سپاهان مدافع استقلال را جایگزین رضاییان کرد | حردانی طلایی پوش شد بازگشت فرشاد احمدزاده به پرسپولیس + عکس و فیلم دروازه‌بان استقلال در راه اراک قرارداد بیرانوند با تراکتور امضا شد + عکس سامان فلاح استقلالی شد + عکس ۳۰ تیر؛ روز مهم برای بیرو و درویش تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی در خراسان رضوی تا پایان سال ۱۴۰۶ | آغاز احداث دهکده المپیک ثامن در مشهدالرضا(ع) + فیلم ملی‌پوش آبی‌ها به سپاهان پیوست پیغام عبدالکریم حسن به مدیران پرسپولیس: به ایران برنمی‌گردم، رضایت نامه‌ام را بدهید! پرسپولیس به دنبال تشکیل تیم بانوان پایان کار نعمتی و تراکتور + عکس حسین گودرزی در دو راهی سپاهان – استقلال امین ابوالفتح، بازیکن مدنظر پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم‌ها و ویدیو عبدالکریم حسن در آستانه جدایی از پرسپولیس علی آزادمنش در لیست خرید استقلال؟ حجازی: مشکلی برای حضور در استقلال ندارم تاریخ و ساعت بازی سپاهان و شباب الاهلی در پلی آف لیگ نخبگان آسیا + عکس مهند علی، ستاره جدید تراکتور + عکس انتقاد‌ها از استقلال برای از دست دادن حردانی | صالح از رضاییان بهتر است مشکل خروج از ایران باعث حذف قایدی از تیم ملی می‌شود
سرخط خبرها

رضایی فر: در دفاع و حمله اشتباهات زیادی داشتیم|در نیمه نهایی بازی‌ها سنگین است

  • کد خبر: ۶۲۳۹۶
  • ۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۸
رضایی فر: در دفاع و حمله اشتباهات زیادی داشتیم|در نیمه نهایی بازی‌ها سنگین است
تیم بسکتبال شهرداری گرگان با پیروزی بر مس رفسنجان به نیمه نهایی صعود کرد.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، نوید رضایی فر بازیکن ملی پوش تیم بسکتبال شهرداری گرگان که در دو بازی مقابل مس خوش درخشید درباره بازی دوم مقابل این تیم گفت: بازی خیلی سختی مقابل مس داشتیم و ما هم امروز تیم همیشگی مان نبودیم و در دفاع و حمله اشتباهات زیادی داشتیم. مس هم چیزی برای از دست دادند نداشت و برای پیروزی آمده بود تا سرنوشت تیم صعود کننده به بازی سوم کشیده شود، اما خدارا شکر ما توانستیم بازی را ببریم.
او درباره مرحله نیمه نهایی نیز گفت: بازی به بازی باید پیش برویم. مرحله نیمه نهایی خیلی سنگین است و باید خیلی تمرکز داشته باشیم. امیدوارم به فینال برسیم و هر تیمی که تمرکز داشته باشد به نظر می‌تواند پیروز شود. عده‌ای فکر می‌کنند ما قهرمان می‌شویم، ولی این طور نیست و بازی‌ها سنگین است و باید تمام تلاش مان را بکنیم تا به این عنوان برسیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->