آیا سریال «شوگان» فصل دومی هم خواهد داشت؟ تقدیر از دکتر سلمان ساکت، همراه همیشگی مرکز آثار، مفاخر و اسناد دانشگاه فردوسی مشهد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) سریال «مامان اشتباه می‌کند» روی آنتن تلویزیون + زمان پخش و تکرار «محمد صادقی» بازیگر جنجالی از ایران رفت + عکس حادثه سر صحنه فیلمبرداری برای «ادی مورفی» رادیو، صدای ماندگار است رونمایی از پوستر جدید «سال گربه» + عکس سریال «سووشون» آماده توزیع در شبکه خانگی بازیگران سریال «هشت پا» معرفی شدند کنسرت بی‌کلام «نوای آفتاب» روی صحنه + جزئیات فقدان چشم‌انداز، حلقه مفقوده جشنواره‌های هنری «مست عشق» سینمای ایران را هوشیار خواهد کرد؟ «آپولو» از آمریکا جایزه گرفت حامد بهداد و سحر دولتشاهی با «مفت بر» در راه سینما انتشار فیلم سینمایی «همسر» ویژه نابینایان صفحه نخست روزنامه‌های کشور - چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ مروری بر جدیدترین سریال‌های تلویزیون پربازدیدترین شبکه تلویزیون در ماه نخست سال ۱۴۰۳ معرفی شد نماهنگ جدید ابوذر روحی رونمایی می شود
سرخط خبرها

فیلم «بی چاره» به تهیه کنندگی «ریحانه پارسا» در جشنواره فیلم کوتاه تهران

  • کد خبر: ۵۶۲۵۸
  • ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۳
فیلم «بی چاره» به تهیه کنندگی «ریحانه پارسا» در جشنواره فیلم کوتاه تهران
فیلم «بی‌چاره» با تهیه‌کنندگی مشترک ریحانه پارسا و هادی دهقان در جشنواره فیلم کوتاه تهران حضور دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، سی و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران برگزار خواهد شد و در همین راستا، اسامی فیلم‌های حاضر در این رویداد به همراه سازندگان آنها منتشر شده است.

 

با نگاه به اسامی فیلم‌های بخش داستانی این جشنواره هنری، متوجه فیلمی با نام «بی چاره» به کارگردانی مشترک امیر احمد قزوینی و محمد کریم پور و به تهیه کنندگی مشترک ریحانه پارسا و هادی دهقان می‌شویم!

 

با این تفاسیر یعنی فیلمی به تهیه کنندگی ریحانه پارسا در جشنواره وجود دارد که باید دید زمانی که در ایران بوده آن را تهیه کرده یا وقتی که به خارج از کشور رفته است؟! ریحانه پارسا همچنین چند فیلم اکران نشده دارد که همه را قبل از رفتنش از کشور بازی کرده است.

 

البته نمونه این اتفاق در حوزه بازیگری مهناز افشار هم اتفاق افتاده بود که قبل از اینکه به خارج از کشور برود در چند فیلم سینمایی بازی کرد؛ اما وقتی از ایران رفت فیلم هایش به مشکل اکران برنخوردند و نمایش داده شدند.

 

مشاهده جدول نمایش آثار جشنواره سی و هفتمین جشنواره فیلم کوتاه تهران 

 

منبع: YJC

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->