علت صدای انفجار در گناوه بوشهر چه بود؟ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) وزیر بهداشت: درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود ۸ مصدوم در برخورد ۳ دستگاه خودروی پراید در جاده قدیم نیشابور-مشهد + عکس (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳
سرخط خبرها

برای گرفتن کارنامه دانش آموزان به کجا مراجعه کنیم؟

  • کد خبر: ۷۰۳۶۱
  • ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۸
برای گرفتن کارنامه دانش آموزان به کجا مراجعه کنیم؟
حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش: پیگیر حل مشکل صادر نشدن کارنامه‌های الکترونیکی دانش‌آموزان در مدارس هستیم و به گروه فنی خود مأموریت داده ایم که این مشکل را هر چه زودتر حل کند و از خانواده‌ها می‌خواهیم برای دریافت کارنامه به مدارس مراجعه نکنند.

به گزارش شهرآرانیوز، محسن حاجی میرزایی درباره فعالیت مهدکودک‌ها گفت: مهد کودک‌هایی که پیش از این مجوز از سازمان بهزیستی داشته اند امسال می‌توانند ادامه فعالیت دهند و برای مهدکودک‌هایی که نیاز به تمدید مجوز داشته اند نیز تمهیدات لازم را فراهم کرده ایم.

 

وی گفت: شهریه مهدکودک‌ها همان شهریه اعلامی از سازمان بهزیستی است و کمیته انتقال مهدکودک‌ها از سازمان بهزیستی به آموزش و پرورش انجام شده است.

 

حاجی میرزایی تاکید کرد پیگیر حل مشکل صادر نشدن کارنامه‌های الکترونیکی دانش‌آموزان در مدارس هستیم و به گروه فنی خود مأموریت داده ایم که این مشکل را هر چه زودتر حل کند و از خانواده‌ها می‌خواهیم برای دریافت کارنامه به مدارس مراجعه نکنند.

 

وزیر آموزش و پرورش افزود: مربیان نهضت سوادآموزی که در آزمون استخدامی پارسال شرکت نکرده و یا پذیرفته نشده اند امسال می‌توانند در آزمون استخدامی که در تیر برگزار می‌شود شرکت کنند.

 

حاجی میرزایی گفت: معلمان حق التدریس مشمول استخدام قبل از شروع سال تحصیلی برای گذراندن دوره تحصیلی به دانشگاه فرهنگیان معرفی خواهند شد.

 

وی افزود: بخش عمده‌ای از مطالبات پارسال معلمان پرداخت شده و حق التدریس فروردین و اردیبهشت امسال حق الزحمه تصحیح اوراق امتحانی پارسال معلمان نیز به زودی پرداخت خواهد شد.

 

وزیر آموزش و پرورش گفت: درباره اِعمال فوق العاده ویژه فرهنگیان مکاتبه‌ای با سازمان مدیریت و برنامه ریزی داشته ایم و این سازمان پیشنهاد افزایش این فوق العاده ویژه به ۵۰ درصد را به هیأت دولت داده است و در هفته‌های آینده در دستور کار هیأت دولت قرار خواهد گرفت.

 

حاجی میرزایی افزود: برای افزایش حقوق سرایداران مدارس نیز جلسات متعددی با سازمان مدیریت و برنامه ریزی داشته ایم و راهکاری برای افزایش دریافتی این قشر زحمتکش نیز تهیه و در نظر بگیریم.

 

ویدئو | برای گرفتن کارنامه دانش آموزان به مدارس مراجعه نکنید!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->