اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳) ویدئو| جزئیات پرونده زمین خواری به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان در آستارا واژگونی پراید در جاده نیشابور به سبزوار ۴ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد
سرخط خبرها

سارق موتور بانوی معلول نیشابوری در مشهد پیدا شد

  • کد خبر: ۵۶۲۳۰
  • ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۸
سارق موتور بانوی معلول نیشابوری در مشهد پیدا شد
ماموران کلانتری مشهد در عملیات‌های جداگانه موفق شدند دو باند سرقت موتورسیکلت و خودرو را متلاشی کنند.
به گزارش شهرآرانیوز، اولین باند سرقت خودرو که پس از چند روز فعالیت‌های اطلاعاتی توسط نیرو‌های کلانتری متلاشی شد، هنگامی وارد مرحله عملیاتی شد که نیرو‌های انتظامی در اجرای طرح مبارزه با سرقت‌های خرد، به تقویت گشت‌های غیرمحسوس پرداختند و هر تحرک مشکوکی را در حوزه استحفاظی زیرنظر گرفتند.
 
در همین حال ماموران انتظامی که با هدایت مستقیم سرکلانتر وارد عمل شده بودند، سرنشینان یک دستگاه پراید را در حال بازکردن باتری خودروی پارک شده مشاهده کردند و بلافاصله به تعقیب آن‌ها پرداختند.
 
سرنشینان پراید نیز با دیدن ماموران انتظامی درحالی گریختند که استعلام شماره پلاک خودرو از مرکز پیام نشان می‌داد خودروی مذکور سابقه اعلام سرقت ندارد! اما ماموران کارآزموده گشت که یقین داشتند با دزدانی حرفه‌ای روبه رو شده اند همچنان به عملیات تعقیب و گریز ادامه دادند تا این که بالاخره راننده پراید را دستگیر کردند و سرنشین آن نیز با استفاده از تاریکی شب متواری شد.
 
با انتقال متهم به مقر انتظامی، وی با دستور مقام انتظامی در دایره تجسس مورد بازجویی‌های تخصصی قرار گرفت، اما او در حالی ارتکاب سرقت را انکار می‌کرد که لوازم سرقتی و یک دستگاه گوشی تلفن همراه در بازرسی از داخل خودرو کشف شده بود. در همین حال افسران تجسس با بازبینی دقیق خودروی پراید به سرنخ‌هایی رسیدند که نشان می‌داد شماره سریال خودرو تغییر کرده است. با این سند انکارناپذیر، متهم به ناچار لب به اعتراف گشود و راز سرقت‌های زیادی را فاش کرد. از سوی دیگر تحقیقات بیشتر بیانگر آن بود که متهم دستگیر شده سوابق متعدد کیفری دارد. با صدور دستورات ویژه قضایی، عملیات پلیس برای دستگیری اعضای فراری این باند ادامه دارد.
 

ماجرای سرقت سه چرخه بانوی کم‌توان جسمی!

عملیات دیگری که اعضای باند سرقت موتورسیکلت را به دام انداخت از هجدهم دی زمانی آغاز شد که سه چرخه متعلق به یک خانم کم توان جسمی به سرقت رفت. به دنبال گزارش این ماجرا به پلیس ۱۱۰، گروهی از نیرو‌های ورزیده تجسس وارد عمل شدند و با همکاری شهروندان و منابع و مخبران محلی به تحقیق در این باره پرداختند تا این که یکی از شهروندان با دیدن مشخصات سه چرخه سرقتی در فضای مجازی، به مرد جوانی مشکوک شد که در حال برش زدن کابین یک دستگاه سه چرخ شبیه سه چرخه سرقتی بود. او زیرکانه تصاویری از صحنه مذکور تهیه کرد و به این ترتیب ماموران تجسس در جریان موضوع قرار گرفتند و با صدور دستور ویژه‌ای از سوی قاضی عندلیب (معاون دادستان مرکز خراسان رضوی) عامل اوراق کردن سه چرخه را در حالی دستگیر کردند که دارای سوابق کیفری زیادی بود.
 
با انتقال این متهم به کلانتری مشخص شد که او به همراه دیگر همدستانش در سرقت‌های دیگر موتورسیکلت نیز نقش دارد بنابراین عملیات این پرونده ادامه یافت و ماموران انتظامی در بیست و هفتم دی موفق شدند یکی دیگر از اعضای ۴۰ ساله باند سرقت موتورسیکلت را به دام اندازند.
 
در بازرسی از پشت بام منزل این متهم نیز قطعات دو دستگاه موتورسیکلت اوراق شده کشف و ضبط شد. ماموران انتظامی در پیگیری این پرونده و با توجه به اعترافات متهمان در بازجویی‌های فنی، ضایعات فروشی را نیز در خیابان رسالت دستگیر کردند که قطعات اوراقی سه چرخه سرقتی را خریده بود. تلاش برای دستگیری دیگر اعضای این باند و شناسایی مال باختگان دیگر همچنان ادامه دارد.
 
منبع: خراسان
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->