نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

شروع سخت قهرمان در تبریز

  • کد خبر: ۶۰۱۶
  • ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶
شروع سخت قهرمان در تبریز
استقلال به دنبال اولین برد فصل

مرحله یک‌‌شانزدهم جام حذفی فوتبال کشور آغاز شده است که در بازی‌های روز گذشته، سایپا تنهامیزبان صعودکرده بود. شاگردان ابراهیم صادقی در خانه موفق شدند داماش گیلان را با نتیجه 2بر1 از پیش‌رو بردارند و خود را به مرحله بعدی این رقابت ها برسانند. صنعت‌نفت آبادان در شیراز با همین نتیجه قشقایی را از پیش رو برداشت و تراکتور با مصطفی دنیزلی میزبان سرسختش یعنی پاس همدان را با همین نتیجه مغلوب کرد.نیروی زمینی تهران در خانه خود ، بازی را با 2 گل به نود ارومیه واگذار کرد و جدال 2 تیم لیگ‌برتری گل‌گهر سیرجان و نفت مسجدسلیمان هم با یک گل به سود نفتی‌ها خاتمه یافت. این مرحله از مسابقات با 9 بازی، امروز پیگیری می‌شود که در مهم‌ترین دیدارها، پرسپولیس در تبریز به‌مصاف ماشین‌سازی می‌رود و استقلال نیز به میهمانی تیم گل‌ریحان البرز خواهد رفت. سپاهان که این هفته به صدر جدول لیگ رفت، در خرم‌آباد به میهمانی خیبر این شهر خواهد رفت و 2 تیم لیگ‌برتری پارس جنوبی جم و ذوب‌آهن نیز دیگربازی حساس این مرحله را برگزار خواهند کرد.

 

روز سخت قهرمان در تبریز
پرسپولیس بعد از شکست خانگی مقابل سپاهان در دیداری شش‌امتیازی حالا باید خود را برای حضور در جام حذفی آماده کند. سرخ‌پوشان فصل گذشته قهرمان جام حذفی هم شدند و کالدرون باید از عنوان قهرمانی تیمش دفاع کند؛ بنابراین سرخ‌پوشان نباید در اولین دیدارشان شکست بخورند و کنار بروند. ماشین‌سازی هم در این فصل 2 برد در تبریز به دست آورده است و استقلال تهران و شاهین شهرداری بوشهر تیم‌هایی بودند که در ورزشگاه بنیان‌دیزل 3 امتیاز را واگذار کردند. پرسپولیس روز سختی را در تبریز پیش‌رو خواهد داشت؛ به‌ویژه اگر بازهم شاهد حضور مهاجمی مثل جونیور در خط حمله این تیم باشیم! مهاجم برزیلی البته هیچ نشانی از فوتبالیست‌های درجه3 برزیل هم ندارد و زیر تیغ انتقادها قرار دارد. ماشین‌سازان می‌خواهند یک شگفتی خلق کنند. این بازی مساوی ندارد و همین‌مسئله جذابیت این بازی را دوچندان می‌کند.

 

استقلال به‌دنبال اولین برد فصل
آبی‌پوشان در لیگ برتر با بدشانسی تمام هنوز به پیروزی نرسیده‌اند. آن‌ها در 3 مسابقه بعد از دقیقه90 گل خورده‌اند و امتیاز از دست داده‌‌اند. همین وضعیت، استرس و فشار روانی زیادی روی آبی‌پوشان پایتخت وارد کرده است. اکنون آن‌ها باید به‌مصاف تیم رده ششم لیگ دسته‌اول یعنی گل‌ریحان البرز بروند. سرمربیگری این تیم به‌عهده محمد نصرتی است و شاکله اصلی این تیم از بازیکنانی نظیر رضا ناصحی، محمد شادکام، حسین پاپی و... که در سال‌های اخیر در لیگ برتر بازی می‌کردند، تشکیل شده است. این 2 تیم یک بازی دوستانه پیش از شروع فصل انجام دادند که در آن مسابقه استقلال 3بر1 پیروز شد. استراماچونی و نصرتی شناخت خوبی از تیم‌های یکدیگر دارند. استقلال در این مسابقه به‌دنبال اولین برد فصل خود است؛ ضمن اینکه می‌خواهد نشان دهد که هنوز هم می‌تواند در جمع مدعیان باشد و شرایطش متفاوت شود. جام حذفی می‌تواند فصلی تازه برای استقلال تهران باشد؛ اما اگر آبی‌پوشان گرفتار شگفتی شوند، درآن‌صورت شرایط برای مرد ایتالیایی و شاگردانش در فوتبال ایران خیلی سخت خواهد شد.

 

