ارائه خدمات در ۵۶ سلامتکده دولتی و خصوصی و درمان سرپایی طب ایرانی استان خراسان رضوی جز مناطق عاری از بیماری مالاریا است اعلام نتایج قطعی آزمون‌های نهایی پایه دوازدهم (۲ مرداد ۱۴۰۳) بازداشت در مدینه به‌خاطر غزه | روحانی مشهدی از ماجرای دستگیری خود در عربستان، در ایام حج امسال می‌گوید وامی قطره‌چکانی برای بازنشستگان | سهم ناچیز بازنشستگان تامین اجتماعی مشهد و خراسان رضوی از وام ۳۰ میلیونی ویروس جدید «نیپا» جنوب هند را در حالت آماده‌باش قرار داد + ویدئو آنتی بیوتیک در ایران ۱۰ درصد بیشتر از استاندارد جهانی تجویز می‌شود خراسان رضوی پیشرو در شناسایی و اهدای عضو در کشور | اهداکنندگان مرگ مغزی به ۳۲۴ بیمار نیازمند به عضو، زندگی دوباره بخشیدند تقریباً تمام افراد بالای ۶۵ سال مبتلا به آب‌مروارید می‌شوند آزمون تعیین رشته مجدد، برای کدام دانش‌آموزان برگزار می‌شود؟ کاهش نسبی دمای هوای برخی مناطق کشور از اواسط هفته آینده (۲ مرداد ۱۴۰۳) متن دقیق آیین‌نامه اجرایی متناسب سازی حقوق بازنشستگان چیست؟ | واریز مبلغ ماهانه یک میلیون تومان به حساب بازنشستگان کشوری و لشکری و صندوق فولاد انتقال زائران اربعین از شلمچه با ناوگان ایرانی امکان پذیر شد هوای کشور گرم‌تر می‌شود (یکم مرداد ۱۴۰۳) افزایش ۱.۳ درجه‌ای میانگین دمای هوای ایران در تیرماه تعطیلی و کاهش ساعت کاری ادارات و بانک‌های قم از دوم مرداد ۱۴۰۳ + جزئیات دستمزد عجیب سوادآموزی هر بیسواد در کشور خراسان‌رضوی پیشگام در واکسیناسیون دام نمرات امتحان نهایی چه زمانی اعلام می‌شود؟ بی‌اختیاری ادرار، یکی از علائم اصلی اختلال در کف لگن است بهره‌مندی ۵ هزار دانش‌آموز مشهدی از خدمات بهزیستی
سرخط خبرها

ماجرای فرار یک قلاده خرس از باغ وحش هویزه در خوزستان + فیلم

  • کد خبر: ۶۵۷۱۷
  • ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۸
ماجرای فرار یک قلاده خرس از باغ وحش هویزه در خوزستان + فیلم
مدیر انجمن حامیان محیط زیست هویزه گفت: یک قلاده خرس قهوه‌ای که از باغ وحش هویزه گریخته بود، پس از یک ساعت به این باغ وحش بازگردانده شد.
ویدیوی فرار خرس قهوه‌ای باغ وحش هویزه و دویدنش در خارج از محوطه باغ وحش، چهارشنبه شب در فضای مجاز منتشر شد.
 


سامی جرفی مدیر انجمن حامیان محیط زیست هویزه اظهار داشت: این اتفاق سه شنبه شب در باغ وحش هویزه، در زمانی رخ داد که کارگران می‌خواستند خرس را به وسیله قفس جابجایی منتقل کنند.

وی افزود: این خرس قهوه‌ای ماده، گونه بومی خوزستان است و تنها خرس قهوه‌ای باغ وحش هویزه به شمار می‌رود، کارگران در حال ساخت اتاق جدید برای این خرس هستند که در حین انتقال از قفس جابجایی فرار می‌کند و از روی دیوار به خارج از باغ وحش می‌پرد.

جرفی اضافه کرد: این خرس در محوطه روبروی پارک تا فاصله یکصد متری می‌رود، اما به دلیل اینکه اهلی شده، خودش بازمی‌گردد و این جریان حدود نیم ساعت بیشتر طول نمی‌کشد.

بر اساس این گزارش، با وجود پیگیری خبرنگار ایرنا، هیچکدام از مسئولان اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان و هویزه حاضر به پاسخگویی در این زمینه نشدند.

باغ شهر هویزه در جنوب غرب خوزستان، یکی از ۲ باغ وحش خوزستان و بزرگترین آن‌ها به شمار می‌آید که حدود هشت هکتار وسعت دارد. در حال حاضر شیر، خرس، شتر، گرگ، کفتار، میمون و تعداد زیادی پرنده در این باغ وحش نگهداری می‌شود.

این باغ وحش در سال‌های اخیر به ویژه در فصل تابستان، با انتقاد فعالان حقوق حیوانات مواجه بوده و خواستار تعطیلی آن شده بودند. به اعتقاد آن‌ها این حیوانات در شرایط نامناسب و در گرمای طاقت فرسای تابستان نباید نگهداری شوند.

مولا معاون حفاظت محیط زیست خوزستان پیش از این گفته بود: وضعیت باغ وحش خوب است و آب و غذای حیوانات نیز مرتب است، اما محل نگهداری حیوانات باید بهسازی شود.
 
منبع:ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->