نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

نصف جهان علیه پایتخت!

  • کد خبر: ۵۸۲۱
  • ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷
نصف جهان علیه پایتخت!
نبرد سرخابی‌ها با اصفهانی‌ها، حساس‌ترین بازی‌های هفته پنجم لیگ برتر

هفته پنجم لیگ برتر فوتبال امروز وارد روز حساس خود می‌شود. امروز4 مسابقه برگزار می‌شود که در جذاب‌ترین و حساس‌ترین آن‌ها، پرسپولیس و سپاهان، تیم‌های رده دوم و سوم جدول، به‌مصاف یکدیگر می‌روند. استقلال هم در اصفهان میهمان ذوب‌آهن است. فولاد خوزستان که هفته گذشته دست به کار بزرگی زده بود و شهرخودرو را در مشهد با یک گل برده بود، امروز باید از پیکانی میزبانی کند که هفته قبل مقابل ماشین‌سازی جشنواره گل به راه انداخته بود.

 

پرسپولیس - سپاهان تحت‌تأثیر حوادث پارسال
حساس‌ترین مسابقه هفته پنجم امروز درحالی در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود که کاملا تحت‌تأثیر حوادث پارسال بازی این 2 تیم در لیگ و جام حذفی قرار دارد. تصاویر بازی 2 تیم در تهران و اصفهان در فصل گذشته فقط یادآور اتفاقات تلخ و آزاردهنده است؛ از خودروهای برخی خبرنگاران و عکاسان که در اصفهان تخریب شد تا حوادث و درگیری‌های بازیکنان با هم در زمین فوتبال، چه در تهران و چه در اصفهان.
2 تیم ‌جمعی از بهترین بازیکنان ایرانی و خارجی لیگ برتر را در اختیار دارند. سپاهان با همان نفرات فصل گذشته و تقویت‌شده به‌مصاف پرسپولیس می‌آید. امیر قلعه‌نویی نیز همچنان هدایت این تیم را برعهده دارد. پرسپولیس اما با سرمربی آرژانتینی خود مقابل سپاهان قرار می‌گیرد. تقابل محسن مسلمان با پرسپولیسی که برانکو ندارد نیز دیدنی است. پرسپولیس نُه‌امتیازی با یک امتیاز بیشتر از سپاهان در رده دوم جدول است و زردپوشان اصفهانی، سوم جدول هستند. برنده این بازی در قواره یک مدعی واقعی ظاهر می‌شود و تیم بازنده، مسابقه‌ای شش‌امتیازی را از دست داده است. مساوی این 2 تیم هم به سود سایر مدعیان خواهد بود. سپاهان نه باخت داشته و نه گلی خورده است؛ اما پرسپولیس یک باخت دارد و یک گل سه‌امتیازی از تراکتور دریافت کرده است. پرسپولیس بعد از پیروزی در شهرآورد، با شرایطی آرمانی به دیدار سپاهان می‌رسد. شاگردان کالدرون در این بازی هم مانند مسابقه شهرآورد، کاپیتان اول تیمشان را در اختیار ندارند و سیدجلال حسینی در این بازی نیز به‌دلیل مصدومیت، غایب بزرگ سرخ‌پوشان خواهد بود. البته فرشاد احمدزاده نیز بعد از اتفاقات بازی استقلال، ازسوی کمیته انضباطی تا اطلاع ثانوی محروم شد. همچنین ظهر دیروز اعلام شد سعید آقایی، مدافع چپ تیم سپاهان، تا اطلاع ثانوی از حضور در میادین محروم شد. در روزهای اخیر فعالیت اینستاگرامی مدافع ملی‌پوش سپاهانی‌ها باعث ایجاد جنجال‌های بسیار زیاد در آستانه بازی با پرسپولیس شد. مدافع چپ تیم سپاهان با انتشار یک استوری، به‌زعم هواداران پرسپولیس، به این تیم توهین کرد و همین باعث شد تا کمیته انضباطی نیز به موضوع ورود کند.



