تکلیف میزبانی حریف تیم ملی دو هفته دیگر مشخص می‌شود سومین چهره لیگ برتر انگلیس در راه استقلال یک استقلالی در آستانه خط خوردن از استقلال! دیدار‌های استقلال و پرسپولیس با کمک داور ویدیویی نبرد استقلال و پرسپولیس، احتمالاً نیمه اول مهر لباس‌ ایران در افتتاحیه و سکوی المپیک پاریس مشخص شد + عکس جزئیاتی از حضور ایران در رژه افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس ضرر‌های مالی نکونام به خودش| سرمربی استقلال تغییر سیاست می‌‌دهد؟ توافق سردار آزمون و شباب الاهلی امارات حضور رئیس جمهور منتخب در اردوی تیم ملی کشتی بولی: بازیکن استقلال خوزستان نیستم! سید جلال در پرسپولیس ماندنی شد پایان کار جعفر سلمانی در استقلال فلاح با رنکینگ ۲۸ به سراغ مسابقه اصلی رفت + ویدیو محرومیت شش‌جلسه‌ای مهرداد محمدی تأیید شد رحمتی بیخیال تیم ملی امید شد میزبانی بد پاریسی ها؛ از نبود غذا تا کمبود آب! چپ و راست ویرانگر استقلال| ۱۷ پاس گل رضاییان و جلالی درفصل ۲۳ شروع‌به‌کار رسمی ورزشکاران ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس | استارت کاروان ایران با مبینا فلاح + عکس ستاره‌های استقلال و پرسپولیس در مس + عکس استقبال ویژه فرانسوی‌ها از کاروان المپیکی‌های فلسطین + عکس
سرخط خبرها

نوری:داوران تحت تاثیر برخی بازیکنان سوت می‌زنند| اردوی تیم ملی جوانان ۴ اردیبهشت برگزار می‌شود

  • کد خبر: ۶۲۴۸۸
  • ۰۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۷
نوری:داوران تحت تاثیر برخی بازیکنان سوت می‌زنند| اردوی تیم ملی جوانان ۴ اردیبهشت برگزار می‌شود
تیم بسکتبال کوچین با شکست ۲ بر صفر مقابل مهرام از رقابت‌های لیگ برتر کنار رفت.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، رضا نوری سرمربی کوچین آمل پس از شکست مقابل مهرام و حذف از رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال گفت: تیم مهرام بسیار خوب بود، از کادر و بازیکنان خوبی بهره می‌برد. ما در کوارتر سوم خیلی بد بودیم و در همان کوارتر هم کارمان تمام شد. آمار می‌گوید در ۳ بازی اختلاف‌های زیاد را جبران کردیم، اما در این بازی نتوانستیم به هر حال مهرام تیم قدرتمندی است.
او در ادامه گفت: من در کل از بازیکنانم راضی هستم به هر حال زیر ۱۹ سال بودند. این باخت‌ها خاصیت جوانی است و باید تجربه کسب کنند.
نوری درباره نحوه قضاوت این دیدار هم گفت: من عادت ندارم درباره داوری صحبت کنم، اما در بازی دوم خیلی اشتباه کردند. بعد از این همه مدت و سابقه داوری متاسفم که تحت تاثیر بازیکنان تیم حریف قرار می‌گیرند و سوت برعکس می‌زنند.
سرمربی تیم ملی جوانان درباره برگزاری اردو‌های این تیم نیز گفت: ما منتظریم مسابقات لیگ تمام شود و فکر کنم ۴ اردیبهشت در تهران اردوی تیم ملی جوانان را برگزار کنیم. اگر موافقت شورای برون مرزی را بگیریم در چند تورنمنت خارجی هم شرکت خواهیم کرد تا انشاالله با آمادگی کامل راهی رقابت‌های جهانی شویم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->