زمان بازی استقلال و پرسپولیس مشخص شد چه کسانی در پرونده فساد فوتبال احضار و دستگیر شدند؟ مدیرعامل پیشین باشگاه شمس آذر قزوین آزاد شد (۲ مرداد ۱۴۰۳) آقای گل لیگ برتر هم بازی مهدی قایدی| تشکیل یک زوج جذاب ایرانی در امارات سید مهدی رحمتی سرمربی هوادار شد وینگر برزیلی در راه تبریز؟ کسب مقام سوم لیگ برتر شمشیربازی کشور توسط دختران خراسانی سرپرست استقلال معرفی شد مراسم بدرقه رکاب‌زن المپیکی ایران برگزار شد هرگز نخورد آب زمینی که بلند است | درباره پهلوان پوریای ولی کادر فنی نکو بدون تغییر در فصل جدید رئیس هیئت تیراندازی استان خراسان رضوی: ۸ میلیارد تومان برای قهرمان پروری نیاز داریم شرط‌وشروط گولسیانی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس بلاتکلیفی عامل مصدومیت یامگا| حامدی‌فر در اتاق انتظار پرداخت بدهی ساپینتو در اولویت باشگاه استقلال احتمال لغو اردوی پرسپولیس در هلند پیروزی بیرانوند و استعفای درویش؟ بند فسخ ۱۲ میلیون یورویی لورکوزن برای سردار آزمون از بمب جدید تراکتور تا درخواست ستاره‌های پرسپولیسی از زنوزی گاریدو مهاجم می‌خواهد
سرخط خبرها

سرخپوشان رودرروی آلمینیوم| پرسپولیس، بی‌دفاع در اراک

  • کد خبر: ۵۶۷۹۸
  • ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵
سرخپوشان رودرروی آلمینیوم| پرسپولیس، بی‌دفاع در اراک
سرخ‌پوشان تهرانی برای بازی امروز با آلومینیوم با مشکلات زیادی در خط دفاعی روبه‌رو هستند و شنیده می شود گل محمدی به جای کنعانی و سیدجلال حسینی مصدوم، می خواهد از شیری و احسان حسینی استفاده کند
به گزارش شهرآرانیوز؛ هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران عصر امروز با برگزاری ۳ مسابقه به پایان خواهد رسید. بدون‌شک مهم‌ترین بازی امروز را تیم‌های صنعت نفت آبادان و سپاهان در برزیل ایران برگزار خواهند کرد. سپاهان با ۱۹ و صنعت نفت با ۲۱ امتیاز این روز‌ها سایه‌به‌سایه استقلال حرکت می‌کنند و پیروزی هرکدام از این ۲ تیم به‌معنای صدرنشینی‌شان در پایان این هفته خواهد بود.
 
پرسپولیس هم برای بازگشت دوباره به جمع مدعیان، باید از سد آلومینیوم اراک بگذرد. تیم گل‌محمدی می‌تواند با یک پیروزی خودش را تا رده پنجم جدول بالا بکشد و با ۲ بازی کمتر در یک قدمی صدرنشینان قرار بگیرد. دیگر بازی امروز را هم تیم‌های ماشین‌سازی و فولاد در تبریز برگزار خواهند کرد.

آلومینیوم اراک-پرسپولیس؛ سرخ‌پوشان بی‌دفاع!

پرسپولیس بعد از ۴ مساوی متوالی، مقابل فولاد خوزستان پیروز شد تا دوباره در قواره یک مدعی ظاهر شود. سرخ‌پوشان تهرانی اگر بتوانند آلومینیوم اراک را شکست بدهند، ممکن است تا رده پنجم جدول صعود کنند، البته با ۲ مسابقه کمتر. پرسپولیس با ۵ گل خورده مستحکم‌ترین خط دفاع لیگ برتر را دارد، اما در بازی روز دوشنبه این تیم ۲ مدافع اصلی خود را در اختیار ندارد. سیدجلال حسینی و حسین کنعانی‌زادگان به‌علت مصدومیت مقابل آلومینیوم غایب خواهند بود. هرچند کنعانی‌زادگان محروم هم هست! به این ترتیب پرسپولیس بدون دفاع باید در زادگاه امیرکبیر به مصاف آلومینیوم اراک برود.
 
