نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اوکراین و رومانی در یورو۲۰۲۴| شکست جنگ‌زده‌ها! پخش زنده بازی بلژیک و اسلواکی در یورو ۲۰۲۴ (۲۸ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی رومانی و اوکراین در یورو ۲۰۲۴ (۲۸ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین آیا فینال جام حذفی در ورزشگاه آزادی با VAR برگزار می‌شود؟ (۲۸ خرداد ۱۴۰۳) واکنش تند خداداد عزیزی به حرف مجری برنامه «یورو ۲۴» نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و صربستان در یورو۲۰۲۴| مدعی وارد می شود نتیجه و ویدیو خلاصه بازی دانمارک و اسلوونی در یورو 2024 | اولین تساوی یورو رقم خورد قهرمانی اکبری در مسابقات موتورسواری مسکو نتیجه و ویدئو خلاصه بازی هلند و لهستان در یورو| برد سخت هلندی‌ها آلمان از برگزاری یورو ۲۰۲۴ چقدر درآمد کسب خواهد کرد؟ مبینا فلاح در تیراندازی با کمان سهمیه المپیک گرفت بازگشت ستاره مشهدی فوتسال ایران به لیگ برتر | حسین طیبی به گهرزمین پیوست پخش زنده بازی انگلیس و صربستان در یورو ۲۰۲۴ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی اسلوونی و دانمارک در یورو ۲۰۲۴ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی هلند و لهستان در یورو ۲۰۲۴ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین دومین طلای کاروان ایران در بریکس را هم ووشو گرفت | زهرا کیانی طلایی شد
سرخط خبرها

دربی مشهد در سالن بسکتبال سجاد|جلیلی: برگزاری بازی در مشهد درخواست دو ‌تیم بود

  • کد خبر: ۵۵۱۸۵
  • ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰
دربی مشهد در سالن بسکتبال سجاد|جلیلی: برگزاری بازی در مشهد درخواست دو ‌تیم بود
سرپرست تیم آویژه صنعت پارسای خراسان تاکید کرد برگزاری دربی مشهد در سالن سجاد این شهر با درخواست دو تیم و موافقت فدراسیون بسکتبال جمعه برگزار می‌شود.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، با وجود اینکه دیدار‌های سوپرلیگ بسکتبال مردان و زنان ایران امسال نیمه متمرکز در تهران برگزار می‌شود، کانال منتسب به تیم آویژه صنعت از برگزاری دربی مشهد در سالن سجاد این شهر و بدون حضور تماشاگر خبر داد. دیدار تیم‌های آویژه صنعت پارسای خراسان و رعد پدافند هوایی مشهد از گروه الف سوپرلیگ ساعت ۱۷ جمعه ۱۹ دی ماه برگزار می‌شود. تیم‌های آویژه صنعت و رعد پدافند به تریب در رتبه‌های پنجم و ششم گروه الف سوپرلیگ قرار دارند.

مجیدجلیلی سرپرست تیم آویژه صنعت پارسای مشهد در این باره گفت: از آنجا که این دیدار بین دو تیم مشهدی برگزار می‌شود، با لحاظ کردن همه پروتکل‌های بهداشتی و بازدید نمایندگان فدراسیون از مشهد قرار شد این بازی به میزبانی سالن سجاد و بدون تماشاگر برگزار شود.

او در ادامه گفت: برگزاری بازی در مشهد درخواست دو‌تیم بوده و تیم رعد پدافند میزبان این دیدار محسوب می‌شود و از آنجا که در این اوضاع همه‌گیری بیماری کرونا باید برای این دیدار دو سفر انجام می‌دادیم در حالی‌که دو تیم مشهدی‌اند و این هم تک بازی آخر دور رفت دو‌تیم است، این درخواست را ارائه دادیم و جا دارد از مسئولان فدراسیون بسکتبال برای مساعدت‌شان تشکر کنیم.
جلیلی درباره اوضاع بهداشتی مشهد نیز گفت: خوشبختانه چند روزی است مشهد در حالت «زرد» قرار گرفته، یعنی حتی نارنجی هم نیست. از شنبه هم استخر‌های این شهر بازگشایی می‌شوند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->