قلعه‌نویی: مطمئناً به جام‌جهانی صعود می‌کنیم زمان مسابقات ایران در مرحله سوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ قرعه‌کشی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ | فرار شاگردان قلعه‌نویی از گروه مرگ برنامه کامل مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ + نمودار حذفی نتیجه بازی پرتغال و گرجستان در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل ها و خلاصه بازی| شاهکار یاران گولیسیانی نتیجه بازی ترکیه و جمهوری چک در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل ها و خلاصه بازی| صعود قاطع ترک‌ها تمدید یک ساله وحید امیری با پرسپولیس + عکس پخش زنده بازی پرتغال و گرجستان در یورو ۲۰۲۴ (۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی جمهوری چک و ترکیه در یورو ۲۰۲۴ (۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی اسلواکی و رومانی در یورو ۲۰۲۴ (۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی بلژیک و اوکراین در یورو ۲۰۲۴ (۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه بازی اوکراین و بلژیک در یورو۲۰۲۴+ ویدئو خلاصه بازی| صعود شکننده بلژیک نتیجه بازی رومانی و اسلواکی در یورو۲۰۲۴+ ویدئو گل‌ها و خلاصه بازی| صعود هر دو تیم! پورعلی‌گنجی رسما با پرسپولیس تمدید کرد تاج: ورزشگاه آزادی تا هفته سوم آماده نمی‌شود بادامکی: پیشنهاد مالی بالای الوکره را رد کردیم ویدئو | گل شهاب زاهدی در بازی امروز (۶ تیر) آویسپا فوکوکا مقابل یوکوهاما مارینوس حسینی در آستانه جدایی از استقلال | دردسر جذب گلر خارجی محمد حسین اسلامی بازیکن مدنظر پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم‌ها و رقم قرارداد
سرخط خبرها

پایان صبر سرمربی استقلال| فکری: نمی‌دانم از چه بنالم!

  • کد خبر: ۵۶۶۵۱
  • ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۲:۲۲
پایان صبر سرمربی استقلال| فکری: نمی‌دانم از چه بنالم!
سرمربی استقلال بعد از شکست خانگی مقابل سایپا از عملکرد داوران علیه استقلال انتقاد کرد. او حرف‌های عجیبی به زبان آورد.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، سیمای محمود فکری بعد از شکست خانگی مقابل یکی از ضعیف ترین تیم‌های لیگ برتر، سیمای یک مربی معترض بود. مردی که می‌کوشید کاسه کوزه های شکست خانگی مقابل سایپا را سر داوران بشکند. فکری بی آنکه اشاره ای به نقص های فنی تیمش داشته باشد وخود را در این باخت مقصر بداند که نتوانست تدابیر مناسب تاکتیکی را به اجراء بگذارد از داوران انتقاد کرد و از بیان آنچه باعث شکست استقلال شد، خودداری کرد. فکری گفت:« به این  داوری‌ها و اشتباهات عادت کردیم که همیشه به ضرر ما باشد. نمی‌دانم ماجرا چیست. استقلال خیلی تنهااست و همه با کسان دیگری هستند. شاید ناراحت هستند که ما صدر جدول هستیم و تیم بوی قهرمانی می‌دهد، اما ما کارمان را ادامه می‌دهیم و سعی می‌کنیم با تیم‌های فاصله مان را با تیم‌ها بیشتر کنیم.»

فکری بدون اشاره به مشکلات تاکتیکی استقلال به حرف‌هایش ادامه داد:«باید بگویم که بازی خیلی خوبی بود. اما خیلی حیف شد در دیداری که می‌توانستیم ببریم و برنده از زمین بیرون بیاییم، شکست خوردیم. ما تمرکز لازم را نداشتیم و سه امتیاز بازی را از دست دادیم. زمانی که گل خوردیم، بازیکنان ما به خودشان آمدند که گل را جبران کنند. با توجه به اینکه بازیکنانم تمرکز نداشتند و کمی عجله می‌کردند، نتوانستیم از موقعیت‌ها استفاده کنیم. می‌توانستیم نتیجه و امتیاز کامل را بگیریم، اما شاید روز بد فوتبال به ما رو کرد. باید به تیم سایپا تبریک بگویم که تلاش خوبی داشتند و بازی خوبی ارائه کردند. باید به آنها تبریک بگویم. این بازی برای ما تمام شد و باید خودمان را برای بازی بعدی آماده کنیم.»

فکری از نحوه برنامه ریزی لیگ هم به شدت انتقاد کرد. او اعتقاد دارد که برنامه ریزی‌ها به سود باشگاه پرسپولیس است. فکری گفت:« برنامه را نمی‌دانم، اما به خاطر تیم پرسپولیس بازی‌ها عقب افتاد، پرسپولیس بازی‌های خود را سر وقت و هفتگی انجام می‌دهد. از طرف دیگر ما باید هر پنج روز بازی کنیم. ما باید کارهای خودمان را انجام دهیم و در تمرین تاکتیک خودمان را دنبال کنیم و برای بازی‌های بعدی آماده شویم. نمی‌دانم از چه بنالیم، اما باید تلاش کنیم خودمان را در صدر جدول حفظ کنیم.» سرمربی استقلال وقتی با سوالی درباره وضعیت میلیچ نیز مواجه شد گفت:« درباره این بازیکن هیچ اطلاعی ندارم.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->