سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا
سرخط خبرها

بازگشت یحیی به خانه

  • کد خبر: ۷۰۲
  • ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۹
بازگشت یحیی به خانه
وقایع‌نگاری اولین جلسه تمرین تیم فوتبال شهرخودرو مشهدبا حضور گل‌‍محمدی که پایانی بر شایعات پیوستنش به پرسپولیس بود

مرتضی اخوان - فصل نوزدهم لیگ برتر فوتبال برای نماینده مشهد از روز گذشته و با برگزاری نخستین جلسه تمرینی شاگردان یحیی گل‌محمدی در زمین چمن منزل‌آباد آغاز شد؛ آغازی که با حاشیه‌ها و شایعات فراوان همراه بود، اما بالاخره ختم‌به‌خیر شد و سرمربی موفق مشهدی‌ها که فصل گذشته رؤیای دیرین آسیایی‌شدن فوتبال مشهد را برای هواداران محقق کرد، با حضور در این جلسه تمرینی به تمام اما‌واگرها پایان داد. یحیی گل‌محمدی که گزینه اصلی هدایت سرخ‌پوشان پایتخت بعد از برانکو ایوانکوویچ معرفی شده بود، بعد از مخالفت صریح مدیران باشگاه شهرخودرو به مشهد آمد تا به قرارداد دوساله خود با مشهدی‌ها پایبند باشد و قید هیجان حضور روی نیمکت پرسپولیس را بزند. نخستین جلسه تمرینی شهرخودرو برای آغاز فصل جدید لیگ برتر فوتبال کشور، با اتفاقات ریزودرشتی همراه بود.

 

مشاهده گزارش تصویری (کلیک کنید)

ماجرای فرودگاه و یک «فعلا» داغ
اولین واقعه نخستین جلسه تمرینی شهرخودرویی‌ها به ساعاتی قبل از تمرین برمی‌گردد؛ جایی که یحیی گل‌محمدی حوالی ساعت14 روز گذشته با پرواز تهران-مشهد وارد فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد شد. یحیی البته در این پرواز مهدی رحمتی را نیز همراه خود به مشهد آورد تا نگرانی‌های هواداران مشهدی از بابت این 2 چهره سرشناس تیمشان جهت حضور در نخستین تمرین شروع فصل راحت شود. باوجود‌این مصاحبه هرچند کوتاه و تک‌جمله‌ای گل‌محمدی در فرودگاه و اشاره به این مطلب که «فعلا با پدیده خواهم ماند» باز هم نگرانی هواداران پدیده را نسبت به این ماجرا که شاید گل‌محمدی از مشهد برود، بیشتر کرد. «فعلا» داغی که پاسخش به نخستین جلسه تمرینی در ساعت5 عصر کشیده شد.

 

منزل‌آباد آماده میزبانی از هواداران
دقایقی پیش از آغاز اولین جلسه تمرین شهرخودرویی‌ها، زمین چمن منزل‌آباد شاهد حضور تعدادی از هواداران دوآتشه این تیم بود؛ هفتادهشتادهواداری که فاصله طولانی مرکز شهر تا زمین چمن منزل‌آباد را طی کرده‌ بودند برای آنکه خیالشان بابت بازگشت یحیی به مشهد راحت شود و خودشان از نزدیک بر اوضاع نظارت داشته باشند. عوامل باشگاه نیز دورتادور فنس‌های اطراف زمین چمن را با بنرهای شهرخودرو و خیرمقدم به هواداران و رسانه‌ها پُر کرده بودند. زمین چمن هم که نسبت به سال قبل شرایط بهتری داشت، تازه چمن‌زنی شده بود تا وضعیت یکدست و مناسبی را برای اولین جلسه تمرین تیم آسیایی شهر داشته باشد.


ورود با تأخیر یحیی و شاگردان
ساعت17:05 بود که یحیی گل‌محمدی به‌همراه چند تن از شاگردانش وارد مجموعه منزل‌آباد شد. این درحالی بود که زمان آغاز تمرین تیم ساعت17 اعلام شده بود و البته این تأخیر برای نخستین جلسه تمرین در فوتبال ایران چندان آزاردهنده نیست! یحیی گل‌محمدی و سیدمهدی رحمتی، 2 چهره محبوب هواداران بودند که در بدو ورود به منزل‌آباد به‌شدت ازسوی آن‌ها تشویق شدند.

 

قربانی جلوی پای فصل جدید لیگ فوتبال
یحیی گل‌محمدی و شاگردانش بعد از تعویض لباس از ورودی آذین‌شده به گل زمین چمن خارج شدند تا در میان هواداران، جلوی پای فصل جدید لیگ برتر فوتبال قربانی کنند. بعد از قربانی گوسفند جلوی پای شهرخودرویی‌ها، برخی بازیکنان با هواداران سلفی گرفتند که دراین‌بین مهدی رحمتی که به‌شدت ازسوی هواداران تحت‌فشار برای عکس یادگاری قرار گرفته بود، یک لحظه از کوره در رفت؛ اما خیلی زود خودش را کنترل کرد و با چهره‌ای گرفته در قاب سلفی هوادار علاقه‌مند به خود ایستاد.

 

امضای میثاق‌نامه شهرخودرویی‌ها
بعد از قربانی‌کردن جلوی پای فصل جدید، بازیکنان و کادر فنی شهرخودرو با حضور مقابل بنر بزرگی که متن میثاق‌نامه شهرخودرویی‌ها روی آن درج شده بود، به امضای آن اقدام کردند.

