تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و اینترمیلان| جنگ خونین بر سر قهرمانی ویدیو گل سردار آزمون به بولونیا برای رم جانشین دانیال اسماعیلی فر استارت زد وعده زنوزی به یحیی گل محمدی: چند ستاره می‌گیریم نعمتی و عبدی در شوک حضور گل‌محمدی قهرمانی پرسپولیس در دستان یحیی پخش زنده بازی آث‌میلان و اینتر در سری‌آ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و کویت در جام ملت‌های آسیا| قاطع‌تر از همیشه اعتراض پرسپولیس به محرومیت اسماعیلی‌فر برابر سپاهان | دانیال باید برابر آلومینیوم غایب باشد
سرخط خبرها

پرز کیست و برنامه او برای لیگ های اروپا چیست؟ + بیوگرافی

  • کد خبر: ۶۴۶۲۴
  • ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۲
  • ۱
پرز کیست و برنامه او برای لیگ های اروپا چیست؟ + بیوگرافی
ماجرای تشکیل سوپرلیگ اروپا به مالکین باشگاه‌های حاضر در این تورنمنت بازمی‌گردد، اما در این میان نباید نقش ویژه فلورنتینو پرز، مدیر رئال مادرید را نادیده گرفت، اما پرز کیست؟

گروه ورزش/شهرآرانیوز، ماجرای آغاز تورنمنت سوپرلیگ اروپا جنجال بزرگی در فوتبال دنیا به وجود آورده‌است. از یک سو باشگاه‌های تشکیل‌دهنده این جام اصرار به حضور و برگزاری این رقابت‌ها دارند و از سوی دیگر یوفا، فیفا و حتی سیاستمدارانی چون ماکرون، جانسون و ... به مخالفت با آغاز به کار این سری رقابت‌های فوتبال پرداخته‌اند.

 

گرچه برخی معتقدند تز آغاز چنین تورنمنتی را بایرن مونیخ و کارل هاینس رومینیگه سال‌ها قبل دادند، اما این روزها بایرن طی بیانیه‌ای رسمی به همراه بوروسیادورتموند و لایپزیش اعلام کرده که حاضر نیست در چنین رقابت‌هایی شرکت نماید.

 

به جز پیشنهاد ابتدایی بایرن اما شنیده می شود فلورنتینو پرز، مدیر رئال مادرید و گلیزرها، مالکان آمریکایی باشگاه منچستریونایتد طراحان اصلی و پیش‌برنده سوپرلیگ اروپا بوده‌اند. حتی در خصوص پرز شنیده می شود او از مدت‌ها قبل تیمی ویژه از وکلای ورزشی را استخدام کرده تا موانع حقوقی و شکایات احتمالی یوفا و فیفا را بی اثر کنند.

 

فلورنتینو پرز کیست؟

 
رییس فعلی رئال مادرید و بازرگان اسپانیایی که موفقیت‌های بی نظیرش در مدیریت فوتبال همواره دشمنان سرسختی برای او ساخته است. رئال مادرید در هر ۲ برهه حضور پرز در راس باشگاه، موفق به جذب ستاره‌های گرانقیمت دنیای فوتبال و کسب جام‌های مختلفی شد.

فیگو، رونالدو، دیوید بکهام، کریستیانو رونالدو، کاکا، ادن هازارد، تیبو کورتوآ و ... همه در دوران مدیریت پرز به رئال مادرید پیوستند. او در دو بازه زمانی ۲۰۰۰-۲۰۰۶ و ۲۰۰۹ تا امروز ریاست باشگاه رئال را برعهده داشته است و همواره بر ساختن تیمی کهکشانی برای مادریدی‌ها تاکید دارد.
 
 
او دو بار با خرید رونالدو و بیل از منچستریونایتد و تاتنهام، رکورد گرانترین بازیکن دنیای فوتبال را شکست.
 

پرز در آخرین اظهاراتش در خصوص آغاز به کار تورنمنت جنجالی سوپرلیگ اروپا گفت: ما با سوپر لیگ اروپا، فوتبال را به سطح دیگری می‌رسانیم؛ تغییرات لازم بود!
 
 
پرز همچون همتایانش در سایر تیم‌های حاضر در سوپرلیگ اروپا اعتقاد دارد بخش اعظمی از درآمد لیگ قهرمانان و سایر تورنمنت‌های فوتبالی در رده باشگاهی، به جیب افرادی جز باشگاه‌ها می‌رود و حالا با سوپرلیگ، انقلابی بزرگ از نظر مالی در تیم‌های باشگاهی حاضر در این رقابت‌ها شکل خواهدگرفت.
 
 
حال باید منتظر ماند و دید که این تغییرات آیا به نفع فوتبال خواهدبود یا در نهایت تنها چند باشگاه متمول سود می‌برند و باشگاه‌های ضعیف‌تر و سازنده فوتبال به نابودی کشیده خواهندشد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
0
0
عالی ممنون
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->