ورود سامانه بارشی به کشور طی دوشنبه (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت صدای انفجار در گناوه بوشهر چه بود؟ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) وزیر بهداشت: درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود ۸ مصدوم در برخورد ۳ دستگاه خودروی پراید در جاده قدیم نیشابور-مشهد + عکس (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون
سرخط خبرها

همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در اردیبهشت ماه نهایی می‌شود

  • کد خبر: ۶۴۴۳۴
  • ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۳
  • ۱۶
همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در اردیبهشت ماه نهایی می‌شود
مدیرکل تامین اجتماعی لرستان گفت: طرح همسان‌سازی یا متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ به طور کامل نهایی می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، «منوچهر گودرزی» در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: مرداد ماه سال ۹۹ یکبار طرح همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اجرا شد و، چون مورد رضایت بازنشستگان قرار نگرفت در اسفند ۹۹ دوباره مبلغ یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی به حقوق آنان اضافه شد.

وی تصریح کرد: قرار بود در فروردین ماه امسال طرح همسان‌سازی یا متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان با صدور احکام جدید برای این قشر از جامعه اجرا شود، ولی متاسفانه به دلیل مشکلات نرم‌افزاری هنوز انجام نشده است.

گودرزی افزود: مدل‌های مختلفی برای طرح همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اجرا خواهد شد که امیدواریم در اردیبهشت ماه با نهایی شدن حکم، فیش حقوقی و پرداخت آن را شاهد باشیم.

مدیرکل تامین اجتماعی با بیان اینکه صندوق تامین اجتماعی پابرجاست و مردم و مستمری بگیران نباید نگرانی داشته باشید، افزود: این صندوق یک تیم مدیریتی قوی دارد و هزینه‌های خود را بدون کمک دولت پرداخت می‌کند که کار بزرگی است.

گودرزی با بیان اینکه تنوع بازنشستگی در میان مستمری‌بگیران زیاد است، تصریح کرد: تامین اجتماعی بیش از ۳۵ مدل بازنشستگی با تنوع دستمزدی و متفاوت بین زنان و مردان را اداره می‌کند.

مدیرکل تامین اجتماعی لرستان همچنین اظهار داشت: بخشودگی جرایم کارفرمایان در سال‌های گذشته هم انجام شده و در سال ۱۴۰۰ و با توجه به شعار سال که سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها نامگذاری شده است این طرح برای کارفرمایان صنعتی، معدن، خدماتی و اصناف نیز اجرا می‌شود.

گودرزی اضافه کرد: برای استفاده از طرح بخشودگی جرایم چند شرط گذاشته شده و کسانی که می‌خواهند از ۱۰۰ درصد بخشودگی جرایم بهره‌مند شوند باید ظرف ۱۲ ماه بدهی خود را تسویه کنند.

به گفته وی، مطالبات این اداره‌کل از کارگاه‌های دولتی و خصوصی ۷۰۰ میلیارد تومان است که بخشی از این رقم به دلیل شیوع کرونا و تعطیلی واحد‌ها بوده است.

وی بزرگترین بدهکار تامین اجتماعی را شهرداری‌ها عنوان کرد و گفت: شهرداری‌ها ۲۴۰ میلیارد تومان به تامین اجتماعی استان بدهکار هستند اگر بخواهند از بخشودگی جرایم بیمه‌ای استفاده کنند بیش از ۵۰ درصد آن بخشوده می‌شود.

گودرزی در ادامه سخنان خود تعداد کارگاه‌های تولیدی استان لرستان را ۱۹ هزار و ۳۹۰ مورد عنوان کرد و افزود: تعداد بیمه شدگان اصلی این واحد‌ها ۲۲۵ هزار نفر است که حدود ۳۹۰ هزار افراد تبعی هستند.

وی تعداد مقرری بگیران بیمه بیکاری در لرستان نیز ۲ هزار و ۴۰۰ نفر عنوان کرد و افزود: سه هزار و ۴۰۰ نفر نیز افراد تبعی آن‌ها هستند.

به گفته وی ۲۵ هزار کارگر ساختمانی با ۷۰ هزار نفر افراد تبعی نیز تحت پوشش تامین اجتماعی هستند.

مدیرکل تامین اجتماعی با بیان اینکه ۴۰ درصد جمعیت استان تحت پوشش تامین اجتماعی هستند، اظهار داشت: در مجموع بیش از ۷۰۰ تا ۸۰۰ هزار نفر از جمعیت را شامل می‌شوند.

