وزیر کشور: آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس هستیم شش مرزبان ایرانی آزاد شدند (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) یک سوم ارزآوری کشور توسط مناطق آزاد و ویژه انجام می‌شود  مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور هستند تحریم‌‌های جدید آمریکا، انگلیس و کانادا علیه ایران سردار رادان: حجاب و عفاف موضوع امنیتی و انتظامی نیست استقرار ۱۲۰۰ شعبه اخذ رای در دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه مشهد  نشست کمیته اقتصادی مشترک ولایت هرات و استان خراسان رضوی برگزار می‌شود وزیر کشور در مشهد: طی دو سال گذشته، ۳۰۸ کارخانه در خراسان رضوی احیا شده است کابینه جنگ اسرائیل برای حمله احتمالی به رفح نشست برگزار کرد وزیر خارجه چین: صلح در منطقه با تحقق عدالت برای فلسطینی‌ها محقق می‌شود احمد وحیدی، وزیر کشور وارد مشهد شد (۶ اردیبهشت) اجرای نمایش «تمام نا تمام» در منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) عملیات «وعده صادق» و آینده نظم منطقه‌ای صباح زنگنه: اسرائیل به‌دنبال تنش در منطقه است| نیاز به فهم بهتر روابط بین‌الملل داریم صهیونیست‌ها برای سومین روز متوالی به مسجدالاقصی یورش بردند یک خبرنگار دیگر فلسطینی در بمباران خانه‌اش در غزه به شهادت رسید همسر شهید سید مصطفی خمینی درگذشت (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) افکار عمومی جهان مصمم به متوقف‌کردن جنایات جنگی در نوار ‎غزه و کرانه باختری است تأکید فرمانده ارتش بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش برای اقدام
سرخط خبرها

قالیباف از دولت تشکر کرد

  • کد خبر: ۵۷۱۸۸
  • ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۹
قالیباف از دولت تشکر کرد
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: وظیفه خود می دانم از طرف خودم و نمایندگان از دولت تشکر کنم که در اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها، درنگ نکردند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ محمدباقر قالیباف در جمع خبرنگاران گفت: در آستانه دهه مبارک فجر این ایام را به ملت ایران تبریک و یاد حضرت امام و شهدای گرانقدر را گرامی می داریم.

 

وی ادامه داد: روز خوشحال کننده و افتخار آمیزی است و از سایت فردو بازدید داشتم. باید تشکر کنم از همه کسانی که در این سال‌های سخت تلاش کردند و به واقع معنی قوی شدن که رهبری گفتند را محقق کردند و این قوی شدن مایه عزت ماست.

 

رئیس مجلس همچنین یاد شهدای هسته ای و همه کسانی که گمنام زحمت کشیدند را گرامی داشت.

 

وی ادامه داد: در چارچوب‌ نظارت میدانی و قانون رفع تحریم راهبردی و زمانبندی های اجرای آن از جمله غنی سازی ۲۰ درصد به فردو آمدیم. وظیفه خود می دانم از طرف خودم و نمایندگان از دولت تشکر کنم که در اجرای قانون درنگ نکردند. خدا قوت می گویم و از سازمان انرژی اتمی و وزارت خارجه قدردانی می کنم. در کمتر از یک ماه قریب به ۱۷ کیلو غنی سازی شده است و سانتریفیوژهای IR۲m نصب شده یا در حال نصب است.

 

رئیس مجلس اظهار کرد: ما برای پیشرفت کشور نیاز به پیشران هایی در حوزه صنعت و اقتصاد و غیره داریم و یکی از آنها صنعت هسته ای است و ترکیبی از فناوری و علوم دیگر را هم شامل می شود. امروز نمونه های جدی این روند را در این صنعت دیدیم. در حوزه کشاورزی، رادیودارو و غیره این صنعت فعال و موثر است. اگر دشمن محکم ایستاده که ما دارای این بنیه علمی نباشیم و از ایران قوی ناراحت هستند ما مصمم هستیم در این راه گام برداریم و مجلس با مصوبه اش در رفع تحریم وارد این روند شد.

 

وی اضافه کرد: باید تاکید کنم همه اقدامات ایران در چارچوب برجام است. ما هیچ وظیفه ای نداریم که وقتی آنها پایبند نیستند، ما باشیم. هر وقت آنها به تعهداتشان عمل کردند یعنی رفع تمام تحریم ها و مشکلات بانکی و نفتی و تجاری ما برداشته شد با گزارش به مجلس دوباره بر اساس مواد ۳۶ و ۳۷ به تعهدات خودمان می توانیم برگردیم.

 

قالیباف تاکید کرد: با این تصمیم دشمنان ما باور کنند که ما مصمم بر اجرای این قانون هستیم تا رفع کامل تحریم را شاهد باشیم.

 

وی خاطرنشان کرد: صنعت هسته ای گام بزرگی در مسیر خنثی سازی تحریم برداشته است و معتقدیم با اقدام و مواضع واحد به گونه ای پیش رویم که مردم در آینده با آسایش و امنیت و رفاه بیشتر زندگی کنند.

 

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->