پرسپولیس به دنبال تشکیل تیم بانوان پایان کار نعمتی و تراکتور + عکس حسین گودرزی در دو راهی سپاهان – استقلال امین ابوالفتح، بازیکن مدنظر پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم‌ها و ویدیو عبدالکریم حسن در آستانه جدایی از پرسپولیس علی آزادمنش در لیست خرید استقلال؟ حجازی: مشکلی برای حضور در استقلال ندارم تاریخ و ساعت بازی سپاهان و شباب الاهلی در پلی آف لیگ نخبگان آسیا + عکس مهند علی، ستاره جدید تراکتور + عکس انتقاد‌ها از استقلال برای از دست دادن حردانی | صالح از رضاییان بهتر است مشکل خروج از ایران باعث حذف قایدی از تیم ملی می‌شود تلاش استقلال برای ناکام گذاشتن پرسپولیس در جذب علیپور استقلال هفته آینده مسافر می‌شود ادعای استقلال: هیچ امکانات ویژه‌ای به رضاییان ندادیم! ماجرای عجیب کلیپ معارفه طارمی در صفحه اینتر+ ویدیو ایوب العمود، بازیکن جدید پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم ها ویدئو | ام‌باپه قراردادش را با رئال مادرید امضا کرد درویش لبه پرتگاه| مدیرعامل پرسپولیس کنار می‌رود؟ سید حسین حسینی در کنار مداح معروف+عکس حمله سروش رفیعی به بیرانوند، ترابی و اسماعیلی‌فر
سرخط خبرها

پایان کار مجید حسینی در ترابوزان ترکیه| مقصد ستاره ایرانی کجاست؟

  • کد خبر: ۶۸۷۲۲
  • ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸
پایان کار مجید حسینی در ترابوزان ترکیه| مقصد ستاره ایرانی کجاست؟
مجید حسینی، بازیکن سابق استقلال و فعلی تیم ترابوزان ترکیه رسما از این باشگاه جدا شد. حسینی از لیگ قطر پیشنهاد قابل توجهی دارد.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، سید مجید حسینی، مدافع سابق استقلال که اکنون در اردوی تیم ملی ایران حضور دارد، رسما از باشگاه ترابزون ترکیه جدا شد.  

باشگاه ترابزون امروز جدایی ۵ بازیکن خود را تایید کرد که نام سید مجید حسینی نیز درمیان جدا شده‌ها به چشم می‌خورد.  

باشگاه ترابزون با آرزوی موفقیت برای حسینی جدایی این بازیکن را تایید کرده است. گفته می‌شود باشگاه الغرافه قطر خواهان جذب حسینی است. حسینی پیش‌تر از لیگ ایتالیا نیز پیشنهاد همکاری داشت. درباره چند تیم بلژیکی که خواهان جذب حسینی هستند نیز خبر‌هایی به گوش می‌خورد.

حالا باید دید سرنوشت این مدافع با استعداد فوتبال ایران که در جام جهانی فوتبال درخشش قابل توجهی داشت چه خواهد شد.

حسینی یکی از بازیکنانی بود که در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در ترکیب اصلی تیم ملی ایران بازی کرد و نمایش قابل توجهی داشت.

حسینی از باشگاه‌های ایتالیایی نیز پیشنهاد‌هایی داشت و گفته می‌شد باشگاه سمپدوریا نیز این بازیکن را می‌خواهد، اما به نظر می‌رسد انتقال این مدافع به لیگ ایتالیا منتفی شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->