بررسی کیفی خبرها، جعلی‌ها و نامعتبر‌ها را از دسترس کاربران دور می‌کرده است. اما از طرف دیگر، این الگوریتم میانگین زمان سپری شده کاربران در این شبکه را به طور محسوسی کاهش داده است، امری که موجب می‌شود فیس بوک به صورت چراغ خاموش، بخش‌هایی از این برنامه را متوقف کند تا دوباره کاربران در آن بیشتر فعالیت کنند. به نظر می‌رسد ایجاد و حفظ موازانه میان سودآوری بیشتر و جانب داری از حقیقت به زودی و با پیشرفت پروتکل‌های هوش مصنوعی، برای دیگر شبکه‌های اجتماعی نیز چالش برانگیز شود. یکی از چالش‌های ۲۰۲۱ استفاده بیش ازاندازه از تلفن همراه و تبلت خواهد بود. در همین ابتدای سال میلادی، کاربران iOS به توصیه APC عمل و اپلیکیشن OffScreen را برای مدیریت زمان استفاده از وسایل ارتباطی خود نصب می‌کنند. زمان سنج استفاده از اپلیکیشن‌های مختلف با جزئیات نحوه استفاده و نوع شبکه و ...، رکوردگیری و تعیین هدف، از تمایز‌های این اپلیکیشن با نمونه‌های مشابه است.
 
برای دانلود این شماره کلیک کنید:
 
شبکه‌های اجتماعی و چالش حقیقت - سودآوری
 
 
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->