معرفی بازی level devil (اندروید و IOS) + دانلود «بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید
سرخط خبرها

عرضه بازی مافیا با نام Mafia: Trilogy رسما تایید شد

  • کد خبر: ۲۶۸۸۸
  • ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱
استودیو هنگر ۱۳ و شرکت 2K Games، رسما با انتشار یک تیزر از مجموعه Mafia: Trilogy رونمایی کردند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ طی روز‌های گذشته، اکانت توییتر سری بازی محبوب «مافیا» توییت‌های مختلف و تک‌کلمه‌ای منتشر می‌کرد که همین امر، شایعه‌های مختلفی مبنی بر احتمال معرفی نسخه‌ای جدید یا ریمستری از بازی‌های این مجموعه را افزایش می‌داد. علاوه‌بر این اخیرا در کشور برزیل ریمستر نسخه دوم مجموعه هم رده‌بندی سنی شده بود که به این شایعه‌ها قوت می‌بخشید. بااین‌حال روز پیش شرکت 2K Games به‌عنوان ناشر و هنگر ۱۳ سازنده نسخه سوم مجموعه، رسما با انتشار یک تیزر کوتاه مجموعه سه‌گانه این سری را با نام Mafia: Trilogy معرفی کردند. 

 

تعداد بازدید : 837

 

طبق اطلاعات این ویدیو، Mafia: Trilogy قرار است برای پلی ‌استیشن 4، ایکس ‌باکس وان و پی ‌سی (ازطریق استیم و اپیک گیم‌استور) منتشر شود و اطلاعات تکمیلی در مورد آن هم ۳۰ اردیبهشت (۱۹ می) منتشر خواهد شد. هنوز جزییات دقیقی از اینکه سه نسخه مجموعه با چه شرایطی در این کالکشن در دسترس خواهند بود ارائه نشده است و باید منتظر ماند و دید که آیا شاهد ریمستر مخصوصا نسخه‌های اول و دوم خواهیم بود یا اینکه تصمیم دیگری در رابطه با آن‌ها گرفته شده است. در ادامه می‌توانید تصاویر جدید از نسخه اول و دوم مافیا را مشاهده کنید. نسخه اول در واقع یک بازسازی کامل یا به اصطلاح ریمیک است که به گفته برخی از منابع از گرافیک خیره‌کننده‌ای برخوردار خواهد بود. از طرفی نسخه دوم با بهبود گرافیکی ساخته می‌شود و یک ریمستر HD خواهد بود.
 
 
منبع: زومجی
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->