جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳) قسمت سیزدهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۵ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر فیلم های پر فروش اکران نوروز ۱۴۰۳ تا ۴ فروردین + میزان فروش | تمساح خونی در صدر
سرخط خبرها

جزئیات بازگشایی مجدد سینما و تئاتر

  • کد خبر: ۶۲۶۲۰
  • ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۹
جزئیات بازگشایی مجدد سینما و تئاتر
سالن‌های سینما و تئاتر با تحقق وعده تغییر گروه شغلی فعالان این دو حوزه از گروه مشاغل ۳ به گروه ۲ در دوران کرونایی، از فردا پنجشنبه ۱۲ فروردین‌ماه بار دیگر بازگشایی خواهد شد.
به گزارش شهرآرانیوز، با مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، سینما و تئاتر از گروه مشاغل ۳ به گروه ۲ منتقل شدند تا با این تغییر فعالیت این دو حوزه در شهر‌های دارای شرایط نارنجی نیز بلامانع شود. با این تصمیم سالن‌های تئاتر و سینما از فردا پنجشنبه ۱۲ فروردین‌ماه فعالیت خود را از سر خواهند گرفت.

فعالیت در همه شهر‌های نارنجی آزاد است

محمدرضا فرجی مدیرکل نظارت بر عرضه و نمایش فیلم سازمان سینمایی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره بازگشایی سینما‌ها بیان کرد: با پیگیری حسین انتظامی سینما‌ها از دسته شغلی سه به گروه دو منتقل شدند از همین رو سینما‌ها از فردا صبح می‌توانند آغاز به کار کنند.

وی افزود: سینما‌های کشور از این پس در همه شهر‌ها در زمان نارنجی بودن وضعیت، می‌توانند فعالیت داشته باشند.

در حال حاضر فیلم‌های «خورشید»، «لاله»، «هفته‌ای یک بار آدم باش»، «تک خال» و «خون شد» در سینما‌ها روی پرده هستند.

اتفاق مهم برای سینما و تئاتر در شرایط کرونایی

قادر آشنا مدیرکل هنر‌های نمایشی نیز در گفتگو با خبرنگار مهر درباره تصمیمات تازه در حوزه فعالیت سالن‌های نمایشی در دوران کرونا توضیح داد: طبق پیگیری‌هایی که داشتیم امروز اعلام شد که با تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا پرونده انتقال تئاتر و سینما از گروه مشاغل ۳ به ۲ مورد بررسی قرار گرفته و با این تغییر موافقت شد.

با این تغییر گروه کلیه سالن‌های سینما و تئاتر می‌توانند در کلیه شهر‌های نارنجی، زرد و آبی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعالیت خود را ادامه دهند و تنها در شرایط قرمز این فعالیت‌ها تعطیل خواهد شد.

آشنا تأکید کرد: با این تصمیم‌گیری فعالیت سالن‌های نمایشی از فردا ۱۲ فروردین‌ماه از سرگرفته خواهد شد.

وی تأکید کرد: این اتفاق مهمی بود که در حوزه سینما و تئاتر رقم خورد. فشار بسیاری بر روی هنرمندان این دو حوزه بود و به‌خصوص در حوزه تئاتر عزیزانی که از این طریق امرار معاش می‌کردند با تغییر شرایط مجبور به تعطیلی فعالیت‌های خود می‌َشدند. با این تغییر گروه امیدواریم شرایط فعالیت گروه‌های هنری بهتر از پیش شود.
 
 
منبع:مهر
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->