قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلوزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد
سرخط خبرها

اطمینان نایب رئیس IOC از برگزاری المپیک

  • کد خبر: ۶۷۹۸۱
  • ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹
اطمینان نایب رئیس IOC از برگزاری المپیک
نایب رئیس کمیته بین المللی المپیک براین باور است با وجود شرایط اضطراری المپیک برگزار می‌شود.

گروه ورزش/ شهرآرانیوز، افزایش شیوع ویروس کرونا در ژاپن باعث شد توکیو و چند منطقه دیگر در شرایط اضطراری قرار بگیرند، با این شرایط جان كوتز رئیس كمسیون هماهنگی توكیو 2020 گفته است كه در صورت اعمال اقدامات اضطراری در زمان برگزاری بازی‌ها،  المپیك و پارالمپیك می‌تواند برگزار شود.

کوتز در پایان ۳ روز جلسه هماهنگی که به صورت مجازی برگزار شد، این صحبت‌ها را مطرح کرد. نایب‌رئیس کمیته بین‌المللی المپیک بیش از هر زمان دیگری مطمئن است که بازیکهای توکیو به صورت ایمن و مطمئن برگزار خواهد شد.

کوتز در این باره گفت: ما شاهد بودیم ۵ مسابقه آزمایشی در شرایط کرونا به خوبی برگزار شد.

وی افزود: تمام برنامه‌هایی که ما برای حفاظت از ایمنی ورزشکاران و مردم ژاپن در نظر گرفته‌ایم در بدترین شرایط ممکن بنا شده‌اند، بنابراین پاسخ کاملا مثبت است.

نایب رئیس IOC یادآور شد: توصیه‌ای که ما از سازمان بهداشت جهانی دریافت کردیم، تمام این اقدامات برای اطمینان از یک بازی ایمن و مطمئن از نظر بهداشتی راضی کننده است بنابراین مهم نیست آیا حالت اضطراری وجود دارد یا نه.

پیش از این اعلام شده بود ۸۰ درصد شرکت‌کنندگان در دهکده ورزشکاران برای المپیک واکسینه خواهند شد. همچنین اعلام شده تعداد میهمانان خارجی تا ۵۹ هزار نفر کاهش خواهد یافت. این انتظار وحود دارد با کاهش تعداد خبرنگاران، حدود ۶ هزارنفر این بازی‌ها را پوشش دهند.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->