یک شایعه عجیب حول باشگاه پرسپولیس| عمر السوما در تهران پرسپولیس اسلامی را نمی‌خواهد رقابت داغ سپاهان و پرسپولیس برای جذب پدیده لیگ تلاش فنایی برای رسیدن به نیمکت پرسپولیس دعوت جامعه ورزش از مردم برای شرکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری + فیلم پیغام عبدالکریم به باشگاه پرسپولیس: نمی‌توانم برگردم تلاش بی نتیجه امیری برای برگرداندن سه سرخپوش معاون سلامت و تربیت بدنی شهرداری مشهد: حضور مردم، مسئله اصلی انتخابات است دو پرسپولیسی با یحیی گل‌محمدی به فولاد می‌روند رودربایستی پنهانی پیشکسوتان استقلال: جانشین آتیلا حجازی نمی‌شویم قهرمانی آزادکار مشهدی در آسیا قلعه‌نویی: مطمئناً به جام‌جهانی صعود می‌کنیم زمان مسابقات ایران در مرحله سوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ قرعه‌کشی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ | فرار شاگردان قلعه‌نویی از گروه مرگ برنامه کامل مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ + نمودار حذفی نتیجه بازی پرتغال و گرجستان در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل ها و خلاصه بازی| شاهکار یاران گولیسیانی نتیجه بازی ترکیه و جمهوری چک در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل ها و خلاصه بازی| صعود قاطع ترک‌ها
سرخط خبرها

روایت عاشقانه شهدای ورزشکار | شهادت در پیست سعادت

  • کد خبر: ۶۵۹۱۴
  • ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۰
روایت عاشقانه شهدای ورزشکار | شهادت در پیست سعادت
سیدمصطفی مختاری از دوران تحصیل وارد پیست دوومیدانی شد و با حضور در مسابقات مختلف، مدال‌های رنگارنگی به گردن آویخت.
به گزارش شهرآرانیوز، در ۴ تیر ۱۳۳۲ دیده به جهان گشود. سیدمصطفی مختاری از دوران تحصیل وارد پیست دوومیدانی شد و با حضور در مسابقات مختلف، مدال‌های رنگارنگی به گردن آویخت. ازجمله افتخاراتش می‌توان به شرکت در مسابقات قهرمانی دوومیدانی آموزشگاه‌های استان در سال ۱۳۵۱ و حضور در مسابقات دوومیدانی قهرمانی استان در سال‌های ۵۳ و ۵۵ در مشهد اشاره کرد. او با دریافت دیپلم عازم خدمت سربازی شد و پس از پیروزی انقلاب اسلامی و به فرمان امام از اواخر خرداد ۱۳۵۸ برای کمک به جمع‌آوری محصولات کشاورزی محرومان به خدمت جهاد سازندگی در آمد. روز‌های اول جنگ همراه چند تن از جهادگران به گروه شهید چمران پیوست و اواخر آبان‌۵۹ به هویزه رفت.
 
بنی‌صدر دستور داد بسیجیان و پاسداران، منطقه هویزه را تخلیه کنند و به سوسنگرد بروند، اما این دستور با مخالفت شدید گروه، به‌ویژه شهید علم‌الهدی روبه‌رو و درنهایت قرار شد عملیات مشترکی با حضور نیرو‌های ارتش، سپاه و گروهی از نیرو‌های جنگ‌های نامنظم (گروه شناسایی شهید چمران) انجام شود تا مناطق شمال و جنوب کرخه پاک‌سازی و پادگان حمید و منطقه جفیر آزاد شود. در جریان این عملیات که در ۱۵ دی ۵۹ آغاز شد، شهید مختاری همراه با چند تن از یارانش در کمین دشمن قرار گرفت و به درجه رفیع شهادت رسید. پیکر مطهر او در منطقه باقی ماند تا اینکه با آزادسازی خرمشهر در مهر ۱۳۶۱ و دسترسی به هویزه، پیکرش پیدا شد و به درخواست خانواده‌اش همراه سایر هم‌رزمان خود در همان‌جا به خاک سپرده شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->