برنامه کامل بازی‌های استقلال در فصل فوتبالی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ پرسپولیس برای جذب اخبار هر کاری می‌کند برنامه کامل بازی‌های پرسپولیس در لیگ برتر ۱۴۰۳-۱۴۰۴ زمان بازی استقلال و پرسپولیس مشخص شد چه کسانی در پرونده فساد فوتبال احضار و دستگیر شدند؟ مدیرعامل پیشین باشگاه شمس آذر قزوین آزاد شد (۲ مرداد ۱۴۰۳) آقای گل لیگ برتر هم بازی مهدی قایدی| تشکیل یک زوج جذاب ایرانی در امارات سید مهدی رحمتی سرمربی هوادار شد وینگر برزیلی در راه تبریز؟ کسب مقام سوم لیگ برتر شمشیربازی کشور توسط دختران خراسانی سرپرست استقلال معرفی شد مراسم بدرقه رکاب‌زن المپیکی ایران برگزار شد هرگز نخورد آب زمینی که بلند است | درباره پهلوان پوریای ولی کادر فنی نکو بدون تغییر در فصل جدید رئیس هیئت تیراندازی استان خراسان رضوی: ۸ میلیارد تومان برای قهرمان پروری نیاز داریم شرط‌وشروط گولسیانی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس بلاتکلیفی عامل مصدومیت یامگا| حامدی‌فر در اتاق انتظار پرداخت بدهی ساپینتو در اولویت باشگاه استقلال احتمال لغو اردوی پرسپولیس در هلند پیروزی بیرانوند و استعفای درویش؟
سرخط خبرها

سقوط قیمت قلعه نویی | امیر از فهرست استقلال خارج شد؟

  • کد خبر: ۵۹۲۸۱
  • ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۴
سقوط قیمت قلعه نویی | امیر از فهرست استقلال خارج شد؟
شکست اخیر گل گهر مقابل پرسپولیس لطمه شدیدی به اعتبار امیرقلعه نویی وارد ساخته و او را به کلی از فهرست مربیان مورد نظر مدیران استقلال کنار گذاشته است.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، امیرقلعه نویی بعد از شکست سنگین مقابل گل گهر سیرجان به لحاظ اعتباری لطمه سنگینی خورد. او که در هفته‌های اخیر به یکی از گزینه‌های احتمالی جانشینی محمود فکری تبدیل شده بود بعد از باخت عجیب به پرسپولیس به کلی از فهرست مربیانی که می‌توانند احتمالا درآینده به استقلال کمک کنند خارج شد. قلعه نویی درفصل جاری درتلاش بود تا با تیم گل گهر سیرجان به دستاور بزرگی درفوتبال ایران برسد تا شاید اعتبار مربیگری‌اش را بازگرداند. او لیگ را با این تیم خوب شروع کرد و هفته‌های متمادی نیز درصدرجدول بوده اما هرچه از عمر مربیگری امیر در سیرجان گذشت آثار سقوط دراین تیم بیشتر مشاهده شد به طوری که حالا تیمی که روزی صدرنشین لیگ برتر بود در جایگاه نهم جدول قرار دارد وشرایط نا مناسبی را تجربه می‌کند به گونه ای که حتی با این فرمان شانسی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آتی هم نخواهد داشت.

البته اگر به کارنامه قلعه نویی درسال‌های اخیر خوب دقت کنیم به این نتیجه می‌رسیم که او هیچ دستاوردی در فوتبال ایران به دست نیاورده و بعد از فصل چهاردهم که از استقلال اخراج شد حتی نتوانست با تیم‌ها تحت امر خود یک جام حذفی را هم به دست بیاورد.

قلعه نویی به لطف ۳ قهرمانی با استقلال و ۲ قهرمانی با تیم سپاهان همچنان پرعنوان‌ترین مربی داخلی به شمار می‌رود، اما به نظر می‌رسد که او دیگر به پایان عمر مربیگری خود نزدیک شده و چیزی برای ارائه ندارد. قلعه نویی درشرایطی این فصل سرمربی گل گهر شد که دستمزد قابل توجهی از سیرجانی‌ها دریافت کرد، اما شکست‌های اخیر و سقوط گل گهر حتی منجر به کاهش قیمت او درفوتبال ایران خواهد شد و چه بسا فصل آینده او نه مشتری آن چنانی داشته باشد و نه اینکه برایش ریخت و پاشی شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->