فرهاد مجیدی ایران بیا نیست! عالیشاه برای بازی با سپاهان آماده می‌شود بیرانوند به بازی با آلومینیوم می‌رسد؟ تغییر مدیرعامل در باشگاه صنعتی کلید خورد شادی جنجالی کار دست بازیکن پرسپولیس می‌دهد یزدانی المپیک پاریس را از دست داد؟ چراغ سبز مربی برزیلی به پرسپولیس کریس کلمن، سرمربی مدنظر تراکتور، کیست؟ تلاش برای رساندن عالیشاه به بازی حذفی دبل شهاب زاهدی مقابل جوبیلو ایواتا + ویدیو سید حسین حسینی غایب بزرگ استقلال مقابل تراکتور؟ گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

فهرست جذاب ویلموتس برای تیم ملی فوتبال

  • کد خبر: ۶۴۰۴
  • ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۴
فهرست جذاب ویلموتس برای تیم ملی فوتبال
فهرست ۲۳ بازیکن برای همراهی تیم ملی در دیدار مقابل کامبوج و بحرین اعلام شد.

به گزارش شهرآرانیوز، با اعلام کادر فنی، علیرضا بیرانوند، محمدرشید مظاهری، پیام نیازمند، سیدمجید حسینی، حسین کنعانی‌زادگان، مرتضی منصوری، میلاد محمدی، محمد نادری، رامین رضاییان، مرتضی پورعلی‌گنجی، سیاوش یزدانی، امید ابراهیمی، احسان حاج‌صفی، علی کریمی، احمد نوراللهی، مسعود شجاعی، وحید امیری، کریم انصاری‌فرد، اشکان دژاگه، مهرداد محمدی، محمد محبی، سردار آزمون و مهدی طارمی برای اردوی مهرماه و حضور در 2 دیدار مقابل کامبوج و بحرین از مرحله مقدماتی جام‌‌جهانی2022 دعوت شدند. این فهرست ویلموتس هم چند غافل‌گیری دارد. مهدی ترابی، وریا غفوری، علیرضا جهانبخش و حسین حسینی خط خوردند و سعید عزت‌اللهی هم دوباره دعوت نشد. چند ستاره لیگ مانند محبی و منصوری به این فهرست راه پیدا کردند و باز هم خبری از گوچی و صیادمنش نیست.

 

فهرست جذاب ویلموتس برای تیم ملی فوتبال

 

اعتراض‌های قلعه‌نویی جواب داد
در فهرست‌های قبلی ویلموتس هیچ‌گاه بازیکنی از سپاهان دعوت نمی‌شد. پیام نیازمند تنهانماینده سپاهان در تیم ملی بود که آن هم یک‌خط درمیان جایش را با حسین حسینی عوض می‌کرد. اتفاقی که با اعتراض سپاهانی‌ها همراه می‌شد. در این اردو اما بعد از تراکتور و پرسپولیس، بیشترین بازیکن از سپاهان دعوت شده است.

 

فهرست جذاب ویلموتس برای تیم ملی فوتبال

 

امضای ویلموتس روی نام 2 بازیکن
دو بازیکنی که در فهرست کی‌روش حضور نداشتند اما ویلموتس از زمانی که آمده پیراهن تیم ملی را به آن‌ها هدیه داده است، سیاوش یزدانی و محمد نادری هستند. این 2 بازیکن ابتدا در فهرست Bویلموتس حضور داشتند که با ادامه روند خوبشان در لیگ، باز هم به اردو دعوت شدند.

 

فهرست جذاب ویلموتس برای تیم ملی فوتبال

 

برجسته‌ترین غایبان لیست
احتمالا کسی انتظارش را نداشت که وریا غفوری به تیم ملی دعوت نشود. اما ویلموتس روی نام کاپیتان استقلال قلم قرمز کشید. حسین حسینی هم دیگربازیکن استقلال است که امیدوار بود به تیم ملی دعوت شود، اما مظاهری و نیازمند جای او را گرفتند.
مهدی ترابی، ستاره پرسپولیس، که در دوران ویلموتس انتظارات را در تیم ملی برآورده نکرده بود هم به این اردو دعوت نشد تا اولین زنگ‌خطر مرد بلژیکی برای او به صدا دربیاید.
سعید عزت‌اللهی همچنان به تیم ملی دعوت نمی‌شود. از زمان نشستن ویلموتس روی نیمکت ایران هنوز سعید رنگ تیم ملی را ندیده است و با بهبود مصدومیتش باید منتظر بازگشت به اردوی تیم ملی باشد.
علیرضا جهانبخش دیگرستاره تیم ملی است که احتمالا به‌خاطر سکونشینی در مسابقات اخیر برایتون به تیم ملی دعوت نشده است. جهانبخش در این مدت فرصت بیشتری دارد که دوباره خودش را به سرمربی باشگاهی‌اش اثبات کند.

 

فهرست جذاب ویلموتس برای تیم ملی فوتبال

 

دوربین‌های ویلموتس ستاره‌ها را پیدا کرد
درحالی‌که از مارک ویلموتس به‌خاطر حضور کمرنگش در ایران انتقاد شده بود، اما نشان داده که در خارج از ایران هم مشغول پیگیری لیگ است. ویلموتس به‌جای ترابی و وریا که انتظاراتش را برآورده نکردند، 2 ستاره لیگ را دعوت کرد. منصوری در این فصل 2 پاس‌گل داده و محبی هم 2 گل زده است. همچنین مهرداد محمدی که در لیگ پرتغال می‌درخشد، از چشم ویلموتس دور نمانده و مهرداد هم به تیم ملی دعوت شده است.

 

فهرست جذاب ویلموتس برای تیم ملی فوتبال

 

بازگشت اشکان دژاگه
در فهرست اولیه اردوی قبلی تیم ملی خبری از دژاگه نبود. ویلموتس 3 روز دیرتر از همه بازیکنان و با شروع تمرینات، نام اشکان را اضافه کرد؛ اتفاقی که شائبه کناررفتن اشکان دژاگه از تیم ملی را به وجود آورده بود. اما در این فهرست با حضور نام اشکان، همه شائبه‌ها به پایان رسید.

 

از گوچی خبری نیست
بعد از پوکر رضا قوچان‌نژاد در لیگ هلند، شایعه بازگشت او به تیم ملی مطرح شده بود. حتی تا چند روز تیتر یک چند روزنامه هم بازگشت قوچان‌نژاد بود که با رفتن کی‌روش، قرار است به تیم ملی برگردد. اما همچنان در فهرست‌های ویلموتس خبری از این مهاجم سی‌وسه‌ساله نیست.


پربازدیدترین اخبار :

 

سحر تبر، چهره مشهور اینستاگرامی بازداشت شد+ ویدئو

 

ویدئو | فرار عجیب از صحنه تصادف در خیابان فلسطین مشهد

 

مرگ دردناک پاکبان بی‌گناه با شلیک ناخواسته پلیس در مشهد


 

 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->