استراماچونی: بازیکن هجومی و پرفکت ندارم
آندره‌آ استراماچونی در نشست خبری قبل از بازی با گل‌ریحان البرز گفت: بازی‌های جام حذفی خیلی برای ما مهم است و تلاش می‌کنیم تا از این مرحله عبور کنیم. ما یک دیدار دوستانه با گل‌ریحان داشتیم که در آن بازی متوجه شدم تیم خوبی دارند و مربی آن‌ها هم عملکرد خوبی داشت. در تمام کشورهایی که بازی حذفی مستقیم وجود دارد، تیم‌های بزرگ باید تمرکز داشته باشند؛ چون برای تیم‌های کوچک این فرصت خوبی است که با تیم‌های بزرگ بازی کنند. از نظر من این بازی آسان نیست. سرمربی تیم فوتبال استقلال در ادامه گفت: نکته‌ای که مهم است، این است که از زمانی که به استقلال آمدم، سعی کردم تیمی هجومی داشته باشم و با سیستمی که خودم از همه بهتر می‌شناسم، با 2 مهاجم تیمم را به زمین بفرستم؛ ولی از اول فصل به‌‌خاطر کمبود بازیکن، با یک مهاجم بازی می‌کردیم. بعد از مدتی تصمیم گرفتم دیگر به اینکه بازیکنان را ندارم اهمیت ندهم. من بازیکنان پرفکت را برای سیستم خودم ندارم. وقتی استقلال من را استخدام کرد، فکرم این بود تیمی قوی برای استقلال بسازم؛ حتی الان که بازیکنان خط حمله‌ و جلوی زمینم را ندارم، برنامه‌ام تغییر نمی‌کند. درحال‌حاضر نه روی نیمکت و نه در زمین، بازیکنان صددرصد هجومی را ندارم و نمی‌توانم هر زمان که بخواهم، تغییر بدهم. من دوست دارم ساختاری درست کنم تا زمانی که نقل‌وانتقالات آغاز شود، ولی فلسفه ما جلو خواهد رفت. این نکته را دوست داشتم بگویم که همه در جریان قرار بگیرند.

 

نصرتی: استقلال را به‌خوبی آنالیز کرده‌ایم
سرمربی تیم فوتبال گل‌ریحان البرز از آمادگی تیمش برای رویارویی با استقلال در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی خبر داد. محمد نصرتی در نشست خبری پیش از دیدار گل‌ریحان مقابل استقلال در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی گفت: همان‌طور که می‌دانید، توانسته‌ایم در آخرین بازی‌مان در لیگ‌یک نتیجه خوبی بگیریم. بازیکنان‌ ما در طول هفته با روحیه‌ای خوب تمرین کردند و همگی آماده هستند تا بازی خوبی مقابل استقلال انجام دهیم. سرمربی تیم فوتبال گل‌ریحان البرز افزود: شرایط تیم ما خوب است، اما چند بازیکن مصدوم داریم و بازیکنی مثل شادکام به این دیدار نمی‌رسد. قطعا تیم‌هایی مثل استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی تماشاگرانشان را با خود می‌آورند، اما ازآنجاکه ما میزبان هستیم، از کرجی‌ها می‌خواهیم حمایتمان کنند؛ هرچند تا الان از ما حمایت شده است. وی همچنین خاطرنشان کرد: نکته بسیار مهم در تیم ما، این است که همه از بازیکنان باتجربه و جوان، با یک روحیه تمرین می‌کنند و در تمرین نمی‌توانید بفهمید کدام بازیکن باتجربه است و کدام جوان. یکسری بازیکنان ما تجربه حضور در لیگ برتر را داشته‌اند، مثل اکرامی، پاپی، خرسندنیا و... . تعدادی هم بازیکن جوان داریم که در لیگ‌یک بازی کرده‌اند. نصرتی در ادامه افزود: استقلال پس از حضور استراماچونی سعی می‌کند فوتبالی شناور را به نمایش بگذارد. ما تجربه بازی با استقلال را داریم و دیدم که بازی‌سازی را از خط دفاعی شروع می‌کنند. این تیم با سیستم 2-5-3 در دیدارهای گذشته به‌ویژه شهرآورد بازی کرده است. قطعا روی این تیم آنالیز‌هایی داشته‌ایم. فکر کنم آخرین مربی که از این سیستم در فوتبال ما استفاده کرد، امیر قلعه‌نویی بود تا اینکه استراماچونی از این آرایش در شهرآورد بهره برد.

 

خیبر به‌دنبال خاطره‌سازی
دیگرتیم صاحب‌نام، سپاهان، میهمان تیمی است که نامش یادآور خاطرات جام حذفی در دهه60 است. خیبر خرم‌آباد در سال65 پس از عبور از پرسپولیس فینالیست جام حذفی شد. این تیم درحال‌حاضر در لیگ دسته‌دوم در گروه‌الف حضور دارد و در هر 2 بازی فصل پیروز شده است. سپاهان در لیگ در رده نخست است و می‌خواهد موفقیت خود را در جام حذفی ادامه دهد. استنلی کی‌روش، مهاجم گل‌زن این تیم، در این دیدار غایب خواهد بود.

 

بازی تکراری لیگ این‌بار در حذفی
یک بازی تکراری در این فصل را شاهد خواهیم بود. 2 تیم در لیگ برتر به نتیجه مساوی رسیدند و نبردشان بردی نداشت؛ هرچند حاشیه‌هایش کم نبود. وضعیت این 2 تیم البته بسیار باهم متفاوت است. پارس جنوبی پس از شکست در هفته اول لیگ، تاکنون باختی نداشته، ولی ذوب‌آهن همچنان در حسرت پیروزی در این فصل از رقابت‌های داخلی است. ذوب‌آهن در 2 فصل اخیر جام حذفی در مرحله یک‌شانزدهم نهایی حذف شده است. در صورت تکرار این اتفاق در این فصل، باتوجه به حذف این تیم در آسیا و عدم نتیجه‌گیری در لیگ، شرایط این تیم بحرانی خواهد شد.

 

فجر به‌دنبال خلق شگفتی
شیرازی‌ها در این مسابقه به‌دنبال خلق شگفتی هستند و می‌خواهند در اولین گام در خانه، تیم فولاد خوزستان را از پیش‌رو بردارند. فولاد هم اگر خود را مقابل تیم دسته‌اولی فجر ازپیش‌برنده بداند، با مشکلات زیادی مواجه خواهد شد. فولاد نیز با جواد نکونام جام حذفی را جدی گرفته است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->