شلیک دلخراش مرد فراری به همسرش استطاعت ٩٨درصد زائران حج تمتع امسال مشخص شد کشف جسد دانشجوی دندان‌پزشکی بعد از یک هفته| دو مظنون بازداشت شدند یک کشته و ۶ مجروح بر اثر طوفان زاهدان(۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) پلمب کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد دستگیری زورگیران دهه هشتادی قمه کش (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) کشف ۷۳ قطعه سکه تاریخی دوره اشکانیان از مسافر قطار (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد میانگین سن مادران و پدران ایرانی در تولد اولین فرزند چقدر است؟ سردار رادان: اصراری به انتقال خودرو‌های توقیفی با جرثقیل نداریم سارق ۴۶ کامپیوتر خودرو در مشهد به دام افتاد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازنشستگان تامین اجتماعی همچنان منتظر تعیین تکلیف افزایش حقوق خود هستند (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) پلمب ۱۱ واحد صنفی به‌دلیل فروش مواد مخدر و قرص‌های غیرمجاز در مشهد  آدمکشی جوان ۱۸ ساله به خاطر غرور جوانی در مشهد + عکس آنچه اخلاق عمومی را کارآمدتر می‌کند نگهداری درست پیاز و جلوگیری از جوانه زدن آن + روش‌هایی کاربردی برای جلوگیری از جوانه زدن سیر و پیاز اینترنت در روز‌های کنکور قطع نمی‌شود تاثیر شبکه‌های اجتماعی مجازی بر گرایش نوجوانان به مصرف دخانیات چقدر است؟ قطع انتقال محلی مالاریا در کشور تا سال ۱۴۰۴ | افزایش مالاریا در خراسان رضوی طی ۲ سال گذشته
سرخط خبرها

طرز تهیه هات چاکلت چگونه است؟

  • کد خبر: ۶۵۰۲۶
  • ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲
طرز تهیه هات چاکلت چگونه است؟
در این مطلب می‌خواهیم با کمک شکلات تلخ، طرز تهیه یک نوشیدنی بسیار خوشمزه و پرطرف دار کافی شاپی را برای وعده افطار آموزش بدهیم؛ هات چاکلت یا شکلات داغ.
سمیه اخترشناس | شهرآرانیوز؛ شکلات یک خوراکی بسیار خوشمزه و منبعی غنی از موادمعدنی نظیر منیزیم، منگنز، آهن و مس و ریزمغذی‌های فسفر، پتاسیم، سلنیوم، کلسیم و ویتامین‌های K، A و B۱۲ است که به دلیل آنتی اکسیدان‌های مفیدی که دارد، در این روز‌های ماه مبارک رمضان و همه گیری بیماری کرونا، یک خوراکی عالی برای همه، به ویژه بچه‌ها به شما می‌رود. برای همین، در این مطلب می‌خواهیم با کمک شکلات تلخ، طرز تهیه یک نوشیدنی بسیار خوشمزه و پرطرف دار کافی شاپی را برای وعده افطار آموزش بدهیم؛ هات چاکلت یا شکلات داغ.

قیمت برای نفر:
۷۰۰۰ تومان

تعداد:
٧ نفر

زمان تهیه:
١٠ دقیقه
 

مواد لازم برای تهیه هات چاکلت:

  • وانیل: مقدار کمی
  • نشاسته ذرت: ۴ قاشق غذاخوری
  • پودر کاکائو: ۶ قاشق غذاخوری
  • شکر: ۸ قاشق غذاخوری
  • شکلات تخته‌ای: ۱۰۰ گرم
  • شیر: یک پاکت

 

طرز تهیه هات چاکلت

شیر را درون ظرفی بریزید و نشاسته ذرت را در آن حل کنید.

 
هات چاکلت
 
 
شکر و وانیل را به ترکیب شیر و نشاسته اضافه کنید و با قاشق هم بزنید تا حل شوند.
 
هات چاکلت
 
 
پودر کاکائو و شکلات تخته‌ای را هم به مخلوط قبلی اضافه کنید و به آرامی هم بزنید تا کاکائو کاملا حل شود.
 
هات چاکلت
 
 
مخلوط آماده را روی حرارت بگذارید. شعله را کم کنید تا مخلوط به آرامی گرم و کمی غلیظ شود. آن را از روی حرارت بردارید و درون لیوان یا فنجان مدنظرتان بریزید.
 
هات چاکلت
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->