«لوران کانته» کارگردان فیلم کلاس درگذشت فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری کنگره شعر توس تا نیشابور + جزئیات نگاهی به مضمون بهار در شعر معاصر «پدر قهوه» سریال جدید مهران مدیری در راه شبکه نمایش خانگی چندخطی درباره‌ی کتاب «فلسفه‌ی پیاده‌روی» نوشته‌ی فردریک گرو | بجنبید، منتظرمان هستند! بازگشت بهروز افخمی با «هفت» به تلویزیون + زمان پخش تئاتر کمدی «هشتگ، بچه‌شهرستانی‌ام» روی صحنه می‌رود + پوستر و زمان اجرا انعکاسی از مظلومیت غزه در «خاورمیانه» | گفتگو با احمدرضا عبیدی (ججو) به مناسبت انتشار موزیک ویدئو جدیدش فردوسی و «شاهنامه» در نگاه محمدعلی اسلامی ندوشن «صحبت یار» در نگارخانه فردوسی + عکس اضافه شدن شخصیت «غرغر خان» به باغ شادونه نقد کامل فیلم تلماسه ۲ (Dune 2) | زیبایی و وحشت «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در تلویزیون + زمان پخش پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین ۱۴۰۳ |«هویزه» مشهد در جمع پرفروش‌ها ماجرای شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟ «نردبان آسمان» به کتاب‌فروشی‌ها آمد صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
سرخط خبرها

«یوسف قربانی» بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون درگذشت

  • کد خبر: ۵۵۵۱۶
  • ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۵
«یوسف قربانی» بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون درگذشت
یوسف قربانی با آثاری همچون «اخراجی‌ها ۲»، «شام عروسی»، «انتخاب»، «باران»، «چند می‌گیری گریه کنی» در تلویزیون شناخته می‌شود.
به گزارش شهرآرانیوز، یوسف قربانی در بیشتر فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی حضور پیدا کرده، اما بیشتر مخاطبان او را با آن سکانس‌های جذاب آسایشگاه سالمندان در فیلم «سن پطرزبورگ»» به یاد می‌آورند، زیرا او پیش از آن در «اخراجی‌های» مسعود ده نمکی و «کت جادویی» محمدحسین لطیفی هم ایفای نقش کرده است.

این بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون بعد از مدت‌ها بیماری، شب گذشته دارفانی را وداع گفت. ضمن تأیید این خبر از سوی خانه سینما، قرار است یوسف قربانی با هماهنگی خانواده‌اش، در یکی‌دو روز آینده، قطعه هنرمندان به خاک سپرده شود.
 
 
«یوسف قربانی» بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون درگذشت


در طی بازیگری یوسف قربانی در این سال‌ها با هنرمندان بسیاری تجربه کار داشته است که با بازیگران پیشکسوت و کاربلد سینما و تلویزیون همبازی شده است. ۱۹ اثر را در پرونده هنری‌اش دارد که ۱۴ اثر مربوط به سینما و ۵ سریال تلویزیونی هم از خودش به یادگار گذاشته است.
 
 
«یوسف قربانی» بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون درگذشت


قربانی در فیلم‌های سینمایی «مردی روی ماه»، «رسوایی»، «سن پطرزبورگ»، «اخراجی‌ها ۲»، «چند می‌گیری گریه کنی»، «انتخاب»، «مهمان مامان»، «دنیای وارونه»، «یاران»، «رابطه پنهانی»، «پرده آخر»، «تازه عروس» و... به ایفای نقش پرداخته است. همچنین او سریال‌هایی همچون «نقطه سر خط»، «نون و ریحون»، «شهریار»، «فرستاده» و «کت جادویی» از خودش به یادگار گذاشته است.
 

سکانسی طنز با بازی مرحوم «یوسف قربانی» در فیلم سینمایی اخراجی‌ها(۲)

تعداد بازدید : 3092

اینجا ببینید: 
 
 
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->