استفاده از گوگل را متوقف کنید! ۵ ترند نمایشگاه فناوری ۲۰۲۱ چقدر در بازاریابی دیجیتال هزینه کنیم؟ چگونه می‌توانیم از اطلاعات شخصی خود در اینترنت و شبکه‌های اجتماعی محافظت کنیم؟ کوچ از واتس‌اپ | سیگنال در سه هفته بیش از ۷میلیون کاربر جذب کرد احتمال تجهیز ساعت‌ هوشمند سامسونگ به حسگر قند خون گفت‌وگو با دکتر فرزانه فرخ‌فر، برگزیده جایزه زن و علم «مریم میرزاخانی» | هنر مرهم است ردیابی کوچک در آیفون یک فعال ضد فساد روس پیدا شد از شهر رؤیایی بدون خودرو در عربستان چه می‌دانیم آیا بازی جدید سازندگان Last of us حال و هوایی قرون وسطایی خواهد داشت؟ جزئیات رجیستری گوشی مسافری در «همتا» و محدودیت جدید گمرکی همه چیز درباره گلکسی S21 و گلکسی S21 اولترا + عکس واکنش‌های کاربران فضای مجازی به عکسی از وزیر جوان در آغوش مادرش شواهد از شباهت زیاد گلکسی اس ۲۱ به گلکسی اس ۲۰ حکایت دارد صاایران اولین گوشی خود را برای فروش عرضه کرد همه چیز درباره هوم‌پاد مینی + عکس آسمان اول بهمن میزبان یک پدیده‌ نجومی جالب است معرفی کتاب از صفر به یک، اثر پیتر تیل
خبر ویژه

شبکه‌های اجتماعی و چالش حقیقت - سودآوری

  • کد خبر: ۵۴۸۸۷
  • ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۲
شبکه‌های اجتماعی و چالش حقیقت - سودآوری
نشریه استرالیایی APC نیز در واپسین روز‌های ۲۰۲۰، شماره ژانویه ۲۰۲۱ خود را منتشر کرده است. یادداشت سردبیر در ابتدای اولین شماره سال با این پرسش درباره وضعیت کاری مخاطبان شروع شده است: آیا شما هم یکی از میلیون‌ها نفری بودید که در سال گذشته میلادی کار خود را از منزل دنبال کردید؟
نجفی | شهرآرانیوز - نشریه استرالیایی APC نیز در واپسین روز‌های ۲۰۲۰، شماره ژانویه ۲۰۲۱ خود را منتشر کرده است. یادداشت سردبیر در ابتدای اولین شماره سال با این پرسش درباره وضعیت کاری مخاطبان شروع شده است: آیا شما هم یکی از میلیون‌ها نفری بودید که در سال گذشته میلادی کار خود را از منزل دنبال کردید؟ شاید اگر در جهان بدون کووید ۱۹ درباره دورکاری و فعالیت‌های مجازی گفتگو می‌شد، کمتر کسی به صرفه جویی در مصرف انرژی و هزینه‌های مدیریت کسب و کار اهمیت می‌داد، اما اکنون مدیران شرکت‌های کوچک و بزرگ در معرض این سؤال هستند که در ۲۰۲۱ و با فرض موفقیت واکسیناسیون و توسعه راهکار‌های دیجیتالی سازی فعالیت، چه راهبردی در پیش بگیرند.
 
در مطلب دیگری، APC به بررسی چالش پیش روی شبکه‌های اجتماعی با خبر‌های جعلی و به طور کلی شایعات پرداخته است. آن طور که بررسی‌ها نشان می‌دهد، NEQ یا هوش مصنوعی این شرکت که با بررسی کیفی خبرها، جعلی‌ها و نامعتبر‌ها را از دسترس کاربران دور می‌کرده است. اما از طرف دیگر، این الگوریتم میانگین زمان سپری شده کاربران در این شبکه را به طور محسوسی کاهش داده است، امری که موجب می‌شود فیس بوک به صورت چراغ خاموش، بخش‌هایی از این برنامه را متوقف کند تا دوباره کاربران در آن بیشتر فعالیت کنند. به نظر می‌رسد ایجاد و حفظ موازانه میان سودآوری بیشتر و جانب داری از حقیقت به زودی و با پیشرفت پروتکل‌های هوش مصنوعی، برای دیگر شبکه‌های اجتماعی نیز چالش برانگیز شود. یکی از چالش‌های ۲۰۲۱ استفاده بیش ازاندازه از تلفن همراه و تبلت خواهد بود. در همین ابتدای سال میلادی، کاربران iOS به توصیه APC عمل و اپلیکیشن OffScreen را برای مدیریت زمان استفاده از وسایل ارتباطی خود نصب می‌کنند. زمان سنج استفاده از اپلیکیشن‌های مختلف با جزئیات نحوه استفاده و نوع شبکه و ...، رکوردگیری و تعیین هدف، از تمایز‌های این اپلیکیشن با نمونه‌های مشابه است.
 
برای دانلود این شماره کلیک کنید:
 
شبکه‌های اجتماعی و چالش حقیقت - سودآوری
 
 
 
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
سرخط خبرها
{*Start Google Analytics Code*} {*End Google Analytics Code*}