مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟ فرگوسن: حضور رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ قابل تصور نیست بازیکن مصدوم استقلال درانتظار امضای نکونام باشگاه استقلال فدراسیون فوتبال را تهدید کرد| سقف بودجه می‌شکند؟ بیرو، ز غوغای جهان فارغ! هلدینگ خلیج فارس برای بازیکنان استقلال سقف قرارداد تعیین کرد تردید علیپور برای پیوستن به پرسپولیس گولسیانی در پرسپولیس ماندگار شد دل کریم با پرسپولیس نیست | مدافع قطری در فکر بازگشت به کشورش درخواست نکونام برای جذب لژیونر پرسپولیسی کاروان چهل‌نفره ورزشکاران ایران در راه المپیک پاریس احتمال لغو سوپرجام قوت گرفت مربی میلان راهی عربستان شد هایجک استقلال به پرسپولیس
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

سفر رئیس IOC به یونان و دیدار با رئیس جمهور این کشور

  • کد خبر: ۶۲۵۸۶
  • ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰
سفر رئیس IOC به یونان و دیدار با رئیس جمهور این کشور
رئیس کمیته بین المللی المپیک بعد از انتخاب دوباره‌اش به عنوان رئیس به یونان سفر کرد.

گروه ورزش/ شهرآرانیوز، بعد از انتخاب دوباره توماس باخ به عنوان رئیس کمیته بین‌المللی المپیک (IOC)، سفری به یونان داشت که قبل از شیوع کرونا قرار بود میزبان صدوسی و هفتمین نشست IOC باشد.

وی روز دوشنبه در مقر کمیته المپیک یونان، قبل از بازدید از موزه المپیک، نمایشگاهی را افتتاح کرد. باخ همچنین در این سفر با لامبیس نیکولائو عضو افتخاری IOC دیدار داشت.

در جریان این بازدید در تالار شهر آتن، شهردار مدال شهر آتن را به توماس باخ اهدا کرد. عصر همان روز باخ سیستم روشنایی جدیدی را در ورزشگاه Panathenaic، جایی که اولین بازیهای المپیک مدرن در آن برگزار شد، افتتاح کرد.

رئیس کمیته بین‌المللی المپیک روز گذشته نیز با رئیس جمهور یونان دیدار و درباره اهمیت ورزش به عنوان یک عامل مهم برای اهداف توسعه پایدار سازمان ملل گفت‌وگو کرد. باخ پس از آن دیداری با نخست وزیر یونان داشت که درباره آمادگی این تیم برای حضور در المپیک توکیو صحبت‌هایی انجام شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->