برخورد قاطع با کم‌فروشی نانوایان در مشهد دو کارگزاری جدید مجوز فعالیت گرفتند | کارگزاری‌های مجاز را چگونه تشخیص دهیم؟ (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشترکان خوش‌مصرف برق، خودرو جایزه می‌گیرند وزیر نیرو: تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان می‌یابد افزایش ۱۰ درصدی مصرف برق در خراسان رضوی در سال گذشته تعطیل شدن روز پنجشنبه چه پیامد‌هایی دارد؟ قیمت محصولات سایپا و ایران خودرو در بازار امروز (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) لکوموتیو قطار ترانزیتی افغانستان-ترکیه توقیف شد! بیانات رهبر معظم انقلاب در حوزه امنیت شغلی کارگران مهم‌ترین مطالبه جامعه کارگری است وزیر اقتصاد در مشهد: جهش تولید در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی نیازمند اجرای طرح‌های تحولی است اسماعیلی با اشاره به مطالبه‌های مقام معظم رهبری از مسئولان در دیدار با کارگران: مجلس پیگیر تامین امنیت شغلی کارگران است تامین امنیت شغلی کارگران؛ تذکر همه ساله رهبر معظم انقلاب به مسئولان افزایش حقوق‌ها مطابق قانون و هزینه‌های سبد خانوار نیست | حقوق‌ها نیاز به اصلاح دارد سازوکار مجلس برای ساماندهی بازار املاک + اینفوگرافی مصوبه کارت بانکی این ۶ بانک حذف می‌شوند + جزئیات زمان عرضه گسترده نوبرانه‌های بهاری در بازار اعلام شد | جدیدترین قیمت ملون، طالبی، توت فرنگی، سیب و موز را ببینید پلمب یک آتلیه عکاسی در مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) راه‌های شناسایی لاستیک، روغن و فیلتر تقلبی خودرو یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت بیانات مقام معظم رهبری حرف دل همه کارگران بود بنزین سوپر امروز در کدام جایگاه‌های مشهد توزیع می‌شود؟ (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) امتیاز ۶۰۰ میلیون تومانی برای دارندگان کارت ملی! نمک‌هایی که کاش نم نمک کم شوند! دلار وارد کانال ۶۲ هزار تومان شد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) اختصاص بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی
سرخط خبرها

اگر رمز درگاه خرید ارز دیجیتال خود را گم کنید، زندگی‌تان به باد می‌رود

  • کد خبر: ۵۹۰۲۲
  • ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸
اگر رمز درگاه خرید ارز دیجیتال خود را گم کنید، زندگی‌تان به باد می‌رود
یک کارشناس بازار سرمایه ضمن انتقاد از دعوت مردم به بازار سرمایه در ابتدای سال بدون دادن آگاهی به آن ها، گفت: این روز‌ها افرادی که در بورس ضرر کردند درحال خرید بیت کوین هستند!

به گزارش شهرآرانیوز، روزبه شریعتی، با تاکید بر اینکه آینده بورس به عوامل زیادی از جمله رابطه دولت و مجلس دولت و مجلس بستگی دارد، اظهار کرد: اتفاقات مختلفی همسو با یکدیگر درحال رخ دادن هستند و این موضوع روی بازار سایه انداخته و فضای بازار منفی شده است. باید ابهامات بورس برطرف شود. ابهاماتی از جمله نتیجه انتخابات، بودجه، فروش نفت، ورود ارز به کشور، برجام و....

 

وی ادامه داد: من از جمله افرادی هستم که اعتقاد دارند باید دامنه نوسان نباشد که بازار نقدشونده معامله کند، اما در بازاری که ۸۰ درصد فعالین آن عمر بورسی کم‌تر از یک سال دارند و فقط صف خرید و صف فروش می‌شناسند، حرکت سازمان درمورد تغییر دامنه نوسان به جا بوده است.

 

این کارشناس بازار سرمایه ادامه داد: اوایل سال هشدار دادیم دعوت کردن مردم به بورس بدون اینکه آموزش ببینند، اشتباه است. اما مردم دعوت شدند و نتیجه اش این شد. افرادی که در بورس ضرر کردند درحال خرید بیت کویین هستند. آماری خواندم مبنی بر اینکه روزی ۲۰۰۰ میلیارد تومان گردش مالی رمزارز است. چرا باید سرمایه گذاری‌ای که منجر به خروج ارز از کشور میشود انقدر راحت در کشور تبلیغ شود؟ این روز‌ها همه درحال جست و جوی اطلاعات درمورد بیت کوین هستند درحالی که یک روز این جست و جو درمورد بورس بود. هرچند خوشحال کننده بود، اما این نتیجه برای بورس برای هیچ فردی خوشایند نیست.

 

شریعتی افزود: نوسان پذیری رمزارز‌ها به قدری زیاد است که ممکن است فرد یک روزه ۴۰ درصد ضرر ببیند. مردم رمز بورسی خود را گم می‌کنند و در تماس با کارگزاری‌ها می‌خواهند در پیدا کردن رمزشان به آن‌ها کمک کنند، درحالی که اگر رمز درگاه خرید ارز دیجیتال خود را گم کند زندگی شان به باد می‌رود و راهی ندارند!

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->