 

بیشتر بخوانید:

آیا وعده‌های تامین اجتماعی برای واریز مابه التفاوت حقوق بازنشستگان در اردیبهشت ماه محقق می‌شود؟

منبع: ایلنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
0
1
امیدوارم رفتار وگفتارتان یکی باشد
سرگردان
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
0
0
مشکل نرم افزاری ؟!! هه هه ..
این همه مثلا کارشناس تو سازمان تامین اجتماعی واقعا کارشناسن یا اینکه کامپیوتر تامین اجتماعی هم داره خود سرانه حقوق بازنشستگان را پایمال میکنه ؟!!
مسئولین ذیربط تامین اجتماعی و وزیز محترم رفاه و کار وقتی حرفی میزنند مواظب باشند با شعور مردم و قشر بازنشسته باری نکنند!!
بازنشسته تامین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
0
0
باسلام
خواهشا در بازبینی و اصلاح احکام به فکر ازکارافتادگان کلی تامین اجتماعی هم باشید. چون حقوق ازکارافتادگان کلی با حق عائله مندی و حق اولاد و معیشت شده 3600000تومن که از حداقل حقوق 4200000تومن . . .. 600،000تومن کمتره. و جبران این عقب افتادگی با بازنگری و اصلاح و اجرای کامل همسان‌سازی برای ازکارافتادگان کلی (30روز سابقه) برطرف خواهد شد.
خواهشا به گوش مسئولین برسونید. ممنون
پروانه
France
۱۵:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
0
0
۱،۲۰۰ فقط یک بار پرداخت شد و به حقوقها اضافه نشده.
مسعود
Pakistan
۱۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
0
2
با سلام قانون دو سال آخر مبنای مستمری واقعا ظلم در حق تعدادی میشه باید بر طبق کل سنوات 30 سال پرداختی حساب شود خودم بیست سال استاد کار درجه یک رد شد با تعطیلی محل کار و بازار خراب وبیمه بیکاری شدیم حداقلی بگیر.
پرویز اعظمی
United States of America
۰۶:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
0
0
لطفادرموردافزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بیشتر توضیح دهید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
0
0
بنظر میرسد مدیران سازمان ازمنابع سازمان که متعلق به تمامی واریز کنندگان بیمه ای میباشد فقط برای پرسنل شاغل و بازنشسته خود استفاده میکند کجایند سیستم های نظارتی که پاسخگو باشندو ریاست مجلس که ادعای نظارت بر امور را دارد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
0
0
آقایان علامه که خودتان را نماینده بازنشسته میدانید به جای پشت سرهم مصاحبه کردن وماست مالی کردن ا قانون غلطی رو که مینا دریافت دو سال آخر محاسبه می شود را اصلاح کنید و مبنا میانگین طول سابقه بر اساس پرداخت بیمه صورت بگیرد ،تا عدالت در پرداخت صحیح انجام شود.،لطف کنید در دور همی و جلسات بی خود به دنبال راهکار برای از بین رفتن این قانون دوسال آخر باشید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
0
0
با سلام خسته نباشید چرا یک سری از بازنشستگان تامین اجتماعی حقوق فروردین ماه را 570000تومان دریافت کردن ولی همسر بنده 370000واریز کردن به خدا با دوتا بچه زندگی خیلی سخته خواهش میکنم به حقوق از کار افتادگی هم احترام بزارید بخدا توان کار کردن ندارن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
0
0
حقوق حداقل بگیر با همسان سازی نباید کمتراز600000شش میلیون باشد
کوکب مایلی اسفندقه
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۳
0
0
سلام از نظر من همساز سازی بشه خیلی بهتره چون حقوق من ۱۰ سال بیمه ۱۰ روز حقوق می گیرم ۷۵۰ تومن باز مانده هستم تشکر از مدیران محترم تامین اجتمایی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
0
0
طبق قانون ۱۱۱ ازکار افتاده گان میبایست ۳۰ روز حقوق دریافت کنند.علتی که کمتر محاسبه میشود چیست.متشکرم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
0
0
موضوع اینکه اگر یک چیزی قانونه
باید عمل بشه.ماده ۱۱۱ میگه از کار افتاده کامل.میبایست حقوقش ۳۰روزه حساب شود .چرا به جای ۴۳۰۰مبلغ ۳۶۰۰واریز میکنیید .به خدای سبحان خرج بیداد میکنه....متشکریم.خدا خیرتان بده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
0
0
سلام خسته نباشی تو خدا تورو به قرآن قسم میدم به حقوق از کار افتادگی هم اهمیت بدید به خدا همسر بنده حین کار بینایی چشمش را از دست داد توانایی کار کردن هم نداره با 3700واقعا زندگی سخته خواهش میکنم رسیدگی کنید خدا خیرتون بده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
0
0
خواهش میکنم برای کسایی که بیمه ۱۰ ساله دارن وماهی ۷۰۰یا۸۰۰میگیرن هم یه فکری بکنید این که نشد ازکارافتادگی بااین پول به خدانمیشه زندگی کرد خدایی یه فکر درست بکنید درموردشون
مستمری بگیر
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
0
0
ارواحه خاک پدرومادرتان به وظیفه خود عمل کنید پول بازنشستگان را بدهید
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->