نحوه اضافه کردن دوران سربازی به سوابق بیمه تامین اجتماعی اعلام شد تخلیه برخی از روستا‌های زیرکوه در خراسان‌جنوبی به‌علت سیلاب + عکس (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) فوق‌العاده حقوق معلمان حق‌التدریس از مهر ماه ۲ برابر می‌شود نارضایتی توأمان مردم و متولیان درمان از  تعرفه‌های جدید پزشکی تشکیل باند سرقت پس از آزادی از زندان | دزدی از ده‌ها خودرو پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارندگی‌ها تا شنبه هفته آینده خوراکی‌هایی که موجب کم‌آب شدن پوست می‌شوند تالاب کجی نمکزار نهبندان در خراسان جنوبی، ۳۰ درصد آبگیری شد همه مناطق آلوده به مواد مخدر در مشهد تا پایان سال برچیده می‌شوند اگر ضد آفتاب بزنیم آیا دچار کمبود ویتامین D می‌شویم؟ | بهترین عدد SPF برای ضد آفتاب زمان پرداخت معوقات حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص شد؟ دو کشته بر اثر حادثه رانندگی درمحور قدیم تهران-ساوه (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) تشخیص سه سرطان مرگبار با هوش مصنوعی | خون خشک شده بهتر از خون مایع است تصویب افزایش حقوق نیروهای خدماتی وزارت آموزش و پرورش در لایحه بودجه ۱۴۰۳
سرخط خبرها

سقوط و مرگ یک سارق منزل در جوادیه تهران + فیلم

  • کد خبر: ۵۸۸۸۲
  • ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۲
  • ۱
سقوط و مرگ یک سارق منزل در جوادیه تهران + فیلم
فردی در حین سرقت از یک منزل در خیابان شهید نوری در تهران هنگام فرار از دست زن صاحبخانه از طبقه سوم به پایین پرت شد و جان باخت.
به گزارش شهرآرانیوز، ساعت نه صبح دیروز بیست و شش بهمن نود و نه بود که رهگذران و اهالی خیابان شهید نوری در منطقه شانزده تهران صدای فریاد‌های زنی را شنیدند که درخواست کمک می‌کرد که دزد وارد خانه شده است.

بعد از فریاد‌های صاحبخانه، تعدادی از اهالی برای گرفتن سارق وارد خانه شدند.

وقتی به پشت بام رسیدند سارق که راهی نداشت برای فرار از لب پشت بام اویزان شد تا بتواند وارد خانه مجاور شود که بدشانس بود و به پایین پرت شد.

سارق توسط عوامل کلانتری جوادیه دستگیر، ولی به دلیل جراحات ناشی از سقوط به بیمارستان بهارلو منتقل شد، ولی شب گذشته جان خود را از دست داد.

گزارش‌های مردمی حکایت از این دارد خانه‌ای در مجاورت این ساختمان وجود دارد که مدتی است خالی رها شده و محل تجمع افراد خاص است و چندین بار دزدان از طریق آن به چند خانه دیگر وارد شده اند و وسایل خانه‌ها را سرقت کرده اند.
 

فیلم لحظه مرگ یک دزد با سقوط در جوادیه تهران

تعداد بازدید : 1268
 
منبع: رکنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
0
2
دنبالش کردن از اون بالا افتاد
اونا هم که دنبالش کردن مقصرن
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->