نشست مردمی مسعود پزشکیان آغاز شد (۱۶ تیر ۱۴۰۳) حمله جنگنده‌های آمریکایی- انگلیسی به خاک یمن (۱۶ تیر ۱۴۰۳) رئیس جمهور منتخب با آرمان‌های امام راحل تجدید میثاق کرد + فیلم علی اکبر ولایتی انتخاب پزشکیان به ریاست جمهوری را تبریک گفت + متن پیام آیت‌الله علم‌الهدی: شرط هیئتی‌بودن، نوکربودن و نوکرماندن است | شهید رئیسی، مصداق خادم بااخلاص اباعبدالله(ع) بود پیام تبریک سیدامیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی به رئیس‌جمهور منتخب پیام تبریک مصطفی پورمحمدی به مسعود پزشکیان پس از پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ پیام تبریک سعید جلیلی به مسعود پزشکیان پس از پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ پیام تبریک رئیس قوه‌قضائیه به مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور منتخب مردم تبریک نماینده سبزوار در مجلس شورای اسلامی به رئیس جمهوری منتخب ایران (۱۶ تیر ۱۴۰۳) قالیباف خطاب به پزشکیان: مجلس، خود را کنار دولت چهاردهم می‌داند سرلشکر سلامی در پیامی به مسعود پزشکیان: سپاه آماده تقویت تعامل و همکاری با دولت است میزان مشارکت مردم مشهد در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام شد + جزئیات (۱۶ تیرماه ۱۴۰۳) درد مردم را چاره کنید آقای رئیس جمهور! تبریک مخبر به رئیس جمهور منتخب: امیدوارم با پایان رقابت‌‏های انتخاباتی فصل جدیدی از تعامل و همدلی آغاز شود تبریک دیپلماتیک سران عربستان سعودی به مسعود پزشکیان پوتین در پیامی، انتخاب مسعود پزشکیان را به عنوان رئیس‌جمهور ایران به او تبریک گفت پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم: رفتار‌های رقابتی دوران انتخابات به هنجار‌های رفاقتی تبدیل شود
سرخط خبرها

ادعای نشریه انگلیسی درباره جزئیات ترور شهید فخری زاده

  • کد خبر: ۵۸۴۴۹
  • ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸
ادعای نشریه انگلیسی درباره جزئیات ترور شهید فخری زاده
هفته‌نامه جویش کرونیکل انگلیس ادعا کرد ترور شهید فخری زاده توسط عوامل موساد از راه دور و با هدایت نیرو‌های در محل انجام شده است.

به گزارش  شهرآرانیوز، هفته‌نامه جویش کرونیکل انگلیس در روایتی که ادعا شده از منابع اطلاعاتی به دستش رسیده جزئیاتی از ترور شهید فخری زاده را منتشر کرده است.


این نشریه مدعی شده این عملیات توسط سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی و با سلاح‌های هوشمند ویژه به انجام رسیده است.


در این گزارش آمده است تیمی با بیش از ۲۰ جاسوس، متشکل از شهروندان اسرائیلی و ایرانی، طی هشت ماه با زیر نظر داشتن محسن فخری‌زاده این عملیات را انجام دادند.


جویش کرنیکل در گزارش خود تاکید کرده است که نیرو‌های عملیاتی در محل ترور محسن فخری‌زاده حضور داشته‌اند و این ترور با سلاح بسیار سنگین از راه دور و با هدایت نیرو‌های حاضر در صحنه عملیات انجام شده است.


همچنین در این گزارش آمده است این سلاح به دلیل تعبیه بمبی در آن بسیار سنگین بود. این بمب پس از عملیات منفجر شد تا آثاری و شواهدی از این سلاح به جای نماند.

منبع:خبرگزاری رضوی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->