معرفی بازی level devil (اندروید و IOS) + دانلود «بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید
سرخط خبرها

آیا باید منتظر بازی Mafia 4 باشیم؟

  • کد خبر: ۶۶۴۹۱
  • ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۸
آیا باید منتظر بازی Mafia 4 باشیم؟
به نظر می‌رسد که موفقیت‌های بازسازی نسخه اول مافیا باعث شده که 2K و استودیو Hangar Game کار روی بازی Mafia 4 را آغاز کنند.

به گزارش شهرآرانیوز - به نظر می‌رسد که موفقیت‌های بازسازی نسخه اول مافیا باعث شده که 2K و استودیو Hangar Game کار روی بازی Mafia 4 آغاز کنند. هنوز توسعه این بازی به‌صورت رسمی اعلام نشده ولی اطلاعات جالبی از داستان آن لو رفته است. این بازی روی یک پلیس کثیف و یک قاضی تمرکز خواهد داشت و این دو سعی دارند که مافیا را از بین ببرند.

گفته می‌شود بازی Mafia 4 در چند بازه زمانی و در چند منطقه مختلف جریان خواهد داشت. شهرهای Lost Heaven و Saint Fortuna (لاس وگاس) جزئی از این مناطق خواهد بود. در Mafia 4 بازیکنان کنترل پلیس کثیفی به نام هاین را برعهده خواهند داشت که به‌دلیل قمار با مافیا درگیر می‌شود.


انتخاب‌های بازیکنان روی بازی داستان تاثیر گذار است و آن‌ها می‌توانند بین پیوستن به خلافکارها یا دستگیری آن‌ها یکی را انتخاب کنند. این خبر اشاره‌ای به چند پایان متفاوت ندارد، ولی با توجه به تاکید روی انتخاب‌های مختلف می‌توان انتظار چند پایان متفاوت را نیز داشت.

 

آن طور که مشخص است این عنوان یک شخصیت قابل بازی دیگر نیز خواهد داشت. دومین شخصیت بازی یک قاضی است که بین سال‌های ۱۹۴۰ تا ۱۹۸۰ وظیفه محاکمه مجرمین را برعهده داشت. اطلاعات بیشتری از این قاضی در اختیار نداریم و باید منتظر اخبار بیشتری در آینده باشیم.

نمی‌توان به‌راحتی این شایعات را قبول کرد. این لیکر ادعا می‌کند که اطلاعات خود را از یک منبع داخلی در ESRB به دست آورده است. تاکنون کمپانی ۲K و استودیو Hangar Game به این شایعات واکنش نشان نداده‌اند.

هنوز تاریخ انتشار و پلتفرم‌های مقصد بازی Mafia ۴ مشخص نیستند.
 
منبع: ویجیاتو
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->