نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ
سرخط خبرها

گارد آمریکایی در تیم بسکتبال شیمیدر

  • کد خبر: ۶۰۱۵۳
  • ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷
گارد آمریکایی در تیم بسکتبال شیمیدر
مصطفی هاشمی سرمربی تیم بسکتبال شیمیدر یاران خارجی خود را تغییر داد.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم بسکتبال شیمیدر بازیکنان خارجی خود را برای پلی‌آف تغییر داد. ارل رولند گارد آمریکایی بلغاری که سابقه بازی در لیگ NCAA، آلمان، ترکیه، روسیه و اسپانیا را دارد به تیم شیمیدر پیوست.
اما گارد آمریکایی بلغاری جدید تیم شیمیدر متولد ۱۸ می ۱۹۸۳ (۳۷ ساله) ۱۹۱ سانتیمتری است.
او سال ۲۰۰۵ برای تیم فلوریدا در NBA D- LEAGUE بازی کرده است. راولند سپس به استرالیا رفت تا برای سیدنی کیدز و تاونس‌ویل کروکدیل بازی کند. بی‌کی. بارونز لتونی مقصد بعدی او بود و پس از یک فصل، سال ۲۰۰۸ به آلمان رفت تا پیراهن آرتلند دراگونز را بر تن کند. وانولی سرمونای ایتالیا و مالاگای اسدانیا تیم‌های بغدی راولند بودند.
ارل راولند سال ۲۰۱۲ در بازگشت به لتونی پیراهن تیم ریگا را برتن کرد و همان فصل ارزشمندترین بازیکن لیگ لتونی شد. سال بعد راولند. در ترکیه و بنفیت بازی کرد. سپس به اسرائیل رفت تا برای هاپوئل بازی کند و پس از یک فصل از خیمکی روسیه سردرآورد. او دو فصل اخیر را در تیم فوئن‌لابرادا در اسپانیا گذرانده است.
به این ترتیب نیک پوپویچ و کلوین آمایو دو بازیکن خارجی شیمیدر از صربستان و کانادا از این تیم جدا شدند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->