شرط نکونام برای اردوی خارجی استقلال استقلالی‌ها اجازه تماشای المپیک را ندارند! پیش بینی جالب بازیکنان پرسپولیس: سه مدال طلا در کشتی می‌گیریم رحمتی قول نیمه بالای جدول را نداد دستور ویژه به استقلال و پرسپولیس: مالیات بازیکنان خارجی را ندهید اولتیماتوم عالیشاه به سروش رفیعی چهار روز سخت برای شاگردان گاریدو ستاره‌هایی که توسط بادامکی رد می‌شوند! نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اسپانیا و ازبکستان در فوتبال المپیک پاریس (۳ مرداد ۱۴۰۳) | شکست یاران اورونوف نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرژانتین و مراکش در فوتبال المپیک ۲۰۲۴ | فرار دقیقه نودی آلبی‌سلسته از شکست در افتتاحیه بلاتکلیفی دستیاران نکونام| ۲ اسپانیایی در فهرست ورود ناراحتی حجازی از انتخاب عالمی به عنوان سرپرست استقلال تیم ملی بدون لژیونر‌ها در مقدماتی جام جهانی به مصاف رقبا می‌رود؟ حضور قلی‌زاده در پرسپولیس منتفی شد؟ قهرمانی آزادکاران جوان ایران در آسیا ترابی نیم فصل سرباز می‌شود؟ میرشاد ماجدی: از خودم مطمئنم و ریالی مال غیر در زندگی‌ام نیست
سرخط خبرها

درخشش دورقی و حسین زاده

  • کد خبر: ۶۰۸۱۱
  • ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۴
درخشش دورقی و حسین زاده
تیم بسکتبال مهرام با نتیجه ۸۳ بر ۶۴ از سد رعد پدافند مشهد گذشت.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، در دیدار دو تیم بسکتبال مهرام و رعد پدافند مشهد حامد حسین زاده با ۲۰ امتیاز و ۳ پاس منجر به گل کارآیی ۲۰ را به ثبت رساند. داخوان سامرس هم با ۱۸ امتیاز، ۴ ریباند و ۲ پاس منجر به گل کارآیی ۲۰ را به دست آورد.
اما عدنان دورقی توانست با کسب ۳۳ امتیاز، ۴ ریباند و ۲ پاس منجر به گل کارآیی ۲۹ را به ثبت رساند و به عنوان بهترین بازیکن میدان شناخته شد. نیما فتحی نیز ۱۳ امتیاز، ۶ ریباند و ۵ پاس منجر به گل کسب کرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->