تکلیف میزبانی حریف تیم ملی دو هفته دیگر مشخص می‌شود سومین چهره لیگ برتر انگلیس در راه استقلال یک استقلالی در آستانه خط خوردن از استقلال! دیدار‌های استقلال و پرسپولیس با کمک داور ویدیویی نبرد استقلال و پرسپولیس، احتمالاً نیمه اول مهر لباس‌ ایران در افتتاحیه و سکوی المپیک پاریس مشخص شد + عکس جزئیاتی از حضور ایران در رژه افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس ضرر‌های مالی نکونام به خودش| سرمربی استقلال تغییر سیاست می‌‌دهد؟ توافق سردار آزمون و شباب الاهلی امارات حضور رئیس جمهور منتخب در اردوی تیم ملی کشتی بولی: بازیکن استقلال خوزستان نیستم! سید جلال در پرسپولیس ماندنی شد پایان کار جعفر سلمانی در استقلال فلاح با رنکینگ ۲۸ به سراغ مسابقه اصلی رفت + ویدیو محرومیت شش‌جلسه‌ای مهرداد محمدی تأیید شد رحمتی بیخیال تیم ملی امید شد میزبانی بد پاریسی ها؛ از نبود غذا تا کمبود آب! چپ و راست ویرانگر استقلال| ۱۷ پاس گل رضاییان و جلالی درفصل ۲۳ شروع‌به‌کار رسمی ورزشکاران ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس | استارت کاروان ایران با مبینا فلاح + عکس ستاره‌های استقلال و پرسپولیس در مس + عکس استقبال ویژه فرانسوی‌ها از کاروان المپیکی‌های فلسطین + عکس
سرخط خبرها

جزئیات مراسم خاکسپاری علی انصاریان

  • کد خبر: ۵۷۸۳۱
  • ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۰
جزئیات مراسم خاکسپاری علی انصاریان
علی انصاریان که پس از روزها مبارزه با بیماری کرونا ساعاتی پیش درگذشت، فردا در قطعه‌ای در بهشت زهرا در کنار پدرش به خاک سپرده می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، علی انصاریان پیشکسوت فوتبال ایران پس از روزها نبرد با ویروس مهلک کرونا ساعاتی پیش درگذشت.

مراسم تشییع پیکر وی فردا در بهشت زهرا برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید:

علی انصاریان به خاک سپرده شد+ عکس و ویدئو


بهنام ابوالقاسم‌پور هم‌تیمی اسبق انصاریان هنگام خروج از بیمارستان در این‌باره اظهار داشت: علی فردا در قطعه‌ای کنار پدرش به خاک سپرده شود.

مادر علی انصاریان نیز که پس از شنیدن خبر درگذشت پسرش، به‌دلیل افت فشار در اورژانس بیمارستان فرهیختگان بستری شده بود، دقایقی پیش از بیمارستان مرخص شد.

همچنین خانواده او بیانیه‌ای را درباره مراسم تشییع این بازیکن و هنرمند منتشر کردند.

در این بیانیه ضمن تشکر از تمامی اهالی فوتبال، هنر و همه مردم قدرشناس کشورمان بابت دعا در روزهای اخیر برای بهبودی و شفای کامل علی انصاریان، از همه مردم درخواست شده تا فردا در مراسم خاکسپاری این پیشکسوت فوتبال حضور پیدا نکنند.

این درخواست جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا است. خانواده انصاریان از همه مردم درخواست کرده است ضمن قرائت فاتحه برای این فوتبالیست فقید و تازه درگذشته، به جهت جلوگیری از ازدحام، در مراسم خاکسپاری فردا حضور پیدا نکنند تا بعداً اتفاق ناگواری رخ ندهد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->