مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی
سرخط خبرها

جام جهانی والیبال / شکست تلخ والیبال ایران مقابل مصر

  • کد خبر: ۶۱۵۱
  • ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۹
جام جهانی والیبال / شکست تلخ والیبال ایران مقابل مصر
دومین روز از رقابت‌های جام‌جهانی والیبال ۲۰۱۹ با دیدار تیم‌های ملی ایران و مصر از ساعت ۵:۳۰ در شهر ناگانوی ژاپن آغاز شد که این مسابقه به شکل ناباورانه با نتیجه ۳ بر یک به سود مصری‌ها خاتمه پیدا کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم ایران تا پایان ست چهارم ۵۸ امتیاز از اسپک، ۷ امتیاز از دفاع روز تور، صفر پوئن سرویس و ۲۶ امتیاز از اشتباهات حریف کسب کردند و در مقابل مصری‌ها نیز ۵۶ امتیاز از اسپک، ۱۲ امتیاز از دفاع روی تور، ۷ پوئن سرویس و ۲۴ امتیاز از اشتباهات بازیکنان ایران به دست آوردند.
مصر، پرافتخارترین تیم قاره سیاه است. این تیم در رقابت‌های انتخابی لیگ جهانی ۲۰۱۰ ایران را شکست داد. همچنین این تیم در رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۱۰ توانست ایران را مغلوب کند. پیروزی مقابل ایران در فینال اولین دوره کشور‌های اسلامی در جده و رقابت‌های انتخابی لیگ جهانی ۲۰۱۳ در خانه و همچنین مسابقات قهرمانان قاره‌ها در سال ۲۰۰۹ از دیگر پیروزی‌های تیم مصر مقابل ایران است.
تیم ایران تا پایان ست چهارم ۵۸ امتیاز از اسپک، ۷ امتیاز از دفاع روز تور، صفر پوئن سرویس و ۲۶ امتیاز از اشتباهات حریف کسب کردند و در مقابل مصری‌ها نیز ۵۶ امتیاز از اسپک، ۱۲ امتیاز از دفاع روی تور، ۷ پوئن سرویس و ۲۴ امتیاز از اشتباهات بازیکنان ایران به دست آوردند.
ایگور کولاکوویچ برای ایران مسابقه از ترکیب سعید معروف، علی شفیعی، علی‌اصغر مجرد، میلاد عبادی‌پور، پوریا فیاضی، پوریا یلی و محمدرضا حضورت‌پور استفاده کرد.

ست نخست؛ ۲۵ بر ۲۲ به سود ایران
تیم ایران بازی را کمی بهتر از حریف شروع کرد و توانستند چند امتیاز از حریف خود پیش بیفتد. در امتیاز ۱۳ بر ۱۰ به سود ایران سرمربی مصر تقاضای وقت استراحت کرد و در امتیاز ۱۶ بر ۱۴ به سود ایران هم تیم‌ها به وقت استراحت فنی دوم رفتند. مصری‌ها دست از تلاش برنداشتند و در امتیاز ۱۸ بازی را به تساوی کشاندند تا این بار کولاکوویچ درخواست وقت استراحت فنی کند. این ست در نهایت با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ به سود ایران خاتمه پیدا کرد.

ست دوم؛ ۲۶ بر ۲۴ به سود مصر
تیم ایران بدون تغییر ست دوم را هم خوب شروع کرد و با امتیاز ۵ بر ۲ توانست از حریف پیش بیفتد. در امتیاز ۸ بر ۶ به سود ایران تیم‌ها به وقت استراحت فنی اول رفتند، اما در ادامه مصری‌ها بازی را در امتیاز ۱۰ به تساوی کشاندند. در امتیاز ۱۴ بر ۱۴ کولاکوویچ تقاضای وقت استراحت فنی کرد و در امتیاز ۱۶ بر ۱۴ به سود مصری‌ها هر دو تیم به وقت استراحت فنی دوم رفتند. در امتیاز ۲۳ بر ۲۱ به سود ایران روند بازی تغییر کرد و سرمربی مصری‌ها تقاضای وقت استراحت فنی کرد. این ست در نهایت و در عین ناباوری با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ به سود مصر خاتمه پیدا کرد.

ست سوم؛ ۲۵ بر ۱۸ به سود مصر
مصری‌ها ست سوم را خوب شروع کردند و همان ابتدا ۲ امتیاز سرویس مستقیم از ایران گرفتند. در امتیاز ۶ بر ۳ به سود مصر کولاکوویچ درخواست وقت استراحت فنی کرد و در ادامه کریمی جایگزین معروف شد. در امتیاز ۸ بر ۴ به سود مصر تیم‌ها به وقت استراحت فنی اول رفتند. در امتیاز ۱۶ بر ۱۲ به سود مصر تیم‌ها به وقت استراحت فنی دوم رفتند. این ست با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ به سود مصر خاتمه پیدا کرد.

ست چهارم؛ ۲۶ بر ۲۴ به سود مصر
ست چهارم با جر و بحث دو تیم به خاطر ورود پوریا یلی به زمین حریف پس از زدن اسپک آغاز شد. بازگشت سعید معروف در این، تنوع پاس‌های او حملات بهتر بازیکنان ایران، بازی را به جریان طبیعی خود برگرداند و برتری ۲ و ۳ امتیازی ایران از همان ابتدای ست اعمال شد. دو اشتباه متوالی از ایران، نتیجه را در امتیاز ۲۰ و سپس ۲۳ مساوی کرد. مصری‌ها با تساوی در امتیاز ۲۴ نشان دادند که که دنبال پیروزی هستند. سرویس بدون بازگشت بازیکن مصری، امتیاز ۲۶ را به آن تیم داد تا ایران در ست چهارم با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ شکست بخورد. ایران در نهایت ۳ بر یک بازی را به مصر واگذار کرد.
مصر در بازی نخست خود با نتیجه ۳ بر یک استرالیا را شکست داد و ایران هم با همین نتیجه مغلوب روسیه شد. در ادامه جام‌جهانی والیبال تیم ملی ایران روز جمعه، ۱۲ مهر ۱۳۹۸ از ساعت ۵:۳۰ به مصاف کانادا خواهد رفت.


ادامه برنامه بازی‌های ایران در این دوره از پیکار‌ها

جمعه ۱۲ مهر ۱۳۹۸: ایران - کانادا، ساعت ۵:۳۰
شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۸: ایران - استرالیا، ساعت ۱۱:۳۰
یک‌شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۸: ایران - برزیل، ساعت ۸:۳۰
چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۸: ایران - آمریکا، ساعت ۱۲:۳۰
پنج‌شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۸: ایران - تونس، ساعت ۸:۳۰
جمعه ۱۹ مهر ۱۳۹۸: ایران - آرژانتین، ساعت ۵:۳۰
یک‌شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۸: ایران - ژاپن، ساعت ۱۳:۳۰
دوشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۸: ایران - ایتالیا، ساعت ۹:۳۰
سه‌شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۸: ایران - لهستان، ساعت۷:۰۰

منبع:تابناک

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->