ستاره‌های فوتبال حاضر در المپیک پاریس امیر حسینی به دنبال فعالیت در حاشیه شهر مشهد روایت سفر پرماجرای زوج بسکتبالیست مشهدی به لبنان برنامه کامل بازی‌های استقلال در فصل فوتبالی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ پرسپولیس برای جذب اخبار هر کاری می‌کند برنامه کامل بازی‌های پرسپولیس در لیگ برتر ۱۴۰۳-۱۴۰۴ زمان بازی استقلال و پرسپولیس مشخص شد چه کسانی در پرونده فساد فوتبال احضار و دستگیر شدند؟ مدیرعامل پیشین باشگاه شمس آذر قزوین آزاد شد (۲ مرداد ۱۴۰۳) آقای گل لیگ برتر هم بازی مهدی قایدی| تشکیل یک زوج جذاب ایرانی در امارات سید مهدی رحمتی سرمربی هوادار شد وینگر برزیلی در راه تبریز؟ کسب مقام سوم لیگ برتر شمشیربازی کشور توسط دختران خراسانی سرپرست استقلال معرفی شد مراسم بدرقه رکاب‌زن المپیکی ایران برگزار شد هرگز نخورد آب زمینی که بلند است | درباره پهلوان پوریای ولی کادر فنی نکو بدون تغییر در فصل جدید رئیس هیئت تیراندازی استان خراسان رضوی: ۸ میلیارد تومان برای قهرمان پروری نیاز داریم شرط‌وشروط گولسیانی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس بلاتکلیفی عامل مصدومیت یامگا| حامدی‌فر در اتاق انتظار
سرخط خبرها

سامری: با مهرام در جنگ هستیم|بازی سوم سخت‌تر از دو بازی گذشته است

  • کد خبر: ۶۳۴۸۹
  • ۲۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۳
سامری: با مهرام در جنگ هستیم|بازی سوم سخت‌تر از دو بازی گذشته است
تیم بسکتبال نفت آبادان با نتیجه ۶۹ بر ۵۹ در بازی دوم نیمه نهایی از سد مهرام گذشت.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، حماد سامری سرمربی پالایش نفت آبادان پس از پیروزی مقابل مهرام تهران در بازی دوم مرحله نیمه نهایی گفت: بازی خوب و جان داری بود و اگر تیمی می‌خواهد به فینال برسد باید بجنگد و شما دیدید که این یک جنگ بود. هر دو تیم تمام تلاش شان را کردند تا برنده از میدان خارج شوند. نیمه اول خوب نبودیم، فکر می‌کنم یک از ۱۰ پرتاب ۳ امتیازی، ۷ از ۱۴ پرتاب منطقه‌ای و ۹ از ۱۶ اقدام پرتاب آزاد موفق داشتیم که نشان از یک آمار ضعیف در نیمه اول دارد.
او در ادامه گفت: اگر توانستیم در بازی بمانیم به دلیل دفاع خوب‌مان بود، بعد از آن همه اشتباهی که در بازی اول داشتیم سعی کردیم آنالیز خوبی داشته باشیم و بازیکنان خوب مهرام، خارجی‌ها و صمد را بیشتر کنترل کنیم و در دفاع کم اشتباه‌تر باشیم. به نظرم در دفاع عملکرد موفقی داشتیم. کواتر سوم و چهارم آمارمان بهتر شد. مهرام تمرکز دفاعی خود را در نیمه دوم از دست داد و ما از این موضوع بهترین استفاده را کردیم. در مجموع فکر می‌کنم تیم باتمرکزتری بودیم و مزد دفاع خوب و تمرکزمان را گرفتیم.
سامری درباره درگیری بین بازیکنان دو تیم هم گفت: اول بازی آرنج صمد باز شد و به پیشانی اشکان خورد، اما کمی عجیب بود که هر سه داور این صحنه را ندیدند و اگر اشتباه بود، اشتباه بزرگی بود. درخواست ویدئوچک کردم، اما گفتند ویدئو چک برای خطایی است که اعلام شده و در آن صحنه اصلا خطایی گرفته نشد.
سرمربی نفت درباره بازی سوم هم گفت: بازی سوم دوباره همه چیز از اول شروع می‌شود و به نظرم خیلی سخت‌تر از دو بازی گذشته خواهد بود. ما اگر بتوانیم همین تمرکز را داشته باشیم و کم اشتباه باشیم می‌توانیم برنده شویم، اما اگر مثل بازی اول پراشتباه باشیم قطعا نمی‌توانیم پیروز شویم. خیلی خوشحالیم که به بازی‌ها برگشتیم و الان یک-یک مساوی شدیم و دوباره شانس هر دو تیم برابر شد. برای بازی بعد هم سعی می‌کنیم با آنالیز بهتر بازی خوبی ارائه دهیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->