ویدیو صحبت های امیر حاج‌رضایی در مراسم تدفین فرزندش نتیجه و ویدیو خلاصه بازی دوستانه آرسنال و منچستریونایتد| قبراق مثل توپچی‌ها پخش زنده بازی دوستانه منچستریونایتد و آرسنال (۷ مرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی دوستانه منچسترسیتی و آث میلان (۷ مرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین کلینتون انجیه، بازیکن مدنظر استقلال کیست؟ + سوابق و فیلم بازی‌ها درخشش دوباره طارمی برای اینتر+ ویدیو گل‌های طارمی به لاس‌پالماس پیگیری برای بازگشت ملی پوش مغضوب قلعه نویی، سوژه ماساژور معروف! واکنش مهسا جاور به انتقادات از لباس کاروان اعزامی ایران به المپیک پاریس+ فیلم هافبک پرسپولیس از این تیم جدا می‌شود؟ رقم قرارداد سیدجلال با پرسپولیس مشخص شد ناراحتی گاریدو از لغو اردوی پرسپولیس در هلند رقم قرارداد پورعلی گنجی با پرسپولیس چقدر است؟ تاریخ و ساعت بازی دوستانه منچستریونایتد و آرسنال | محک غول‌های انگلیسی در آمریکا ماجرای توهین آرش رضاوند به هواداران استقلال چیست؟ + عکس عملکرد تازه‌ترین تمدیدی استقلال: یک فصل ۳ گل زده! ستاره جدید منچسترسیتی ظهور کرد رئال آماده هایجک دی‌لیخت دنی اولمو در یک قدمی بارسلونا فیلم | پرش‌های زیبای مهدی الفتی در مرحله مقدماتی ژیمناستیک المپیک ۲۰۲۴ پاریس (۶ مرداد ۱۴۰۳) شکایت بیرانوند از پرسپولیس| شکاف عمیق‌تر شد
سرخط خبرها

نتیجه دیدار والیبال ایران و ژاپن در لیگ ملت‌ها| شکست تلخ آلکنو در نخستین گام

  • کد خبر: ۶۸۷۱۵
  • ۰۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۲
  • ۳
نتیجه دیدار والیبال ایران و ژاپن در لیگ ملت‌ها| شکست تلخ آلکنو در نخستین گام
تیم ملی والیبال ایران در نخستین گام در لیگ ملت‌ها نتوانست از پس ژاپن برآید و شکست سنگینی را متحمل شد.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم ملی والیبال ایران در اولین دور از مسابقات لیگ ملت‌های ۲۰۲۱ والیبال امروز (جمعه ۷ خرداد) از ساعت ۱۵.۳۰ مقابل ژاپن قرار گرفتند. تیم ملی ژاپن که هم گروه ایران در المپیک است در یک بازی یک طرفه توانست ایران را شکست دهد.

ژاپن جزو اولین تیم‌هایی بود که برای المپیک و لیگ ملت‌های والیبال خود را آماده کرد و با بازی تدارکاتی هماهنگی بین بازیکنانش را به وجود آورد. این درحالی است که تیم ملی ایران بدون هیچ بازی تدارکاتی پا به این رقابت‌ها گذاشت.

عدم شناخت کافی آلکنو از تیم ملی و عدم هماهنگی بازیکنان باعث شد که ایران در این بازی عملکرد خوبی نداشته باشد و با نتیجه سنگین ۳ بر صفر شکست بخورد.

بلند قامتان ایران با ترکیب سید محمد موسوی، امیر غفور، میثم صالحی، محمد طاهر وادی، علی اصغر مجرد و میلاد عبادی پور (کاپیتان) مقابل تیم ملی ژاپن ظاهر شد.

سعید معروف به دلیل سرماخوردگی نتوانست در این دیدار ملی پوشان ایران را همیاری کند و غایب بزرگ این بازی نام گرفت.
 
شاگردان آلکنو در سه ست متوالی با نتایج ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۲۲ و در نهایت ۲۶ بر ۲۴ به ژاپن باختند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ن
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
0
0
تیمی که نه بازی تدارکاتی داردبایدهم این شکست سنگین را متحمل بشود
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
0
0
مشکل اصلی تیم ایران سرویس زدن هستش که کلا قرار نیست حل بشه و گرنه بقیه موارد پایا پای هست و حتی بر ژاپن بر تری هم داشت ...ایران حتی در زدن سرویس های ساده هم مشکل دارد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
0
0
خداییش تو این بازی ایران حرفی برای گفتن نداشت
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->