کشف‌رود، رودی به قدمت میلیون‌‌ها سال آغاز عملیات محلول‌پاشی برگی در فضای سبز شهری مشهد (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) متروی مشهد از واگن‌های ملی بهره‌مند می‌شود قیمت بلیت اتوبوس از امروز در مشهد تغییر یافت + جزئیاتی از تغییر کرایه‌های ناوگان حمل و نقل عمومی در مشهد (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) اتمام مرمت بازار فرش و برخی پروژه‌های عمرانی منطقه ثامن در سال ۱۴۰۳ آموزش ١٠٠ هزار نفر در فرهنگسراهای سطح مشهد مقدس جوابیه فرودگاه مشهد در پی سرگردانی مسافران دبی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) موفقیت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی با همدلی و همکاری تمام دستگاه‌ها مأموریت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی چهل‌روزه بود تشرف پنج میلیون زائر به حرم مطهر رضوی در شب‌های قدر کاهش ٢۶ درصدی تصادفات جاده‌ای خراسان رضوی در نوروز ۱۴۰۳ بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا انتهای بهار ۱۴۰۳ مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد برگزار شد دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: صنعت حمل‌ونقل در کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به‌زودی برقی‌سازی می‌شود + فیلم تلاش مدیران شهری کلانشهرهای کشور برای ایجاد نشاط اجتماعی نشست مجمع شهرداران کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به میزبانی مشهد | کلانشهر‌های ایران مهیای برپایی جشن‌های دهه کرامت + فیلم درباره یادگار آذربایجانی‌ها در مشهد شهردار تهران و رئیس مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: فعلا نمی‌توان در مورد مطالبات شهرداری‌ها به‌طور شفاف صحبت کرد + فیلم
سرخط خبرها
استاندار خراسان رضوی در مراسم رژه نیرو‌های مسلح در مشهد:

باید به حدی از استقلال و اقتدار برسیم که قدرت‌های بیگانه روی ما حساب کنند تا آن‌ها پای میز مذاکره بیایند نه اینکه ما پای میز مذاکره برویم

  • کد خبر: ۵۵۰۴
  • ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴
باید به حدی از استقلال و اقتدار برسیم که قدرت‌های بیگانه روی ما حساب کنند تا آن‌ها پای میز مذاکره بیایند نه اینکه ما پای میز مذاکره برویم

به گزارش شهرآرانیوز، مراسم رژه یگان‌های منتخب پیاده و موتوری نیرو‌های مسلح در حالی از مقابل جایگاه با حضور استاندار و جمعی از مسئولان نظامی و انتظامی خراسان رضوی در بولوار نماز این کلانشهر انجام شد که جایگاه ویژه مزین به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی است: دشمنان بدانند اگر به فکر تعرض به ایران بیفتند با واکنش سختی مواجه خواهند شد، زیرا دوران بزن در رو گذشته است..
استاندار خراسان رضوی در این مراسم به تهاجم ۳۸ سال پیش مزدوران صدام به نظام نوپای جمهوری اسلامی اشاره و بیان کرد: این حمله با تحریک، حمایت مالی و تبلیعاتی قدرت‌های خارجی به کشورمان صورت گرفت، اما با وجود همه کاستی‌های سال‌های نخست جنگ توانستیم طی دو سال صدام را به مرز‌های بین المللی برگردانیم.
علیرضا رزم حسینی افزود: در آن سال‌ها همه اقشار با فرمان امام خمینی (ره) برای دفاع به جبهه هجوم آوردند و ما امروز آن دفاع را گرامی می‌داریم.
وی ادامه داد: در رشته عملیات مختلف نیرو‌های مسلح با همراهی سپاه و ارتش دشمنان را عقب راندیم و امروز نیز می‌خواهیم بگوئیم ملت صلحجویی هستیم و همواره برای حفظ کیان خود آماده ایم.
استاندار خراسان رضوی به نیت شوم قدرت‌های بیگانه برای ممانعت از استقلال اقتصادی ایران اشاره و بیان کرد: امروز نیز تحت خیمه ولایت فقیه اگر می‌خواهیم در برابر تحریم‌های اقتصادی پیروز شویم باید بتوانیم مانند دفاع مقدس مردم را پای کار بیاوریم تا بتوانیم تحریم‌ها را پشت سر بگذاریم.
فرمانده سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران جنگ تحمیلی گفت: دفاع مقدس گنجی است که باید سال‌های سال از میرآث آن با توجه به نیازهایمان استخراج کنیم. این دفاع ضمن حفظ نظام، تولید فرهنگ داشت و سال‌ها برای مردم قابل استفاده است.
سردار سرتیپ دوم پاسدار یعقوبعلی نظری افزود: آنچه را که امروز به عنوان اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در اختیار داریم مدیون دفاع مقدس و شهدای ۴۰ ساله راه انقلاب اسلامی است.
وی ادامه داد: امروز مرز‌های دفاعی دیروز ما گسترش یافته و افراد دیگری این مسئولیت را در جای جای جهان بر عهده گرفته اند و با جبهه‌ای به بزرگی ارزش‌های گسترش یافته انقلاب اسلامی روبرو هستیم. فرمانده سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی گفت: اعلام می‌کنیم آمادگی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران ارتقا یافته و هم اینک نسبت به دوران دفاع مقدس قابله مقایسه نیست. ارتش اسلام با بهره گیری از فرمایشات رهبری در نقطه اوج است. البته این نقطه اوج در اختیار جبهه گسترده مقاومت قرار دارد و نتیجه آن را در اقدامات افراد متصل به این جبهه مشاهده می‌کنیم.
وی افزود: دشمن علامت و نشانه اقدامات ما را تجربه کرده است لذا اگر خطایی کند و نیرو‌های مسلح وارد میدان شوند خواهد دید قدرت و اقتدار نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران از چه عظمتی برخوردار است.

 

رژه یگان های مشهد رژه یگان های مشهد رژه یگان های مشهد رژه یگان های مشهد رژه یگان های مشهد رژه یگان های مشهد رژه یگان های مشهد رژه یگان های مشهد رژه یگان های مشهد
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->