اسماعیل هنیه با محمدباقر قالیباف دیدار کرد رایزنی تلفنی استاندار خراسان رضوی و والی هرات برای تسهیل تردد کامیون‌ها در مرز مشترک قصد صهیونیست‌ها برای بستن مسجدالاقصی به مدت ۱۶ روز شهادت ۹ تن در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان الشرق: ایران و سودان به صورت متقابل سفیر تعیین کردند امیرعبداللهیان در راه عشق‌آباد (۸ فروردین ۱۴۰۳) اذعان صهیونیست‌ها به ناکامی درترور رهبران حماس و نجات اسرا حزب‌الله طی یک روز ۵ بار پایگاه‌های رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد مزایده ملک ۶۵ هزار متر مربعی امیرمنصور آریا به دلیل معوقات مالیاتی رئیس‌جمهور در دیدار با اسماعیل هنیه: شکست‌های طوفان‌الاقصی برای رژیم صهیونیستی جبران‌پذیر نیست رئیس‌جمهور: تصادفات جاده‌ای نگران‌کننده و نقطه مقابل نشاط اجتماعی است سخنگوی دولت: ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد جدید به تصویب دولت رسید | افزایش جریمه رانندگی تصویب شد (۸ فروردین ۱۴۰۳) حمله انتحاری به مهندسان چینی در پاکستان اسکان بیش از ۴۰ هزار زائر نوروزی در بوستان غدیر مشهد (۸ فروردین ۱۴۰۳) مراسم وداع با پیکر شهید حاج ابوالفضل لطیف زاده در مشهد (۸ فروردین۱۴۰۳) + ویدئو صندوق بین‌المللی پول ۸۸۰میلیون دلار وام به اوکراین داد | زلنسکی: خرجِ مبارزه با تهاجم روسیه می‌شود حمله هوایی رژیم صهیونیستی به لبنان (۸ فروردین ۱۴۰۳) فرانسه و ترکیه همکاری نظامی با اسرائیل را تکذیب کردند آمریکا: حمله هوایی به سوریه کار ما نبود آمریکا: همکاری گازی پاکستان با ایران خطرناک است حمله پهپادی مقاومت عراق به اسرائیل اذعان رژیم صهیونیستی به کشته شدن اسیر خود در غزه
سرخط خبرها

پلیس آمریکا: هوداران ترامپ قصد منفجر‌کردن کنگره را دارند

  • کد خبر: ۵۹۸۳۸
  • ۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
پلیس آمریکا: هوداران ترامپ قصد منفجر‌کردن کنگره را دارند
«یوگاناندا پیتمن»، سرپرست پلیس کنگره آمریکا، اعلام کرد: اعضای گروه‌های شبه‌نظامی که روز ششم ژانویه در کنگره حضور داشتند، بیان کردند که قصد دارند در ارتباط با سخنرانی اتحاد، ساختمان کنگره را منفجر کنند و هر تعداد از نمایندگان را که می‌توانند، به قتل برسانند.

به گزارش شهرآرانیوز، «یوگاناندا پیتمن»، سرپرست پلیس کنگره آمریکا، درخصوص احتمال تکرار حملات هواداران «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور سابق، این کشور هشدار داد.

به نوشته خبرگزاری «رویترز»، پیتمن در جلسه استماع روز پنجشنبه مجلس نمایندگان گفت، تهدیدات موجود حاکی از این است که افراط‌گرایان حامی ترامپ ممکن است حین سخنرانی «جو بایدن»، رئیس جمهور آمریکا، در کنگره آن را مورد هدف قرار دهند.

این مقام امنیتی کنگره افزود: «اعضای گروه‌های شبه‌نظامی که روز ششم ژانویه در کنگره حضور داشتند، بیان کردند که قصد دارند در ارتباط با سخنرانی اتحاد، ساختمان کنگره را منفجر کنند و هر تعداد از نمایندگان را که می‌توانند، به قتل برسانند».

پیتمن در ادامه گفت: «ما فکر می‌کنیم که باید احتیاط کرد و پلیس کنگره موضع امنیتی مستحکم و تقویت‌شده خود را تا زمانی که آسیب‌پذیری‌ها مرتفع شوند، حفظ کنیم».

سخنرانی اتحاد هرساله توسط رئیس جمهور آمریکا در کنگره ایراد می‌شود اما تاریخ اولین سخنرانی بایدن در این زمینه هنوز مشخص نشده است.

ششم ژانویه (۱۷ دی) کنگره آمریکا در حال شمارش آرای مجمع گزینندگان (الکترال کالج) برای تایید نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری سوم نوامبر بود که بعد از اعتراض چند قانون‌گذار آمریکایی به نتیجه رأی‌گیری در ایالت آریزونا، ترامپ از هوادارانش خواست تظاهرات به اصطلاح مسالمت‌آمیز برگزار کنند. حامیان ترامپ اما در جمعیت بسیار گسترده به کنگره حمله کرده و بعد از درگیر شدن با نیروهای امنیتی، راه خود را به درون ساختمان و اتاق‌های مختلف آن باز کردند. در جریان این حمله، پنج نفر از جمله یک نیروی پلیس کشته شدند.

هفته قبل نیز پلیس کنگره آمریکا به دلیل دست‌به‌دست شدن مطالبی در شبکه‌های مجازی مبنی بر احتمال حمله مجدد به این ساختمان در تاریخ چهارم مارس، خواستار باقی‌ماندن چند هزار نیروی گارد ملی در واشنگتن شد.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->