آتش‌سوزی یک هتل‌آپارتمان در مشهد مهار شد (۱۵ تیر ۱۴۰۳) تامین کامل امنیت در شعبات اخذ رای مشهد و خراسان رضوی (۱۵ تیر ۱۴۰۳) ۱۱۱ نفر از حجاج به دلیل وخامت شرایط جسمی‌ به کشور بازگشتند مقطع کاردانی رشته «فوریت‌های پزشکی» حذف خواهد شد ارتباط گردشگری ایران با مالزی افزایش می‌یابد هشداری برای زمین؛ ۲۳ درصد از مساحت زمین دیگر قابل بهره برداری نیست دستگیری عامل قتل پاکبان مشهدی + عکس خمیردندان‌های غیرمجاز از سوی وزارت بهداشت معرفی شدند (۱۴ تیر ۱۴۰۳) دستگیری سارقان سفری در مشهد نیمی از فوتی‌ها در تصادفات مشهد، عابران پیاده هستند واریز ۳ میلیون تومان به حساب بازنشستگان | متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان به چه معناست؟ (۱۴ تیر ۱۴۰۳) کشف انبار داروهای غیرمجاز توسط پلیس مشهد پشه آئدس به رنگ و بوی تایر بسیار علاقه‌مند است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه، ۱۴ تیر ١۴٠٣) | تداوم وزش باد در استان سالاد سزار ۱۰۰ ساله شد | همه چیز در مورد یک سالاد پرطرفدار اهدای اعضای کودک مرگ مغزی در مشهد نجات‌بخش زندگی سه بیمار نیازمند‌به‌عضو شد (۱۴ تیر ۱۴۰۳) گردشگری ایران از دریچه سیاستگذاری دولت چهاردهم؛ باید و نبایدها انفجار شدید در کارخانه تولید جنگ‌افزار آمریکا + فیلم معلمان مدارس غیردولتی تحت پوشش بیمه تکمیلی درمان قرار می‌گیرند
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

راز خانه سیاه مشهد برملا شد

  • کد خبر: ۵۹۴۵۵
  • ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۷
راز خانه سیاه مشهد برملا شد
اطلاعات اولیه حکایت از رفت‌وآمد افراد غریبه به این خانه داشت. مأموران کلانتری خواجه‌ربیع به این اطلاعات دست یافتند و نگاهشان به یک خانه با دیوار‌های کثیف و سیاه دوخته شد که طرح امنیت محله‌محور را در دستور کار قرار داده بودند.
محمد جواد ابوعطا | شهرآرانیوز - اطلاعات اولیه حکایت از رفت‌وآمد افراد غریبه به این خانه داشت. مأموران کلانتری خواجه‌ربیع به این اطلاعات دست یافتند و نگاهشان به یک خانه با دیوار‌های کثیف و سیاه دوخته شد که طرح امنیت محله‌محور را در دستور کار قرار داده بودند.

تحقیقات درباره این پرونده وارد مرحله جدیدی شد، که افسران تجسس کلانتری خواجه‌ربیع به انبار لوازم سرقتی در این منزل مسکونی که هیچ اثری از حضور خانواده در آن نبود، مظنون شدند. مأموران پلیس با زیرنظر گرفتن نامحسوس این خانه سیاه زمانی که از وقوع جرم مطمئن شدند، موضوع را به مقام قضایی منتقل کردند. وجود تحقیقات کافی و ادله محکمه‌پسند واکنش مقام قضایی را در پی داشت.
 
با رسیدن دستور قضایی و هماهنگی با رئیس پلیس مشهد، طرح ضربتی بازرسی این منزل آغاز شد. افسران کلانتری در این عملیات پس از ورود به این خانه توانستند راز نهفته در پشت دیوار‌های سیاه این خانه را کشف کنند. مأموران در بازرسی از این محل ۴۲قلم کالا به انضمام ۸۰۰قطعه کالای ریز سرقتی مربوط به خودرو‌های سواری را کشف کردند. به گفته فرمانده انتظامی مشهد، یک متهم که در محل حاضر بود دستگیر و روانه کلانتری شد. سرهنگ عباس صارمی ساداتی افزود: هم‌زمان با آغاز تحقیقات تکمیلی و بازجویی از متهم، ۵ شاکی پرونده، اموال مسروقه خود را شناسایی کردند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->