پورعلی‌گنجی رسما با پرسپولیس تمدید کرد تاج: ورزشگاه آزادی تا هفته سوم آماده نمی‌شود بادامکی: پیشنهاد مالی بالای الوکره را رد کردیم ویدئو | گل شهاب زاهدی در بازی امروز (۶ تیر) آویسپا فوکوکا مقابل یوکوهاما مارینوس حسینی در آستانه جدایی از استقلال| درد سر جذب گلر خارجی محمد حسین اسلامی بازیکن مدنظر پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم‌ها و رقم قرارداد اوسمار ویرا سرمربی بوریرام تایلند شد هادی رضایی: کاروان ورزشکاران پارالمپیک پاریس به مشهد می‌آیند + ویدئو بازداشت نفر هشتم در پرونده فساد فوتبال! بیرانوند در فکر بازگشت به پرسپولیس! سپاهان روی دست پرسپولیس و استقلال بلند شد سرمربی اسبق استقلال تماشاگر جام ملت‌ها سفر قلعه نویی به مالزی  پیغام محبی به نکونام: به ایران برنمی‌گردم زمان نقل و انتقالات فوتبال ایران مشخص شد آزمون - مورینیو؛ این بار در فنرباغچه؟ عبدالکریم در پرسپولیس می‌ماند! استقلال توان خرید قایدی را ندارد | ۲۵۰ میلیارد تومان هزینه جذب باشو
سرخط خبرها

والیبال به وقت همدلی

  • کد خبر: ۶۴۰۹
  • ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۶
والیبال به وقت همدلی
دیدار دوستانه والیبال پیش‌کسوتان ایران و خراسان با استقبال خوب والیبالی‌ها در مشهد برگزار شد

نادر نوروزی - در روز‌هایی که حواشی و اختلافات در والیبال بلایی به جان این رشته ورزشی شده است، برگزاری مسابقات پیش‌کسوتان تیم ملی ایران و پیش‌کسوتان خراسان توانست والیبالی‌ها را به هم نزدیک کند. والیبال خراسان که پیشینه و افتخارات زیادی در تاریخ والیبال ایران دارد، این‌روز‌ها با مشخص‌نبودن وضعیت هیئت و وضعیت نه‌چندان‌خوب نماینده لیگ‌برتری‌اش که هنوز جواز حضور در لیگ را به دست نیاورده است، حال‌وروز خوشی ندارد و با چالش‌های مختلفی هر روز دست‌وپنجه نرم می‌کند؛ اما برگزاری مسابقات پیش‌کسوتان و استقبال خوب همه اهالی این رشته از پیش‌کسوتان تا جوان‌تر‌ها و بازیکنان فعلی باعث شد تا بخشی از اختلافات از بین برود. منوچهر پورحسن رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال، جبار قوچان‌نژاد سرمربی سابق باشگاه پیام خراسان، باقر سلیمان‌نژاد، حسین مشتاق و امید کاظمی در کنار سایر پیش‌کسوتان، شهروز همایونفر بازیکن لیگ‌برتری مشهدی‌ها که امسال در گنبد حضور دارد و همچنین شیخ‌الاسلامی مدیرعامل باشگاه پیام، ازجمله افرادی بودند که در سالن مهران حضور داشتند. حضور تمامی این افراد در سالن مهران اتفاقی خوب برای والیبالی‌ها بود؛ چهره‌هایی که هرکدام به سهم خود می‌توانند افتخار سال‌های دور والیبال را بار دیگر به این رشته برگردانند. اما نکته جالب‌تر در برگزاری این مسابقات، استقبال تماشاگرانی بود که بیشتر آن‌ها بانوان بودند و برای تماشای این مسابقه در سالن حضور داشتند. دیدار دوستانه پیش‌کسوتان بالای ۵۰ سال منتخب تیم ملی و مشهد در سالن مهران مشهد در پایان به نفع تیم پیش‌کسوتان مشهد با نتیجه ۳بر۱ به برتری رسید. اما نکته جالب‌تر چه در بین حاضران در سالن و چه در ترکیب 2 تیم، حضور چهره‌هایی بود که شاید خیلی از جوان‌تر‌ها نامشان را نشنیده بودند یا حتی اطلاعاتی از آن‌ها نداشتند. سیاوش دلقندی، حسین آزاد، محمد ناوی، محسن شریفی، احمد چرخ‌کار، جلیل حسینی‌فر، رضا دستمال‌چیان، حمید عرفانیان، حمید صدر، مسعود اسدی، جواد اسدآبادی و مجید خواجوی در تیم منتخب پیش‌کسوتان مشهد به مربیگری محسن سالاری به میدان رفتند. در تیم منتخب پیش‌کسوتان، تیم ملی بالای ۵۰ سال که توسط حسین حسینی، مسئول کمیته پیش‌کسوتان هیئت والیبال استان تهران هدایت می‌شد، بازیکنانی نظیر علی مؤذن، حمید محمدپور، جواد امینیان، حمید کاشانی، مصطفی عهدی، امیر حاج‌اسماعیلی، احمد حسین، عبار جواهر، مجید رنجبر و محمود قلی‌زاده حضور داشتند. همچنین دیدار دوستانه پیش‌کسوتان بالای ۶۰ سال منتخب تیم ملی و مشهد هم برگزار شد که مشهدی‌ها در آن دیدار 2بر0 شکست خوردند.

 

جوانبخت: آماده برگزاری مسابقات پیش‌کسوتان ایران هستیم
سرپرست دبیری هیئت والیبال خراسان رضوی درباره برگزاری این مسابقات گفت: این مسابقات در ابتدا از سوی خود پیش‌کسوتان در مشهد پیشنهاد شد و هیئت والیبال هم با استقبال از این درخواست، میزبانی این مسابقات را برعهده گرفت و به فدراسیون و سایر پیش‌کسوتان هم اعلام کردیم که آمادگی داریم از سایر تیم‌ها نیز در مشهد میزبانی کنیم. حمید جوانبخت ادامه داد: هنوز تاریخ دقیقی از انتخابات مجمع اعلام نشده است و در روز‌هایی که برخی اختلافات میان والیبالی‌ها فاصله ایجاد کرده بود، برگزاری این مسابقات و استقبال بی‌نظیر تمامی اقشار، بهانه‌ای شد تا بار دیگر همه دور هم جمع شوند و این اتفاق قطعا در اولین مرحله به سود والیبال است.

 

همایونفر: نمی‌توان پیش‌کسوتان را نادیده گرفت
دریافت‌کننده قدرتی مشهدی‌ها که در لیگ فصل قبل بهترین بازیکن در پست خود شد، از حاضران در سالن بود؛ اما او امسال به‌همراه مشهدی‌ها به میدان نخواهد رفت و در گنبد توپ می‌زند؛ به‌همین‌دلیل حضور دوباره‌اش در سالن مهران برای خیلی از پیش‌کسوتان جالب بود. شهروز همایونفر درباره این مسابقات گفت: در تاریخ والیبال ایران پیش از آغاز لیگ حرفه‌ای کشوری خراسان سرآمد این رشته بوده است و نمی‌توان پیش‌کسوتان آن را نادیده گرفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->