تریلرهای جدید بازی Far Cry 6 موج چهارم؛ عصرفضای مجازی بسته‌های ویژه مکالمه و اینترنت به‌ مناسبت دهه کرامت + جزییات تریلر گیم‌پلی بازی الدن رینگ Elden Ring + کنسول‌های میزبان بازی آپدیت جدید پلی استیشن ۵ عملکرد کنترلر دوال سنس را بهتر کرده است IOS ۱۵ کی منتشر می‌شود؟ + جزئیات نظر نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری درباره فضای مجازی چیست؟ ساعت هوشمند جدید شیائومی چه ویژگی‌هایی دارد؟ | ساعتی با شارژ معکوس بی‌سیم اولین تریلر معرفی بازی Battlefield 2042 + جزئیاتی از جهان بازی امروز؛ نخستین خورشیدگرفتگی در سال ۱۴۰۰ آشنایی با گردن‌کلفت‌ترین گروه‌های هکری جهان آندرس آراتو، از پیرمرد خوشتیپ این روزهای فضای مجازی چه می‌دانیم؟ + عکس با ابزارهای جدید اینستاگرام برای افزایش درآمد تولیدکنندگان محتوا آشنا شوید سند صیانت از کودکان تصویب شد | تعیین رده‌بندی محتوای سنی پلتفرم‌ها تا سال آینده با Mass Effect Legendary Edition دوباره برای نجات کهکشان با کاپیتان شفرد همراه می‌شوید جهان بدون اپلیکیشن‌ها چه شکلی است؟ بررسی گوشی ۵ Asus Rog phone | تجربه باکیفیت بازی‌های موبایلی هنر سفسطه یا لطفا در محتوای تبلیغاتی خود مغالطه کنید | مغالطه حمله به شخص چه گونه داده‌های موبایل قبلی را به گوشی جدید منتقل کنیم؟ درباره «گردباد»، نخستین جاروبرقی دنیا
خبر فوری
با ابزارهای جدید اینستاگرام برای افزایش درآمد تولیدکنندگان محتوا آشنا شوید
اینستاگرام در حال کار روی ابزار جدیدی برای کمک به تولیدکنندگان محتوا در درآمدزایی از این شبکه اجتماعی است. این پلتفرم ابزارهای جدیدی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد تا با رسیدن به اهداف مدنظر این شرکت امکان کسب درآمد را فراهم کند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مارک زاکربرگ در اولین رویداد Creator Week اعلام کرد که تولیدکنندگان محتوا با این طرح می‌توانند از اینستاگرام پول بگیرند. کاربران این شبکه اجتماعی با فروش مجموعه‌ای از بج‌ها (Badges) می‌توانند جایزه بگیرند. این جوایز در فیسبوک از طریق Stars Challenges ارائه می‌شود که در ازای انجام برخی کارها به تولیدکنندگان محتوا پول می‌دهد.

 

با ابزارهای جدید اینستاگرام برای افزایش درآمد تولیدکنندگان محتوا آشنا شوید

 

زاکربرگ می‌گوید: «ما معتقدیم که شما باید در ازای ارزشی که برای طرفداران خود و در مجموع همه کاربران ایجاد می‌کنید، پاداش بگیرید.» او همچنین اطلاعات تازه‌ای را درباره طرح دریافت کمیسیون از فروش محصولات در این اپلیکیشن منتشر کرد. در این طرح، برندها می‌توانند روی محصولاتی که در اینستاگرام می‌فروشند نرخ کمیسیون تعیین کنند. این ویژگی به‌زودی برای گروه کوچکی از کاربران و کسب و کارهای آمریکایی راه‌اندازی می‌شود.

 

در نهایت، اینستاگرام به تولیدکنندگان محتوایی که هم‌اکنون مشغول فروش محصولات خود هستند، اجازه می‌دهد فروشگاه‌هایشان را به پروفایل اینستاگرام خود وصل کنند. زاکربرگ قبلا به قابلیت «لینک فروشگاه» اشاره کرده بود، اما حالا از عرضه آن خبر داده است.

 

با ابزارهای جدید اینستاگرام برای افزایش درآمد تولیدکنندگان محتوا آشنا شوید

 

اینستاگرام در گذشته برای ایجاد بسترهای درآمدزایی کاربران تلاش زیادی نکرده بود. ولی حالا با داغ‌تر شدن بازار رقابت میان شبکه‌های اجتماعی، به نظر می‌رسد که آن‌ها هم به تکاپو افتاده‌اند تا تولیدکنندگان محتوا را در پلتفرم خود حفظ کنند. زاکربرگ قبلا گفته بود این پلتفرم‌ها نیاز به تولیدکنندگانی دارند که بتوانند شبکه‌های اجتماعی را به محلی جذاب‌تر برای گروه بزرگ‌تری از کاربران تبدیل کنند.

 

مدیرعامل فیسبوک در رویداد Creator Week دوباره تاکید کرد که این شرکت رویکرد اجرایی بهتری نسبت به اپل خواهد داشت و در برنامه‌ای که در سال ۲۰۲۳ عملی می‌شود، سهم کارمزد کمتری از تولیدکنندگان محتوا دریافت خواهد کرد.

 

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
پیشخوان شهرآرا
نظرسنجی
به چه کسی رای می دهید؟
سعید جلیلی
محسن رضایی
سید ابراهیم رئیسی
علیرضا زاکانی
سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی
محسن مهرعلیزاده
عبدالناصر همتی
تصمیم دیگر
کیوسک
{*Start Google Analytics Code*} {*End Google Analytics Code*}