زمان پخش «گاندو ۳» و «پایتخت ۷» اعلام شد| جزئیات تازه از سریال «پوریای ولی» ساخته مسعود جعفری جوزانی تعطیلی سینماهای کشور به مناسبت شب های احیا و شهادت امام علی(ع) جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

ابتلای علیرضا استادی به کرونا و توقف فیلمبرداری «نعره سکوت»

  • کد خبر: ۶۳۲۲۷
  • ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۳
ابتلای علیرضا استادی به کرونا و توقف فیلمبرداری «نعره سکوت»
با ابتلای یکی از بازیگران «نعره سکوت» به ویروس کرونا، فیلمبرداری بخش‌های باقی‌مانده از این فیلم به تعویق افتاد.
به گزارش شهرآرانیوز، پس از حدود ۷۰ درصد از فیلمبرداری فیلم سینمایی «نعره سکوت» به نویسندگی و کارگردانی سعید شعبانی، تولید این پروژه از اواخر سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا متوقف مانده است.

گروه پس از وقفه‌ای کوتاه قصد داشتند بعد از اتمام تعطیلات نوروز ۱۴۰۰ سکانس‌های پایانی فیلم را مقابل دوربین ببرند که با ابتلای علیرضا استادی، یکی از بازیگران اصلی پروژه به ویروس کرونا حالا ادامه تولید این پروژه در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

به گفته سعید شعبانی، خوشبختانه حال عمومی علیرضا استادی رو به بهبودی رفته و او به تازگی به بخش عمومی بیمارستان منتقل شده است.

شعبانی ضمن آرزوی سلامتی برای این بازیگر اظهار امیدواری کرد که در صورت مهیا شدن شرایط تا یک ماه آینده سکانس‌های پایانی فیلم با حضور تمامی بازیگران مقابل دوربین رود.

علیرضا استادی، شیدا یوسفی، تیما تقی‌زاده، عرفان اخلاصچی و اشکان هورسان گروه بازیگران این فیلم سینمایی را تشکیل می‌دهند.

«نعره سکوت» مضمونی اجتماعی دارد و در خلاصه داستانش آمده است: الهام زنی که دغدغه‌های زندگی خود را با سختی و به تنهایی به دوش می‌کشد در محیط کار احساس ناامنی می‌کند، او چالش‌های عمیقی را پشت سر می‌گذارد و به همین خاطر مجبور به فروش تخمک خود می‌شود...
 
 
منبع:ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->