تأمین اجتماعی: متناسب سازی حقوق بازنشستگان در روز‌های آینده اجرایی می‌شود ماجرای زنده بودن خدمه کشتی سانچی از زبان همسر یکی از شهدا جزئیات سفر‌های نوروزی، شنبه آینده تعیین تکلیف می‌شود درخواست پلیس مشهد برای شناسایی جنازه یک مرد + عکس آخرین آمار کرونا در جهان ۱۳ اسفند ۹۹ آتش سوزی در شیرخوارگاه آمنه تهران مهار شد + فیلم و عکس ۵ کشته در پی شکستن نرده‌های دانشگاه و سقوط دانشجویان + فیلم ماجرای کلاهبرداری سهیل سنگرزاده معروف به «جون‌ِ دل» + فیلم ۸ ماده غذایی که سیستم ایمنی بدن را ضعیف می‌کند جدول پخش برنامه‌های مدرسه تلویزیونی از شبکه آموزش چهارشنبه ۱۳ اسفند مستمری اسفند بازنشستگان تامین اجتماعی زودتر از موعد پرداخت می‌شود جزئیات صدور احکام همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی وزیر کار: حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از اول سال ۱۴۰۰ همسان‌سازی می‌شود جزئیات محدودیت‌های کرونایی در نوروز ۱۴۰۰ | ۳ سناریو پلیس راهور برای سفر‌ها آمار کرونا در ایران ۱۲ اسفند | ۸۶ فوتی جدید کرونا در شبانه‌روز گذشته واکنش مدیر شبکه کودک به آهنگ جدید ساسی‌مانکن + عکس دانش‌آموزان مشهدی در مسابقات بین‌المللی نوآوری اندونزی درخشیدند
خبر ویژه

آیا موز عامل افزایش وزن است یا کاهش آن؟

  • کد خبر: ۵۶۲۸۸
  • ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۷
آیا موز عامل افزایش وزن است یا کاهش آن؟
موز حاوی عناصری که موجب چاقی می‌شود نیست، اما خوردن بیش از حد هر ماده غذایی می‌تواند باعث افزایش وزن شود.
به گزارش شهرآرانیوز، باتوجه به اینکه گفته می‌شود موز یکی از میوه‌هایی است که باعث چاقی می‌شود، آیا این میوه لذیذ واقعا باعث افزایش وزن می‌شود و یا بالعکس باعث کاهش وزن می‌شود؟

چگونه می‌توانید موز را میل کنید که به افزایش وزن شما کمک کند، ارزش غذایی که موز برای بدن فراهم می‌کند چه مقدار است، پاسخ این سوالات را در این گزارش دنبال کنید.

در حقیقت، موز حاوی عناصری که موجب چاقی می‌شود نیست، اما خوردن بیش از حد هر ماده غذایی می‌تواند باعث افزایش وزن شود و این افزایش وزن به دلیل افزایش کالری مصرف شده است؛ بنابراین اگر از طرفداران موز هستید، می‌توانید آن را به عنوان یک عنصر کمک کننده به افزایش وزن اصولی در رژیم غذایی خود بگنجانید.

عکس آنچه گفته شد، همچنین می‌توان با خوردن به اعتدال موز نیز آن را ​​به رژیم‌های کاهش وزن اضافه کرد. این تعداد کالری مصرفی شماست که میزان افزایش یا کاهش وزن شما را تعیین می‌کند و هدف شماست که مشخص می‌کند موز یا سایر مواد غذایی باعث کاهش یا افزایش وزن شما می‌شود.

یک موز کوچک حاوی ۹۰ کالری است، در حالی که یک موز بزرگ حاوی ۱۲۱ کالری است، بنابراین اگر می‌خواهید وزن خود را افزایش دهید، می‌توانید هر روز علاوه بر رژیم منظم، دو عدد موز بزرگ نیز بخورید، این مقدار حدود ۲۴۲ کالری به کالری دریافتی روزانه شما می‌افزاید که این مقدار برای افزایش وزن شما کافی است.
 
 
منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
سرخط خبرها
{*Start Google Analytics Code*} {*End Google Analytics Code*}