نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اوکراین و رومانی در یورو۲۰۲۴| شکست جنگ‌زده‌ها! پخش زنده بازی بلژیک و اسلواکی در یورو ۲۰۲۴ (۲۸ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی رومانی و اوکراین در یورو ۲۰۲۴ (۲۸ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین آیا فینال جام حذفی در ورزشگاه آزادی با VAR برگزار می‌شود؟ (۲۸ خرداد ۱۴۰۳) واکنش تند خداداد عزیزی به حرف مجری برنامه «یورو ۲۴» نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و صربستان در یورو۲۰۲۴| مدعی وارد می شود نتیجه و ویدیو خلاصه بازی دانمارک و اسلوونی در یورو 2024 | اولین تساوی یورو رقم خورد قهرمانی اکبری در مسابقات موتورسواری مسکو نتیجه و ویدئو خلاصه بازی هلند و لهستان در یورو| برد سخت هلندی‌ها آلمان از برگزاری یورو ۲۰۲۴ چقدر درآمد کسب خواهد کرد؟ مبینا فلاح در تیراندازی با کمان سهمیه المپیک گرفت بازگشت ستاره مشهدی فوتسال ایران به لیگ برتر | حسین طیبی به گهرزمین پیوست پخش زنده بازی انگلیس و صربستان در یورو ۲۰۲۴ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی اسلوونی و دانمارک در یورو ۲۰۲۴ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی هلند و لهستان در یورو ۲۰۲۴ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین دومین طلای کاروان ایران در بریکس را هم ووشو گرفت | زهرا کیانی طلایی شد
سرخط خبرها

کاظمی: یک ماه تمرکزمان روی بازی با مهرام بود|شیمیدر مدعی قهرمانی است

  • کد خبر: ۶۰۴۰۲
  • ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۱
کاظمی: یک ماه تمرکزمان روی بازی با مهرام بود|شیمیدر مدعی قهرمانی است
تیم بسکتبال شیمیدر با نتیجه ۸۹ بر ۸۷ از سد تیم مدعی مهرام گذشت.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، ارسلان کاظمی بازیکن ملی پوش تیم بسکتبال شیمیدر در یدار برابر مهرام توانست با ۱۴ امتیاز، ۸ ریباند و ۲ پاس منجر به گل بدرخشد. او درباره پیروزی بر مهرام گفت: بازی با مهرام درست است که در جدول رده بندی تاثیر نداشت، اما برای ما خیلی مهم بود، چون در بازی قبل نتوانسته بودیم شایستگی‌های خودمان را نشان دهیم برای همین حدود یک ماه تمرکزمان روی این بازی بود. خوشحالم که توانستیم این بازی را با برد پشت سر گذاشتیم.
او درباره پرتاب‌های پنالتی که در دقایق آخر گل نکرد نیز گفت: متاسفانه این بازی نباید به ثانیه‌های آخر می‌کشید و انقدر حساس می‌شد باید قبل از این‌ها تمامش می‌کردیم، اما به هر حال اتفاق است. به نظر من بازیکنان باید حافظه کوتاه داشته باشند مثلا اگر این در ذهن من می‌مانند ممکن بود در دفاع هم سوتی بدهم و نتوانم خوب بازی کنم. به هر حال از این اتفاق‌ها زیاد در بازی می‌افتد و من باید خیلی تمرین کنم تا دیگر از این اشتباهات نکنم.
ارسلان درباره دیدار با شهرداری گرگان هم گفت: تمرکز ما بازی به بازی است و اگر به نیمه نهایی صعود کنیم به شهرداری گرگان می‌خوریم. این تیم هم بسیار خوب است و بازیکنان توانمند ملی و خارجی دارد. ما با این برد نشان دادیم یکی از مدعیان قهرمانی هستیم. امیدوارم اول بتوانم بازی‌های این مرحله را ببریم و بعد با تدابیر کادر فنی یک بازی خوب هم مقابل شهرداری گرگان انجام دهیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->