تئاتر "un۱۲"، با داستان رنج کردها از رژیم بعث در مشهد به روی صحنه رفت آغاز پخش بین‌المللی «اَبله» | روایتی از زندگی یک دختر کوتاه قامت در خوابگاه! معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می‌شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی» کلید خورد لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند نقدی به رئالیتی شو «اسکار» مهران مدیری آیا عکس جدید احسان علیخانی در فضای مجازی، واقعی است؟ + عکس برنامه‌های بزرگداشت سعدی اعلام شد | گردهمایی سعدی‌پژوهان در شیراز انتقاد کمدین کهنه کار به نسل کشی رژیم صهیونیستی نخل طلای افتخاری کن به استودیو جیبلی ژاپن اعطا می‌شود فیلم‌های سینمایی آخر هقته تلویزیون (۳۰ و ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان رضا رشیدپور: دیگر نمی‌خواهم مجری برنامه سرگرم‌کننده تلویزیونی باشم صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنج‌شنبه ۳۰ فروردین۱۴۰۳
سرخط خبرها

بانوی شهر من!

  • کد خبر: ۶۰۸۶۵
  • ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹
بانوی شهر من!
سیدهادی فیاضی - مدیرمسئول شهرآرا
حرم مطهر امام رضا (ع) نگین درخشان انگشتری شهر مشهد است که درخشش آن به جهان روشنی می‌بخشد و دل‌های عاشق را صیقل می‌دهد و به خویش می‌خواند و در جوار این حرم، مسجدی هست که نام یک بانو را زنده می‌کند: گوهرشاد!
از دورانی که زنان دیده نمی‌شدند و همه امور جامعه مردانه تمشیت می‌شد، شعله‌های عشق به امام مهربانی آن‌چنان در قلب بانوان شهرمان فروزان بود که زنان نوغان با حضور در تشییع پیکر امام رضا (ع) حماسه‌ای بزرگ به نام بانوان شهر در تاریخ ثبت کردند.

اکنون بانوان شهر ما در همه صحنه‌ها حضور دارند. از حضوردر فعالیت‌های اجتماعی و سیاسی تا حماسه‌آفرینی در جبهه‌های دفاع مقدس، از تحصیل در مدارس تا تکمیل تحصیل در دانشگاه‌ها، از المپیاد‌های علمی تا المپیک‌های ورزشی، از کارآفرینی تا نیکوکاری، از کشاورزی تا صنعت، از اندیشه‌ورزی تا پژوهشگری، از خانه تا کارخانه و ... همه صحنه‌هایی هستند که بانوان شهر در آن خوش درخشیده‌اند و البته هرگز از خانواده و تربیت فرزندان رشید و مدیریت خانه نیز غافل نشده‌اند، و در این ماه‌ها نام افتخارآفرین مدافعان سلامت با نام بانوان شهرمان پیوند خورده است.

اما نمی‌توان این این واقعیت را پنهان داشت که بانوان کشورم هرگز آن گونه که شایسته آن هستند از سوی مسئولان و دستگاه‌ها دیده نشده‌اند و توانمندی‌های ارزشمند آن‌ها جدی گرفته نشده است.
شهربانو رسانه‌ای است برای دیده شدن تلاش‌های شگرف بانوان شهر.
در شهربانو به سراغ بانوانی می‌رویم که می‌توانند الگوی دختران شهرمان باشند در تلاش بی‌وقفه و بدون خستگی.
شهربانو رسانه دختران و بانوانی است که با نجابت و متانت به جامعه خدمت می‌کنند و قدرشناسی از آن‌ها وظیفه همگان به‌ویژه مسئولان است.
شهربانو خانه دختران و بانوان شهر مشهد است. شما هم شهربانو را آیینه خود بدانید و جشن تولد او را جشن تولد خویش!
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->