علت صدای انفجار در گناوه بوشهر چه بود؟ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) وزیر بهداشت: درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود ۸ مصدوم در برخورد ۳ دستگاه خودروی پراید در جاده قدیم نیشابور-مشهد + عکس (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳
سرخط خبرها

تسویه حساب با اسلحه شکاری

  • کد خبر: ۶۵۵۷
  • ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۹
تسویه حساب با اسلحه شکاری
مشکلات خانوادگی در منطقه شفای مشهد خون به پاکرد

صدای شلیک تیر پیاده‌رو و خیابان شفا را به‌هم ریخت و هر‌کس به طریقی جانش را برداشت و از این مهلکه فرار کرد. مرد جوان غرق در خون گوشه‌ پیاده‌رو افتاده بود و از درد به خودش می‌پیچید. همه چیز در سکوت فرو رفته بود و به جز فریاد کمک... کمک مرد جوان صدای دیگری در آن لحظه شنیده نمی‌شد. بدنش رفته رفته سرد می‌شد و سوی چشمانش هم از بین رفته بود. گوش‌هایش هواگرفته بود و سوت ناشی از صدای مهیب شلیک مدام در سرش می‌پیچید.
دو مرد مسلح که تیرشان تقریبا به هدف خورده بود هم برای اینکه گیر پلیس نیفتند به سرعت از محل گریخته بودند. در همین میان صدای آژیر آمبولانس سکوت محل را شکست. به محض ترمز کشدار آمبولانس راننده و همکارش بلافاصله پیدا شدند و به سراغ مرد زخمی آمدند.
مرد جوان زخم عمیقی داشت و از محل جراحت خون زیادی می‌رفت. مأموران در حال اقدامات درمانی اولیه بودند که خودروی پلیس هم از راه رسید و وارد این صحنه شد.
یکی از مأموران هماهنگی‌های اولیه برای انتقال فرد زخمی را طی تماس تلفنی با مقام قضایی انجام داد و امدادگران نیز که تا آن لحظه مشغول باندپیچی جراحات فرد زخمی بودند، او را به آمبولانس انتقال دادند و راهی بیمارستان شدند.
در این میان اما تحقیقات پلیس کلانتری 19 مشهد در محل آغاز شد مردی جوان که شاهد این صحنه دل‌خراش بود به مأموران گفت که دیده است دو مرد مسلح به فرد زخمی نزدیک شده و دو تیر به طرف او شلیک کرده‌اند.
با توجه به اینکه مرد زخمی قدرت حرف زدن داشت در تحقیقات بعدی به پلیس گفت که مسلحین را می‌شناسد. شاکی پرونده که 35 سال دارد مدعی شد که متهمان نسبت فامیلی با او دارند و از قدیم مشکل خانوادگی بینشان بوده
است.
تیم دایره تجسس و اطلاعات کلانتری 19 که سرنخی از دو متهم فراری به دست آورده بود طی هماهنگی قضایی به سراغ این افراد رفت و در دقایق بامدادی دیروز آن‌ها را دستگیر کرد.
به گفته فرمانده انتظامی مشهد متهمان با یک قبضه اسلحه ساچمه‌زنی شکاری شاکی پرونده را هدف شلیک دو تیر قرار داده‌اند که این فرد از ناحیه بازوی دست چپ و گردن مورد جراحت واقع شده است.
سرهنگ عباس صارمی ساداتی بیان کرد: علت و انگیزه این درگیری هنوز مشخص نیست و همکاران ما در کلانتری 19 مشغول بررسی این پرونده هستند. دو متهم دستگیر شده نیز پس از اعتراف به جرم خود و تشکیل پرونده اولیه برای پیگیری‌های بعدی در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.
این مقام ارشد انتظامی مشهد با تأکید بر بالا بردن آستانه صبر در اختلافات خانوادگی، گفت: امروز کارشناسان ما در دایره مشاوره و مددکاری کلانتری‌های مشهد آمادگی دارند به افرادی که مشکلات خانوادگی دارند مشاوره دهند بنابراین از مردم درخواست می‌شود در صورت بروز مشکلات خانوادگی قبل از هر تصمیم اشتباهی و اقدامی مجرمانه به کارشناسان ما مراجعه و بر اساس راهنمایی آن‌ها در چهار چوب قانون عمل کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->