هر شخص می‌تواند چند سیم‌کارت داشته باشد؟ پایان مهلت رجیستری تبلت‌ها؛ امشب ۸ مرداد ماه | چگونه تبلت خود را رجیستری کنیم؟ با طرح کارزار اینترنتی؛ ۵۰۰ هزار نفر خواستار توقف محدودیت بیشتر برای اینترنت شدند یک سال پس از ورود شبکه ۵G به ایران دستاورد‌های این پدیده چه بوده است؟ هم‌زمان با تماشای مسابقات المپیک، در این رقابت‌ها بازی کنید | رقابت در توکیو ۲۰۲۰ نگاهی به نسل ششم دستبند‌های هوشمند «هواوی» | همه‌کاره در پایش سلامتی ۶ افزونه کلیدی کروم برای بازاریابان دیجیتال بررسی پیش‌نویس اصلاح‌شده طرح مجلس درباره فضای مجازی | سرنوشت مبهم شبکه‌های اجتماعی طرح صیانت از فضای مجازی چیست؟ + متن طرح ارزش اپل قبل و بعد از عرضه آیفون چه تغییری کرد؟ استیون واینبرگ، فیزیکدان مشهور برنده نوبل، درگذشت روحانی: فضای مجازی یک واقعیت است و نمی‌توان از آن فاصله گرفت طرح «صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی» چه زمانی در مجلس بررسی می‌شود؟ آیا باید جف بزوس و ریچارد برانسون را فضانورد به حساب بیاوریم؟ برندگان جوایز عکاسی آیفون ۲۰۲۱ + عکس جورج استیونسن، مردی که اولین لوکوموتیو بخار جهان را ساخت دفترچه تلفن ۳/۸ میلیارد کاربر «کلاب هاوس» هک شد یک ربات توانسته بازی «سوپر ماریو» را با موفقیت تمام کند + ویدئو اندونزی با سرمایه‌گذاری ۲میلیارد دلاری بزرگترین مزرعه خورشیدی شناور دنیا را می‌سازد مدال‌های طلای المپیک ۲۰۲۰ توکیو از لوازم الکترونیکی بازیافتی ساخته شده است
خبر فوری
با ابزارهای جدید اینستاگرام برای افزایش درآمد تولیدکنندگان محتوا آشنا شوید
اینستاگرام در حال کار روی ابزار جدیدی برای کمک به تولیدکنندگان محتوا در درآمدزایی از این شبکه اجتماعی است. این پلتفرم ابزارهای جدیدی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد تا با رسیدن به اهداف مدنظر این شرکت امکان کسب درآمد را فراهم کند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مارک زاکربرگ در اولین رویداد Creator Week اعلام کرد که تولیدکنندگان محتوا با این طرح می‌توانند از اینستاگرام پول بگیرند. کاربران این شبکه اجتماعی با فروش مجموعه‌ای از بج‌ها (Badges) می‌توانند جایزه بگیرند. این جوایز در فیسبوک از طریق Stars Challenges ارائه می‌شود که در ازای انجام برخی کارها به تولیدکنندگان محتوا پول می‌دهد.

 

با ابزارهای جدید اینستاگرام برای افزایش درآمد تولیدکنندگان محتوا آشنا شوید

 

زاکربرگ می‌گوید: «ما معتقدیم که شما باید در ازای ارزشی که برای طرفداران خود و در مجموع همه کاربران ایجاد می‌کنید، پاداش بگیرید.» او همچنین اطلاعات تازه‌ای را درباره طرح دریافت کمیسیون از فروش محصولات در این اپلیکیشن منتشر کرد. در این طرح، برندها می‌توانند روی محصولاتی که در اینستاگرام می‌فروشند نرخ کمیسیون تعیین کنند. این ویژگی به‌زودی برای گروه کوچکی از کاربران و کسب و کارهای آمریکایی راه‌اندازی می‌شود.

 

در نهایت، اینستاگرام به تولیدکنندگان محتوایی که هم‌اکنون مشغول فروش محصولات خود هستند، اجازه می‌دهد فروشگاه‌هایشان را به پروفایل اینستاگرام خود وصل کنند. زاکربرگ قبلا به قابلیت «لینک فروشگاه» اشاره کرده بود، اما حالا از عرضه آن خبر داده است.

 

با ابزارهای جدید اینستاگرام برای افزایش درآمد تولیدکنندگان محتوا آشنا شوید

 

اینستاگرام در گذشته برای ایجاد بسترهای درآمدزایی کاربران تلاش زیادی نکرده بود. ولی حالا با داغ‌تر شدن بازار رقابت میان شبکه‌های اجتماعی، به نظر می‌رسد که آن‌ها هم به تکاپو افتاده‌اند تا تولیدکنندگان محتوا را در پلتفرم خود حفظ کنند. زاکربرگ قبلا گفته بود این پلتفرم‌ها نیاز به تولیدکنندگانی دارند که بتوانند شبکه‌های اجتماعی را به محلی جذاب‌تر برای گروه بزرگ‌تری از کاربران تبدیل کنند.

 

مدیرعامل فیسبوک در رویداد Creator Week دوباره تاکید کرد که این شرکت رویکرد اجرایی بهتری نسبت به اپل خواهد داشت و در برنامه‌ای که در سال ۲۰۲۳ عملی می‌شود، سهم کارمزد کمتری از تولیدکنندگان محتوا دریافت خواهد کرد.

 

 


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} {*End Google Analytics Code*}