حامد پاکدل با ۵ گل زده، زهردارترین بازیکن آلومینیوم است و در غیاب مدافعان اصلی پرسپولیس، شانس گل‌زنی‌اش به این تیم زیادتر شده است. آلومینیوم اولین حضورش در لیگ برتر را تجربه می‌کند و اکنون با ۱۲ امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار دارد. تیم‌های رسول خطیبی سخت‌کوش و جنگنده هستند؛ بنابراین پرسپولیس کار سختی در اراک خواهد داشت. عذرخواهی زاهدی‌فر، داور مسابقه با فولاد، باعث اعتراض تیم آلومینیوم اراک هم شد.

سیدجلال با سرخ‌ها به اراک رفت

کاپیتان پرسپولیس بعد از آزمایش نهایی کادرپزشکی، تیم را در سفر به اراک همراهی کرد. کاروان پرسپولیس بعد از انجام تمرین دیروز خود، طبق برنامه با ۲ دستگاه اتوبوس وی‌آی‌پی راهی اراک شد. نکته جالب توجه همراهی سیدجلال حسینی، کاپیتان سرخ‌ها، در این سفر است. مدافع میانی باتجربه سرخ‌ها در اواخر دیدار برابر فولاد خوزستان دچار آسیب‌دیدگی شده بود و حضورش در جدال با آلومینیوم در ابهام قرار دارد. با این حال، طبق بررسی نهایی در تمرین امروز توسط کادرپزشکی، این بازیکن باوجود ریسکی که وجود داشت، اعلام کرد در سفر به اراک سرخ‌پوشان را همراهی خواهد کرد تا در صورت نیاز، در ترکیب پرسپولیس برابر شاگردان رسول خطیبی قرار گیرد.

نفت آبادان-سپاهان اصفهان؛ جنگ شش‌امتیازی در برزیل

نفت آبادان را می‌توان شگفتی لیگ برتر بیستم نامید. تیمی که روی پله دوم ایستاده است و سایه‌به‌سایه استقلال صدرنشین حرکت می‌کند. تیمی با بازیکنان جوان و مستعد که توانسته است فوتبال ناب ایرانی را به تصویر بکشد. البته برخی رسانه‌ها می‌گویند نفت با مشکلات مالی فراوانی روبه‌روست و در هفته‌های گذشته پول بلیت هواپیما را هم نداشته است!
 
با این حال، طلایی‌پوشان برزیل ایران (لقب شهر آبادان) دوشنبه می‌خواهند با شکست سپاهان همچنان جزو مدعیان قهرمانی این فصل باشند. سپاهان، اما تیمی باامکانات و پرمهره است که بیشتر بازیکنانش آشکارا از قهرمانی تیمشان سخن می‌گویند. از امید نورافکن تا محمدرضا خلعتبری، همه معتقدند تیمشان یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی این فصل است. نبرد سپاهان و نفت شش‌امتیازی است. نفت اگر برنده شود، حتی شانس دارد دوباره به صدر جدول برگردد، اما سپاهان در صورت پیروزی، یک پله صعود می‌کند و جانشین نفت در رده دوم خواهد شد.
 
فلاح‌زاده و خالقی‌فر، ۲ مصدوم تیم نفت، احتمالا به بازی با سپاهان خواهند رسید، اما مهره کلیدی و تأثیرگذار نفتی‌ها، طالب ریکانی است که هواداران تیم به او لقب «آرپی‌جی‌زن» داده‌اند. او با ۶ گل زده، بهترین گل‌زن تیمش است. در سپاهان هم سجاد شهباززاده نه‌گله، صدرنشین جدول گل‌زنان است و محمدرضا حسینی هم ۴ گل برای سپاهانی‌ها زده است. سپاهان ۶ هفته و نفت آبادان ۴ هفته باختی نداشته‌اند و تقابل این ۲ تیم سخت‌کوش و شکست‌ناپذیر، می‌تواند جذاب‌ترین مسابقه هفته شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->