سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

مجلس با اولویت و فوریت طرح رتبه بندی معلمان موافقت کرد

  • کد خبر: ۶۹۴۲۸
  • ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰
مجلس با اولویت و فوریت طرح رتبه بندی معلمان موافقت کرد
وزیر آموزش و پرورش امروز (پنجشنبه ۱۳ خرداد): دولت لایحه رتبه بندی معلمان را تقدیم مجلس کرده و کلیات آن در کمسیون آموزش و تحقیقات به تصویب رسیده‌است.

به گزارش شهرآرانیوز، محسن حاجی میرزایی روز پنجشنبه در سفر یک روزه خود به استان بوشهر در جمع خبرنگاران افزود: دولت لایحه رتبه بندی معلمان را تقدیم مجلس کرده و کلیات آن در کمسیون آموزش و تحقیقات به تصویب رسیده‌است.

وی بیان کرد: همچنین به درخواست نمایندگان مجلس شورای اسلامی فوریت این لایحه به رای گیری گذاشته شد و مجلس با اولویت و فوریت آن موافقت کرد و مراحل بررسی و تصویب آن بعد از تعطیلات در نخستین جلسه مجلس در دستور کارقرار می‌گیرد.

حاجی میرزایی اضافه کرد: با توجه به اینکه اعتبار طرح رتبه بندی معلمان از ابتدای سال ۱۴۰۰ پیش بینی شده‌است، نمایندگان مجلس شورای اسلامی انگیزه خوبی برای اینکه این لایحه هر چه سریعتر به قانون تبدیل شود، دارند.

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: براین اساس هر زمانی که لایحه رتبه بندی معلمان به تصویب برسد، از ابتدای فروردین ۱۴۰۰ برای کسانی که واجد شرایط تشخیص داده شوند و رتبه‌های مختلف را احراز کنند قابل اعمال خواهد بود.

حاجی میرزایی گفت:، چون در سال نخست باید مراحل احراز صلاحیت‌ها انجام شود این کار به تدریج انجام و معلمان در مدت سه سال در رتبه‌های مختلف قرار می‌گیرند.

 

واکسیناسیون معلمان مردادماه انجام می شود

وی در باره واکسیناسیون فرهنگیان اضافه کرد: با هماهنگی‌هایی که با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ستاد ملی کرونا انجام شد مقرر است معلمان به عنوان یکی ازاقشار حساس جامعه در مرداد ماه مشمول واکسیناسیون شوند.

حاجی میرازیی ادامه داد: با انجام واکسیناسیون تلاش می‌شود در مهر آینده مدرسه‌ها به صورت حضوری برگزار شوند.

وی تاکید کرد: تجربه یک سال کار در شرایط کرونایی به ما و همه جامعه جهانی این واقعیت را اثبات کرد که معلم و مدرسه هیچ جایگزینی ندارند و بنابراین باید به فضای مدرسه بازگردیم تا بتوانیم آموزش با کیفیت را تجربه کنیم.

دیدار و صحبت در فضای مجازی با معلمان و دانش آموزان از طریق شبکه شاد با هدف آگاهی از وضعیت دانش‌آموزان، برگزاری شورای آموزش و پرورش، شورای معاونان و روسای شهرستان‌ها و مناطق، افتتاح یک باب واحد آموزشی ۶ کلاسه و بازدید از ۲ حوزه امتحانی دانش آموزان از جمله برنامه‌های سفر یک روزه وزیر آموزش و پرورش به استان بوشهر است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->