سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا
سرخط خبرها

واکنش رئیس IOC به تغییرات فوتبال اروپا

  • کد خبر: ۶۴۷۰۳
  • ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۸
واکنش رئیس IOC به تغییرات فوتبال اروپا
رئیس کمیته بین‌المللی المپیک در خصوص اتفاقات فوتبال اروپا واکنش نشان داد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، کمیته بین المللی المپیک روز سه شنبه با اشاره‌ای پوشیده به سوپرلیگ جداشده در فوتبال اروپا به دلیل وجود منافع شخصی ورزش موجود در اروپا را تهدید کرد. روز یکشنبه 12 باشگاه برتر جهان خود را جدا کردند تا نبردی با فیفا و اتحادیه اروپا داشته باشند.


توماس باخ رئیس کمیته بین‌المللی المپیک در واکنش به این اتفاق گفت: اساس ورزش اروپا با این مدل در معرض تهدید است. این اتفاق یک رویکرد صرفا سودآور است که ارزش‌های اجتماعی ورزش و نیازهای واقعی جهان پس از کرونا را نادیده می‌گیرد.


باخ که مجبور شده به دلیل کرونا بازی‌های المپیک توکیو را یکسال به تعویق بیندازد، تاکید کرد که این مدل موجود اجازه می‌دهد باشگاه‌های ورزشی در هر سطحی از مسابقات نخبگان تا باشگاه‌های کوچک آماتور فعالیت کنند.


رئیس IOC یادآور شد: این مدل ورزش اروپایی در معرض تهدید است چرا که ماموریت اجتماعی سازمان‌های ورزشی در حال از دست دادن سود سرمایه‌گذاران ورزشی است. اگر به همه چیز از منظر تجارت نگاه شود در این صورت رسالت اجتماعی ورزش از بین می‌رود.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->