معلمی در حاشیه | گفت‌وگو با فاطمه سجادی مدیر مدرسه خودگردان هدایت تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و عراق در انتخابی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ تاثیر حمله داعش به مسکو بر روابط روسیه – طالبان ملا برادر با هیئت دیپلماتیک ایران در کابل دیدار کرد رهبر اقلیت سنای آمریکا: خروج ما از افغانستان چراغ سبز به پوتین بود نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل هفته آینده درباره افغانستان برگزار می‌شود شانس دوباره افغانستان برای حضور در جام جهانی فوتسال افغانستان چگونه به جام جهانی فوتسال صعود خواهد کرد؟ آمریکا عادی سازی روابط با طالبان را مشروط به تغییر رفتار آنان کرد یک هیئت بلندپایه تجاری از ترکمنستان به کابل سفر کرد سازمان ملل از آسیب بیش از حد زنان افغانستان در رویداد‌های طبیعی خبرداد معاون نخست‌وزیر قزاقستان به کابل سفر کرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال افغانستان و تاجیکستان (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) کاظمی‌قمی در دیدار با حکمتیار، اوضاع منطقه و افغانستان را بررسی کردند سرمربی افغانستان: فردا با تمام توان مقابل تاجیکستان بازی می‌کنیم پخش زنده بازی افغانستان و تاجیکستان در جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ویدئو | حقابه هیرمند به کجا رسید؟ تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و تاجیکستان در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ ویدئو | گل‌های تیم ملی فوتسال افغانستان در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴
سرخط خبرها

آرزوی سلامتی رئیس دانشکده ادبیات دانشگاه کابل برای علی دهباشی

  • کد خبر: ۶۰۹۰۱
  • ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵
آرزوی سلامتی رئیس دانشکده ادبیات دانشگاه کابل برای علی دهباشی
رئیس دانشکده زبان و ادبیات دانشگاه کابل در نامه‌ای خطاب به علی دهباشی سردبیر مجله بخارا او را از چهره‌های درخشان و مفاخر حوزه تمدنی فارسی دری دانسته و برای او آرزوی سلامتی کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ «راحله حمیدزی» رئیس دانشکده زبان و ادبیات دانشگاه کابل در نامه‌ای که برای علی دهباشی سردبیر مجله بخارا نوشته آورده است که درد دانشمند دلسوز، درد تمام جامعه علمی و پژوهشی می‌باشد.

 

متن کامل این نامه به شرح زیر است:

 

ریاست پوهنتون کابل

 

ریاست پوهنحی زبان و ادبیات

 

با اندوه فراوان خبر شدیم که جناب آقای علی  دهباشی  یکی از چهره‌های درخشان و مفاخر حوزه تمدنی فارسی دری، نویسنده و سردبیر مجله بخارا به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در یکی از بیمارستان‌های تهران، بستری می‌باشند.

 

اعضای کادر علمی و دانشجویان دانشکده زبان و ادبیات دانشگاه کابل برای استاد گرانقدر، شفای عاجل از بارگاه ایزد متعال خواهان است؛ چون درد دانشمند دلسوز، درد تمام جامعه علمی و پژوهشی می‌باشد. قلم ایشان را خداوند از خلق آثار ماندگار در عرصه فرهنگ و ادبیات از نوشتن بازنماند. و به امید صحت و تندرستی ایشان با عجز بندگی به بارگاه خداوند می‌گوییم تن ایشان را نیازمند ناز پزشکان مساز.

 

رییس دانشکده زبان و ادبیات دانشگاه کابل پوهندی دوکتور راحله حمیدزی

 

آرزوی سلامتی رئیس دانشکده ادبیات دانشگاه کابل برای علی دهباشی

 


بیشتر بخوانید: شعر نجیب بارور شاعر افغانستانی برای علی دهباشی


 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->