ماشین‌سازی تبریز- شاهین شهرداری بوشهر؛ نبرد ناکامان لیگ
پیروزی مقابل ماشین‌سازی برای شاگردان خطیبی اصلا خوش‌یمن نبود و سبزپوشان تبریزی بعد از این برد باوجود بازی‌های خوب و تهاجمی، 3 شکست را تجربه کردند و اکنون بهترین فرصت است تا ماشین‌سازی از این شرایط نابسامان خارج شود. حریف آن‌ها شاهین بوشهری است که با 3 باخت و یک مساوی، در انتهای جدول قرار دارد. 2 تیم مربیان جوان و جسوری دارند که قطعا در این مسابقه هم برای برد بازی خواهند کرد. ماشین‌سازی هفته گذشته شکست سنگینی را مقابل پیکان تجربه کرد.

 

فولاد خوزستان - پیکان؛ نکونام و فرکی مقابل تیم سابق!
فولادی‌ها هفته گذشته با شکست‌دادن شهرخودروی صدرنشین، پنج‌امتیازی شدند و خود را تا رده نهم جدول بالا کشیدند. پیکان هم بعد از مدت‌ها ناکامی با 6 گل تیم ماشین‌سازی را درهم کوبید تا با 4امتیاز در رده هشتم بایستد. حالا این 2 تیم باید مقابل یکدیگر قرار بگیرند. پیکان مقابل نکونامی قرار می‌گیرد که برای چندساعتی، سرمربی پیکان در فصل گذشته بود! فرکی هم در گذشته مربیگری فولاد را برعهده داشته است.

 

ذوب‌آهن اصفهان - استقلال تهران؛ نبرد آبی‌پوشان با منصوریان
بدون تعارف استقلال یکی از بدترین شروع‌های خود را در تاریخ لیگ تجربه کرده است. آبی‌پوشان تهرانی از 4 مسابقه فقط 2 امتیاز گرفته‌اند و در رده پانزدهم جدول ایستاده‌اند. شکست در شهرآورد نیز مشکلات آبی‌پوشان پایتخت را دوچندان کرد. درگیری‌های حاشیه‌ای بازیکنان با برخی مدیران سابق باشگاه در رسانه‌ها و حرف‌هایی که ردوبدل شد، نشان از شرایط بد استقلال دارد. استراماچونی برای سامان‌دادن تیمش کار سختی دارد. او لشکر شکست‌خورده آبی‌پوشان را باید برای فتح نصف جهان آماده کند. در آن‌سوی میدان هم ذوب‌آهنی قرار دارد که هنوز بردی نداشته است. علیرضا منصوریان هم این شرایط سخت را در استقلال تجربه کرده است؛ بنابراین شاید به‌خوبی وضعیت استراماچونی و تیمش را درک کند. منصوریان چاره‌ای جز شکست‌دادن استقلال ندارد؛ زیرا ممکن است وضعیت خودش در ذوب‌آهن به خطر بیفتد. شیخ دیاباته بعد از شهرآورد، این مسابقه را نیز به‌دلیل مصدومیت از دست داده است تا آبی‌پوشان همچنان از نداشتن گل‌زنی تمام‌عیار رنج ببرند. باخت استقلال ممکن است این تیم را به قعر جدول بفرستد و در رده شانزدهم قرار دهد؛ اما پیروزی هم استقلال را تا میانه‌های جدول بالا خواهد کشید. علی دشتی بازیکنی است که در 4 هفته اول لیگ برتر در ترکیب ثابت استقلال به میدان نرفته است ولی دقایقی فرصت بازی کردن پیدا کرده و نمایش بدی هم نداشته است. با این حال علی دشتی به دلیل دردی که در کشاله اش احساس کرده بود به کادرفنی اعلام کرد که نمی تواند در بازی با ذوب آهن بازی کند و به همین دلیل نامش از لیست 19 نفره استقلال خط خورد. با این شرایط باید منتظر ماند و دید آیا علی دشتی به بازی با گل ریحان در جام حذفی می رسد یا نه.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->