 

21 نفر و چند ستاره
نخستین تمرین شهرخودرویی‌ها در حالی برگزار شد که 21 بازیکن در کنار کادر فنی و پزشکی تیم حضور داشتند. نکته جالب در این تمرین حضور تعداد زیادی از بازیکنان امیدهای شهرخودرو بود. سیدمهدی رحمتی، رضا ناصحی، محمدحسین مرادمند، محمدمهدی مهدی‌خانی، یونس شاکری، علی نعمتی، حسین مهربان و اکبر صادقی از چهره‌های شاخص شهرخودرو بودند که در این تمرین حاضر بودند و باقی بازیکنان عمدتا بازیکنان جوان این تیم بودند. غیبت امین قاسمی‌نژاد، ستاره فصل قبل پدیده در این تمرین، نیز از نکات تأمل‌برانگیز بود.

 

یک رحمتی و گلرهای جوان
بعد از پیوستن مهدی رحمتی به شهرخودرو، یوسف بهزادی و میلاد فراهانی از جمع پدیده‌ای‌ها جدا شدند تا در نخستین تمرین شهرخودرو فعلا شاهد حضور 3 دروازه‌بان بسیار جوان در کنار سیدمهدی رحمتی، گلر نامی شهرخودرو، در خط دروازه باشیم. باید دید در ادامه فصل نقل‌وانتقالات آیا گل‌محمدی قصد دارد همین گلرهای جوان را در کنار رحمتی به کار بگیرد یا برای جذب یک گلر باتجربه برای جایگزینی رحمتی اقدام خواهد کرد.

 

کاپیتان با موهای کاشته
رضا ناصحی، کاپیتان شهرخودرو، با سیمایی متفاوت در این تمرین توجه همه را به خود جلب کرد. رضا ناصحی که گویا به‌تازگی روی سر خود مو کاشته است، در تمرینات شهرخودرو حاضر شد. یحیی گل‌محمدی نیز در شروع تمرین، وقتی بازیکنان دور هم جمع شده بودند، روی سر بازیکنان با بطری آب‌معدنی، آب پاشید!

 

آغاز دورهمی با تمرینات نشاط‌بخش
یحیی گل‌محمدی در شروع تمرین بازیکنان، کادر فنی و عوامل را گرد هم جمع کرد و دقایقی با آن‌ها صحبت کرد. شهرخودرویی‌ها بعد از جلسه سرپایی آقای سرمربی، به گرم‌کردن پرداختند و بعد از آن بیشتر تمرینات نشاط‌بخش کار با توپ را انجام دادند؛ وسطی دسته‌های کوچک و وسطی در ابعاد بزرگ‌تر زمین. اما دراین‌بین توجهات به شیوه دسته‌بندی بازیکنان در تمرینات نشاط‌‌بخش شروع پیش‌فصل بود که گل‌محمدی خودش هم پا‌به‌پای بازیکنان تمرین کرد و در گروه سیدمهدی رحمتی، رضا ناصحی، اکبر صادقی، یونس شاکری، محمدحسین مرادمند و... ایستاد. گروه دوم، بازیکنان جوان‌تر اما باتجربه تیم مثل حسین مهربان و علی نعمتی بودند و دسته سوم هم امیدهای پدیده بودند که میهمان نخستین تمرین شهرخودرویی‌ها برای شروع فصل جدید بودند. در این تمرینات به نظر می‌رسید سیدمهدی رحمتی، ستاره تازه‌جذب‌شده شهرخودرویی‌ها، هنوز با بازیکنان دیگر چندان اُخت نشده و هنوز برای رفاقت بیشتر با شهرخودرویی‌ها نیاز به جلسات تمرینی بیشتری دارد.

 

گل‌محمدی و پایان ماجرای پرسپولیس در جمع خبرنگاران
حضور پُررنگ خبرنگاران و اصحاب رسانه در نخستین تمرین شهرخودرو نشانگر حساسیت موضوع یحیی گل‌محمدی و شایعات جدایی‌اش از پدیده و پیوستن به پرسپولیس بود. گل‌محمدی در ابتدای تمرین و بعد از اصرار خبرنگاران و با هماهنگی مدیررسانه‌ای باشگاه در جمع اصحاب رسانه حاضر شد و گفت: «باعث افتخار است که شرایطی فراهم شد تا سالی دیگر در کنار مردم خوب مشهد و باشگاه شهرخودرو باشم. امیدوارم بتوانیم با همدلی، نتایج خوب فصل گذشته را تکرار کنیم. پیشنهادی ازسوی پرسپولیس مطرح شد؛ اما درنهایت با مخالفت باشگاه شهرخودرو این موضوع به پایان رسید و من در شهرخودرو می‌مانم.» یحیی درخصوص فعالیت شهرخودرو در نقل‌وانتقالات تابستانی نیز خاطرنشان کرد: «چند بازیکن تاکنون جذب کرده‌ایم، هنوز فعالیت ما در نقل‌وانتقالات تمام نشده‌است و به‌دنبال جذب بازیکن هستیم. برای بازیکنانی که جدا شدند هم آرزوی موفقیت می‌کنم. اینجا فضای خوبی برای پیشرفت فراهم است.» صحبت‌هایی که پایانی بر ماجرای گل‌محمدی و پرسپولیس بود و حالا به نظر می‌رسد سرمربی شهرخودرویی‌ها باید رؤیای نشستن روی نیمکت سرخ پایتخت را فراموش کند و به تحقق رؤیای درخشش آسیایی با مردان شهرخودرو خراسان بیندیشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->